Omlouvám se za chyby..:)
Příjemné čtení..:)
Od toho všeho uběhli dva týdny. Co je s Justinem a Mellissou?
Oba se trápí, není jeden den kdy aspoň jednou na sebe nepomyslí.
Mellissa každou noc brečí, přes den se snaží být v pohodě, jenom kvůli Jessie a v noci brečí. Nejí, nepije. Jenom se trápí. Ne jednou se chtěla podřežat. Vždycky když si chtěla ublížit, tak jí z toho vyrušil dětský pláč. A ona si vždy uvědomí, že tu musí být kvůli Jessie. Že si nesmí ublížit. Že jí Jessie potřebuje.
Justin? Ten všeho lituje. Dává si všechno za vinu. Teda.. ona to je jeho vina. Není den, kdy není v baru a nepije. Chce zpátky svoje dvě princezny. Chybí mu jak Jessie tak Mellissa. Jednou se snažil zabít. Nevyšlo mu to. Zachránili ho jeho kamarádi. Našli ho u něho doma, na zemi. Bez vědomí. Chtěl se otrávit. S léky a s chlastem. Odnesli ho do nemocnice. Kde ho zachránili a musel tam být pět dní.
Jejich rodiče zjistili, že Mellissa se rozešla s Justinem. Snaží se jí vyhledat. Jenže se to nikomu nedaří. Jelikož si Mellissa koupila nový telefon a ten starý vyhodila. Nechce být s nikým v kontaktu. Chce být sama. Se svou dcerou.
Když zjistili že nejsou spolu, tak to jejich matky nevydrželi a začali brečet, vyvádět, hlavně Mariem, Mellissi matka. Mariem a Pattie začali křičet na Justina. Vyzvídat kde je? Jenže on sám to neví. Jejich matky byli šťastný když viděli jejich děti že jsou spolu a šťastný. Jenže oni dvě nevěděli že všechno bylo hraný.
Mellissa
Uběhli dva týdny. Co se stalo? Žiju si šťastně a nic mi nechybí! heh taková ironie. Aspoň kdyby to byla z poloviny pravda. Jenže nic z toho není pravda! Chci zpátky. K Justinovi. Jenže tam nechci jít já. Jestli mě chce zpátky, tak by měl přijít on sám.
No dobře, neví kde jsem, ale může si to zjistit. Okay i kdyby to chtěl, tak nemá jak, jelikož jsem svůj starý telefon vyhodila. A koupila jsem si nový. I simku. Ano, chci Justina zpátky, ale co jsem udělal není správný? Nemyslím si. Jestli mě má hodně rád tak mě najde, ne? Aspoň kvůli Jessie by mě mohl najít. Nebo si to jenom já namýšlím? Vždyť Justin na mě a na Jessie mohl i zapomenout a já si tady dělám zbytečný naděje.
Není den kdy Jessie neřekne táta a neptá se na něho. Vždy jí řeknu že za chvíli přijde a ona čeká. Vždy když někdo zazvoní tak se slovy 'táta' uteče ke dveřím a čeká že to bude její táta. Jenže ona neví že už svého otce pravděpodobně neuvidí. Což mě mrzí. Ty malý jiskřičky když slyší zvonek a myslí si že je to její otec. A když zjistí že je to jenom poslíček, nebo uklízečka, tak úplně zklamána a bez jiskřiček v očích odejde a začne si hrát se svýma hračkama.
Justin
Dva týdny! Dva týdny co tady nejsou moje princezny! Chybí mi! Ani si to neumíte představit jak moc! Snažím se je najít. Ale nedaří se. Nechápu to. Vždyť má telefon. Podle toho by je mohli najít. Jenže hovno. Nechápu kam mohla odejít. Nemohla odejít někam daleko.
Obvolal jsem všechny její známý. Ale ani u jedný nebyla a ani není. To se pod ní zem slehla? Kurva! Kdybych nebyl takový kokot, tak je mám tady obě dvě! Co jestli se jim něco stalo? Jsou v pořádku? Není Jessie nemocná? A co Mell? Je ona v pořádku? Je šťastná? Kurva potřebuju je najít! Hrozně moc mi chybí!
Jessie, ten její smích. To její zlobení. Ty malé krůčky. Ty její malé ručičky, když mě objímala. To její žvatlání. To její křičení, že neslyší svoje pohádky. Chybí mi celá ona!
A Mell? Ano, ublížil jsem jí hodně krát, až jsem docílil toho že mi odešla. Ale ta mi taky hrozně chybí. Ne její tělo. Ale její polibky. Provokování. Pošťuchování. O prosení abych vařil já. Její úsměv. Oči. Její doteky. Chybí mi i ona. Byl bych teď nesmírně rád, kdyby seděla vedle mě a byla nastisklá na mé hrudi a svoji malinkou ručičkou kreslila svoje nesmysli na mé hrudi.
Ani jsem si to neuvědomil a po tvářích mi tekly slzy. Ani jsem se je nesnažil zastavit a ani utřít.
Dal jsem si hlavu do dlaní a začal jsem brečet.
Co když je v hotelu tady ve městě? Na konci města? Ten hotel je nejlepší ze všech hotelů tady.
Rychle jsem se zvedl a utekl jsem rovnou k autu a vyjel jsem k tomu hotelu.
Vystoupil jsem ani jsem nezamkl auto a rychle jsem přešel k recepci.
,,dobrý den, je tady ubytována Mellissa Rodriguez?" Vybalil jsem na tu recepční
,,a vy jste?" Skrči nechápavě obočí
Do prdele co teď? ,,ehm.. jsem její snoubenec" plácl jsem největší kravinu co mě mohla napadnout
,,ahaa.. tak dobře.. ano je tady ubytována" kývla hlavou, do prdele, ale já chci její pokoj kde je ubytovaná! A ne aby mi řekla jenom tohle.
,,a řekněte mi na jakém pokoji je?" Zavrčel jsem
,,třetí patro, pokoj třicet pět" řekla a začala se zase věnovat počítači. Piča.
Ani jsem nepoděkoval a utekl jsem ke schodům, který jsem bral po dvou někdy i po třech jenom abych tam byl co nejrychleji. Sral jsem na výtah. Chci bejt co nejrychleji u svých princezen a mít je v náručí a nikdy už nepustit!
Zazvonil jsem a už jenom čekal aby mi otevřela.
Mellissa
,,no ták zlato papéj" zasmála jsem se nad ní jak byla špinavá od přesnídávky. Ona jediná mi dává důvod se smát
,,češ taky?" nabízela mi, kde měla na lžičce přesnídávku
,,nechci princezno" pokroutila jsem hlavou
,,aje jo" dala mi to až k puse, takže jsem neměla na výběr. Musela jsem jí otevřít pusu abych snědla to co bylo na lžičce.
,,a teď papéj ty" mrkla jsem na ní a ona začala jíst.
Po chvilce měla snězenou přesnídávku a teď si hraje. A já koukám na televizi.
Někdo zazvonil takže jsem se zvedla a šla otevřít. Jessie už ani nereagovala a hrála si s hračkama. Takže jí to už omrzelo.
Otevřela jsem dveře a ten kdo tam stál jsem tomu vůbec nevěřila.
,,J-Justine?"
•••••
So.. Guys.. jak se máte? :D Já docela super *kdyby vás to zajímalo :'D*
Ale zpátky k části.. jste rádi že jí tak rychle objevil/našel? :D Nebo? :O
Co myslíte jak to bude pokračovat? Napište :3
Vaše Mia 💓
ČTEŠ
I love you..! Do you Love me?!✔
FanfictionOna ho miluje On jí nemiluje Ona to moc dobře ví On jí ma jenom na sex Ona otěhotněla Chtěl jí poslat na potrat Ona odmítla On se naštval a zbil jí Ona ho začala nenávidět a zároveň milovat Narodila se jim krásná malá holčička, teď ji je rok a půl ...