Deel 40, dat gaat snel! :D
(Ilse)
Ik werd wakker naast Bart. Het was leuk in Amerika, maar het voelde fijn om weer veilig thuis te zijn. 21 weken zwanger was ik nu. Zacht voelde ik de kleine schoppen. Ik glimlachte en legde mijn hand op mijn buik. Er moest nog veel gebeuren deze week; Naar de verloskundige voor controle en een echo waar ook het geslacht in bekend werd, want dat hadden we niet gedaan in Amerika en we gaan het vandaag voor de wereld bekend maken. Dat hadden Bart en ik gisterenavond bedacht nadat we mensen op het vliegveld al foto's zagen maken. Dan waren we de roddels lekker voor. Ik stapte uit bed en zag dat het pas 8 uur was. We waren laat thuis dus ik was best verbaasd, maar blijven liggen is ook zo zinloos. Ik liep naar de kast en trok een kort spijkerbroekje en een kort gestreept overhemd aan. Het overhemd viel wat wijd maar dat vond ik juist fijn zitten. Ik liep naar beneden en ging aan tafel zitten met een kop thee en een boterham. "Goedemorgen schat, klaar voor vandaag?" Vroeg Bart toen hij na een tijdje ook de woonkamer in kwam lopen. Hij had anderhalf uur langer geslapen en ik zat gewoon een beetje op de bank. "Heyhey, ja hoor! Ik was al om 8 uur op. Jij er ook klaar voor?" Vroeg ik terwijl Bart naar de keuken liep om ontbijt te maken. "Zeker! Hoe ga je het bekend maken?" Galmde vanuit de keuken. "Ik denk gewoon met een foto op insta."Een uurtje later zaten we samen op de bank. "Nu doen?" Vroeg ik Bart. Hij knikte licht. "Is goed schat." Ik stond op, trok hem van de bank en nam hem mee naar de keuken. "Hier is een mooie witte muur." Zei ik wijzend naar een muur. "Oke, hoe wil je het doen?" Vroeg hij. Als ik nou mijn shirtje half omhoog doe, dan geef jij een kusje op mijn buikje. Of wil je niet op de foto?" "Normaal gesproken niet, maar omdat dit maar een keer gebeurd wil ik het wel doen." Zei hij met een glimlach en gaf een kusje op mijn wang. "Wacht." Zei Bart en rende weg. Even later kwam hij terug met een camera die we ooit hadden gekocht op vakantie. "Goed idee!" Zei ik vrolijk. Bart zette de camera op een kastje en stelde hem in terwijl ik mijn overhemd half omhoog deed. "Nu!" Zei ik vrolijk en Bart ging op zijn knieën zitten en gaf teder een kusje op mijn bolle buikje. Na 5 seconden stapte Bart naar de camera en keek er naar. "Perfect!" Zei hij en ik ging naast hem staan. "Deze is inderdaad heel lief!" Ik nam de camera mee naar een computer en exporteerde de foto naar de computen, waarna ik hem naar mijn telefoon zond. Ik opende Instagram en bewerkte de foto zo dat hij zwart-wit was. "Wat moet ik er bij zetten?" Vroeg ik aan Bart die over mijn schouder mee zat te kijken. "Ik doe het wel." Zei hij en pakte mijn telefoon. Bart begon te typen, maar ik kon net niet meelezen. "Wat typ je?" Vroeg ik lachend terwijl ik steeds mee wou kijken, maar Bart draaide zich steeds weg. Toen gaf hij mijn telefoon weer. Ik zag dat hij hem al online had gezet. Er stond bij: 'We are happy! X Bart' ik glimlachte en sloeg mijn armen om hem heen. "Ik hou van je.." Hij geeft een zoen op mijn voorhoofd. "Ik ook van jullie liefje."
JE LEEST
Only The Start
FanfictionI wanna see who you are, uncovered, this is only the start, so let's just try, we don't know where we're going... Let's just try, tonight, and get lost in forward motion... Tell me the story about you, This is only the start...