Podbiegła do nich dziewczyna która na zabój kochała sie w Chrisie ...
Pociągnęła Arianę za włosy i powiedziała :
-Ty suko , dziwko , kurwa co ty sobie myślałaś żeby migdalić się z moim chłopakiem na środku boiska , zobaczysz , jeszcze tego pożałujesz - wykrzyczała dziewczyna ( Miała na imię Jessy )
- Jak ty śmiesz tak do mnie wogule mówić ! Twoim chłopakiem ?! Z tego co wiem to ty sie w nim bujasz , a on cie olewa , bo jest mój i kocha tylko mnie
- Tylko twój ? A czy wiesz co stało sie na dyskotece sylwestrowej , i po niej (Jessy )
- Jessy proszę cie , to było dawno , Arianka , kochanie opowiem ci o tym kiedy indziej ! ( Chriss )
- A wiec tak to kombinujesz , jeszcze przyjdziesz do mnie na kolanach i będziesz prosił żebym do CB wróciła ( Jessy )
- Czy ktoś mi wytłumaczy o co tutaj kurwa chodzi ?! ( Ariana )Ariana :
Gdy ta dziewczyna do nas podbiegła zaczęła mnie ciągać i wyzywać , nie wiedziałam co zrobić , nie wiedziałam tez zbytnio o co jej chodziło z dyskoteką sylwestrową
...
Po lekcjach spotkałam Jessy w toalecie :
- Jessy , nie chce sie z tobą wyzywać, mogłabyś mi wytłumaczyć o co chodziło z dyskoteką sylwestrową ( Ariana)
- Tak szczerze to ja tez nie , chociaż ja dalej chce być z Chrisem i tego ci nie odpuszczę , ale jasne opowiem ci ... ( Jessy )Jessy :
Gdy Ariana przyszła do łazienki i zaczęła mnie prosić o wytłumaczenie , z jednej strony miałam z niej niezły ubaw , ze taka księżniczka ( sarkazm ) przychodzi i prosi mnie o pomoc , a dlatego ze jej nienawidziłam , postanowiłam ja tym załamać ,...
Niegrzeczna dziewczynka z Jessy . ( od autorki )Ariana :
Czekałam kiedy w końcu zacznie mowić , az w końcu zaczęła
- A wiec tak , pamiętasz tą imprezę sylwestorową ?!
- Pamietam... I co ????
- Byłas na niej z Chrisem ???
- Tak
- Kiedy ty poszłaś tańczyć , a Chrisowi sie nie chciało , to on poszedł do łazienki , ja tam byłam , z moją przyjaciółką Anastazją , był taki moment ze spadła mi kredka do oczu , wiec sie po nią schyliłam , a Chriss klepnął mnie w tyłek , a ja byłam podpita wiec sie odwróciłam i on zaczął mnie całować , ja mu rozpinać koszule , znaleźliśmy Sie juz całkiem nago w kabinie , i zaczęliśmy sie bzykać , Chriss powiedział , że jest mu dobrze , ja powiedziałam ze moze być jeszcze lepiej , wtedy on mnie zaprosił do siebie , poszedł do CB i powiedział ze jest zmęczony i wraca do domu , zostałaś na imprezie , prawda ?!
- No tak , mów dalej
-Spokojnie , spokojnie , najlepsze przed tobą , Poszłam z nim do jego domu , byliśmy sami , on przygniótł mnie do ściany , zatrzymał ręce na moich pośladkach , ja lekko jeknelam , i on zapytał czy jest mi dobrze , odpowiedziałam ze nawet bardzo , poszliśmy do łóżka , ( oczywiście z zabezpieczeniem ) i sama wiesz co robiliśmy rano obudziłam sie całkiem gola , z Chrisem w łóżku , zjedliśmy śniadanie i poszłam do domu , i koniec ...
- Co za łajdak , tchórz piepszony .Ariana:
Natychmiast pobiegłam do CHRISA
...
Ciąg dalszy nastąpi ...Jeżeli chcecie kolejny rozdział to piszcie w komentarzach , i dawajcie mi pomysły co moze być dalej , albo czego sie domyślacie , ja juz wiem o czym będzie , ale nic wam nie zdradzę 😊😉
Na dzis to tyle , Słodziaki