Ik schrik als mijn telefoon gaat. Bram belt. Even snap ik niet waarom, maar dan kijk ik op mijn wekker. Shit. 10:55. Snel neem ik op. "Met Bram, Laura ik sta voor je huis." Snel loop ik naar onder, maak de voordeur open. Als Bram mij ziet begint hij te lachen. "Goedemorgen" op dat moment voel ik misselijkheid opkomen. Snel ren ik naar de wc. Ik hoor hoe Bram achter mij aan komt. Als ik boven de wc hang, voel ik zijn lijf tegen het mijne. Hij pakt mijn haren vast. Nadat ik heb overgegeven, draai ik me naar hem om. Hij legt zijn hand op mijn schouder. "Gaat het?" Ik begin te huilen. Waarom weet ik niet, maar het gebeurd. Misschien komt het, omdat ik dit altijd wil als ik misselijk ben, misschien komt het door de spanning of gewoon, omdat ik niet weet wat ik er allemaal mee moet.
Bram neemt me mee, en zet me op de bank. "Jij blijft hier even zitten, dan maak ik een ontbijtje voor je." Ik glimlach naar hem, wat is hij toch een schatje. Even later komt hij langs mij zitten. "Alsjeblieft Mevrouw." Ik kijk naar de grond. "Sorry." Hij doet zijn hand onder mijn kin, en tilt mijn hoofd op, zodat ik hem aan moet kijken. "Jij hoeft toch geen sorry te zeggen, hier kan je niks aan doen." Ik knik, niet wetend wat te zeggen. Begint goed. Verslapen, tas niet ingepakt, misselijk dit wordt nog wat, wat moet hij niet denken van mij? Na even niks gezegd te hebben. "Bram ik moet wel nog andere kleren aandoen, en mijn tas inpakken." Bram begint te lachen. Vragend kijk ik hem aan. "Ja zoiets had ik al verwacht, aangezien je nu in je pyjama zit." Ook ik begin te lachen en geef hem een plagende duw.
Ik loop naar boven, maak me klaar en pak snel mijn tas in. Hopelijk heb ik alles, maar dat zien we daar wel. Als ik naar onder loop, staat Bram al klaar met mijn jas en mijn schoenen. "Jij hebt er zin in zo te zien." "Altijd" zegt hij met een grote glimlach op zijn gezicht. Ik zie een beetje op tegen de autorit, het is 1 ½ uur rijden, wat als het niet leuk is. Wat als je de spanning voelt. Dan zal het een lange reis zijn.
JE LEEST
Alles veranderd
RomanceDit verhaal is geschreven vanuit Laura. Laura en Bram zijn sinds 3 maanden collega's. In die tijd zijn ze goed bevriend geraakt. Op het personeelsuitje gebeurd er iets waardoor misschien wel hun hele leven veranderd.Hoe loopt dit af? Welke keuze's m...