Hoofdstuk 6

147 10 0
                                    

Eva pov

Silvia kijkt ons verbaast aan. Blijkbaar had ze niet verwacht dat wij er weer zouden zijn. Ze glimlacht naar ons.

'Sarah heeft eindelijk iets verteld aan mij over wat ze heeft meegemaakt. Het is niet veel dat ze had verteld, maar het is wel heftig,' verteld Silvia. Ik kijk haar met tranen in mijn ogen aan. Eigenlijk wil ik niet eens weten wat er met Sarah is gebeurd vroeger, maar aan de andere kant wil ik het ook wel weten. Misschien wil ze ook wel iets aan mij vertellen, omdat ze mij misschien meer vertrouwt dan Silvia. Maar dat weet ik niet zeker, misschien wil ze dat juist niet omdat ze weet dat Sanne en ik hetzelfde hebben meegemaakt als zijzelf.

'Mogen we naar haar toe?' vraag ik gelijk en Silvia knikt. Dan loopt ze weer weg en lopen Sanne en ik de kamer van Sarah in. Ik ga op de stoel naast Sarah's bed zitten en Sanne klimt zoals gewoonlijk weer op mijn schoot. Ik sla mijn armen om haar heen en Sarah opent haar ogen.

'Hey,' glimlacht ze. 

'Hoe voel je je?' Ik besluit om later pas over het gesprek met Silvia te beginnen, want ik wil toch wel graag weten wat Sarah haar heeft vertelt. Silvia zal het ons zelf niet vertellen, vanwege het beroepsgeheim. 

'Het gaat wel iets beter,' antwoord ze. 

Een betere toekomst?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu