-Deci Hayley , la scoala m-am batut cu Klaus si un prieten de al lui.
-Poftim? Cum ? De ce ?
-Pentru tine m-am batut..
-Nici nu ma cunosteai atunci , e o gluma ?
-Nu e gluma. Tu erai impreuna cu Klaus si el isi batea joc de tine. Te vroia doar cat sa te bage in pat si a vazut ca nu poate. Klaus este verisorul meu. Mie mi-a placut de tine de cand mi-a aratat ala poze cu voi doi sau doar cu tine.
-Si de ce v-ati batut ?
-Cand a vazut ca nu poate sa te bage in pat a vrut sa angajeze 2 tipi ca sa te violeze si dupa sa te bata. Eu nu am fost de acord , m-am batut cu el. Iar directoarea scolii din Londra, la care am fost eu , era mama lui si iti dai seama ca m-a exmatriculat.
-Nu stiu ce sa zic Aiden.
-Trebuia sa iti zic.
-Si de ce acum ? Ca sa imi strici seara ?
-Nu asta am vrut, sti asta.
-Si vrei sa zici ca tipii aia 2 ma urmaresc?
-Dupa cum il stiu eu pe Klaus nu s-a lasat asa usor.
-Poate s-a schimbat .
-Oamenii nu se schimba asa usor.
-Si de ce pot avea incredere in tine ?
-Hayley , eu te iubesc.
-Si eu te iubesc Aiden.
Nu stiam ce sa cred. Chiar nu stiam. Eram fericita ca Aiden ma iubeste , dar imi e frica de Klaus. Il cunosc. E in stare de multe . In fine trecem peste. Aiden m-a condus acasa si dupa m-a sarutat. A fost asa dulce❤ Cand am ajuns acasa, pe patul meu era o sapca pe care o vroiam de mult timp dar nu am cumparat-o si un buchet de trandafiri rosii langa un biletel de la Aiden in care scrie ca ma iubeste. Baiatul asta e plin de surprize. Nu stiu cand a intrat in casa mea , adica mama nu e acasa si usa era inchuiata. Eh problema lui. Da, aia din poza sunt eu cu sapca de la Aiden. Maine e sambata , mai e doar o saptamana si se termina scoala. Deabea astept sa dorm toata ziua, sa ies afara, sa mananc, sa dorm din nou etc. Maine ma duc cu Aiden si Kevin sa alergam. Si nu, nu suntem sportivi. Iubim kebab-ul.
De dimineata Aiden a intrat din nou in casa mea, nu stiu cum. Eu dormeam:
-Buna dimineata iubito.
-Hm ce cauti in casa mea ?
-Am venit sa te vad.
-Cum ai intrat ?
-Pe fereastra.
-Ce om nebun.
-Omul asta te iubeste ca un nebun.
-Oricum eu iubesc un nebun.
Am sarit pe el si am inceput sa il sarut. Ii simteam buzele fierbinti lipide de ale mele, cu miscari simple si totusi placute. Ma inconjura cu bratele lui de gigant si totusi sexy. A vrut sa imi dea tricoul jos , dar nu l-am lasat. Nu eram pregatita. Daca ma iubeste cu adevarat va astepta. Sarutul inca nu s-a rupt. Dar nu a mai durat mult si i-a sunat telefonul. Era tatal lui care i-a spus ca a venit Klaus in vizita la el. Aiden a plecat acasa , dar mi-a promis ca se intoarce cand pleaca Klaus, verisorul lui. Nu o sa ma obisnuiesc repede cu chestia asta.
CITEȘTI
Ne Mai Intalnim , Promit.
RomanceVolumul 1 : Ne mai intalnim , promit. Volumul 2 : Inima fara margini. In acest volum se povesteste adolescenta unei fete , Hayley , care a avut o copilarie destul de complicata. Cu timpul o sa isi gaseasca pe cineva care sa o iubeasca enorm de mult...