1. bölüm

59 0 1
                                    

Merhaba ben nur bugün benim çok sevdiğim arkadaşım aysu'nun kuzeni bizim okulumuza geldi adı emir.Çok iyi anlaştık hatta bugünden kanka olduk.Bir hafta boyunca üçümüz birbirimizi kovaladık,yakaladık, koştuk,eğlendik.Emir güçlü kuvvetli, yeni geldiği için sınıfından doğru düzgün arkadaşı olmayan,saf, temiz bir çocuktu.Çok sevmiştim bu yeni arkadaşımı. Böyle neredeyse 1 ay geçti gitti. Bir gün aysu yanıma geldi ben emire nur güzelmi diye sordum dedi. O ise "güzeeel" dedi dedi. Sence emir yakışıklımı dedi bu sefer bana,ben ise şöyle bir düşündüm de aslında benim içim çok ısınmıştı emire, hatta evet evet seviyordum ben emiri besbelli seviyordum yani.İnanamadım kendime ama bunu aysuya soyledim ve o gece çok düşündüm yarın ona onu sevdiğimi söyleyecektim. Beynim durmuştu sanki sonunu hiç düşünmeden hareket ediyordum hic ama hiç düşünmeden. Yarın oldu emir bizim sınıfın yukarıdaki merdivenlerin başında erkekler tuvaletinin önündeydi aysuyla beraber merdiveni çıktık ama o beni bir üst kattaki çaprazdaki kızlar tuvaletinde bekleyecekti ve yanına yaklaştım kalbim çok hızlı çarpıyordu ve gözüm hiçbişeyi göremiyordu. Ve söyledim "Seni seviyorum" dedim ve arkama bakmadan koştum o merdivenleri nasıl çıktığımı bilmiyorum tuvalete girdiğimde aysu gülüyordu bense kalbim hızlı hızlı atıyor ve sevinç çığlıkları atıyordum. Acaba bana cevabı ne olacaktı oda beni sevecekmiydi yoksa istemeyecekmiydi (ben bu sırada arkadaşlığımızı bozduğumun farkında bile değildim ) Yarın ona onu gerçekten sevdiğimi ve cevabının ne olduğunu soracağım bana ne diyeceksin emir ne diyeceksin ?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 03, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Son Kez Baktım GözlerineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin