Την επομενη μερα σηκωνομαι και πηγαινω προς το παραθυρο. Ομορφη μερα...
Πηγαινω στο μπανιο και πλενω καλα καλα το προσωπο μου. Μετα κατεβαινω στην κουζινα.Μ-Καλημερα γλυκια μου.
Α-Καλημερα.Καθομαι στο τραπεζι με την οικογενεια μου και συζηταμε. Καποια στιγμη λεω
Α-Θα παω να κοιμηθω στην Τζο αποψε.
Μπ-Ενταξει.
Α-Και επισης το επομενο σαββατοκυριακο ο Τζεικομπ θα κανει ενα παρτυ και μας εχει καλεσει ολους. Μπορω να παω;
Μ-Ναι μπορεις.
Α-Ευχαριστω.
Μπ-Αντε τωρα εσυ και ο Κριστοφερ να ετοιμαστειτε για το σχολειο.
Κ-Ενταξει.
Α-Ενταξει.Το λεμε ταυτοχρονα..κοιτιομαστε και γελαμε. Οι γονεις μας μας βλεπουν και χαμογελουν και εκεινοι.
Κ-Αντε Αλι κουνησου!
Ανεβαινω στο δωματιο μου. Παιρνω το μαυρο σορτσακι μου και μια μαυρη μπλουζα τα μαυρα μου τα σταρακια και ειμαι ετοιμη. Αρπαζω την τσαντα μου και κατεβαινω.Α-Γειααα.
Βγαινω εξω στο δρομο. Βλεπω την Τζο να βγαινει απο το σπιτι της. Τρεχω προς το μερος της αθορυβα και της κλεινω τα ματια.
Τ-Αλι;
Α-Πως το ηξερες;
Τ-Αναγνωρισα αυτο το αρωμα που φορας παντα!
Α-Χαχα.Πηγαινουμε μαζι στο σχολειο.
Α-Λοιπον πως παει το πραγμα με τον Γκειμπ.
Τ-Καλα..μου ειπε πως θα ερθει το επομενο σαββατοκυριακο για το παρτυ του Τζεικομπ. Ειναι φιλοι απο την κατασκηνωση.
Α-Αυτο ειναι τελειο.
Τ-Ναι το ξερω θα ειμαστε μαζι 2 μερες. Δεν μου φτανουν..αλλα τι να κανουμε!
Α-Μην εισαι αχαριστη.
Τ-Θα προσπαθησω.Μπαινουμε στο σχολειο.
Α-Ξεχασα να σου πω. Σημερα ο Justin θα βγει απο το νοσοκομειο.
Τ-Υπεροχα. Αρα θα τον δουμε την Δευτερα!
Α-Ναι...μαλιστα μου ειπε οτι μου εχει μια εκπληξη..
Τ-Ουυυ ενδιαφερον.
Α-Γελασαμε!Ανεβαινουμε στην ταξη και καθομαστε στα θρανια μας.
Τ-Σιγουρα του αρεσεις πολυ.
Α-Ναι...
Τ-Και τι θα κανετε σημερα που θα βγει;
Α-Δεν ξερω...υποθετω θα βγουμε βολτα ή κατι τετοιο. Οι γονεις μου νομιζουν οτι θα ειμαι σε εσενα οποτε μπορεις να με καλυψεις εε;
Τ-Αα πονηρουλα..για αυτο ειμαι εγω εδω!
Α-Ελα σταματα!!Εκεινη την στιγμη χτυπαει το κουδουνι.
Ολη την ημερα ειμαι εντελως αφηρημενη. Σκεφτομαι τον Justin συνεχεια..ειναι το μονο πραγμα που κανω...Ποσο ωραια θα ειναι αποψε και...
Το απογευμα πριν παω στο νοσοκομειο φοραω το μαυρο μου το φορεμα και πηγαινω στο νοσοκομειο. Ανεβαινω στο δωματιο του Justin χτυπαω την πορτα και μπαινω μεσα.
Ο γιατρος, οι γονεις του και ο Justin με κοιτουν
Α-Γεια σας.
J-Μαμα μπαμπα γιατρε...μας συγχωρειτε. Εγω με την Αλι να πηγαινουμε.
Α-Που πηγαινουμε;
J-Απλα θα παμε μια βολτα τι λες;
Α-Ναι αμε.Βγαινουμε απο το νοσοκομειο και γυρναει προς το μερος μου.
J-Δεν ξερεις ποσο πολυ ηθελα να βγω απο εκει μεσα!
Α-Καλυτερα τωρα ε;
J-Αφου εισαι κι εσυ εδω..λεει και με φιλαει.Θα το θυμαμαι για παντα αυτο το φιλι...
YOU ARE READING
Εκεί Θα Με Βρεις...
Teen FictionΜε λένε Άλι, είμαι 17 χρονων και μετακόμισα πρόσφατα στη Νέα Υόρκη. Ζω μαζί με τους γονείς μου και τον μεγαλύτερο αδερφό μου τον Κριστοφερ.