Sokak çocuğu der geçeriz hepimiz, yada dilenci, çocuktur onlar bilmeyiz sokakta olmalarının sebebini,bazılarımız onlara acıyarak baksa da bazılarımız da tiksintiyle veya nefretle bakarlar. hani onların suçuymuş gibi sokak çocuğu olmak onlar istemiş gibi sokakta yaşamayı, neden istesinler ki! sıcacık sobası yanan ve önünde bir tabak yemeği olan biri olmak varken neden sokağın kahrını çeksin ki o küçük bedenler. sebebi çok açık değil mi ? yine biz büyükler, onlar daha ççocuk dediğimiz can ların büyüyüp yetişkin olacağını unutan bizler, en ağır hakarete uğrayan biz büyükler.çocuğun herşeyi masumdur birkere, aşkı, gözyaşı, kırılan kalbi bile masumdur yetişkinlere göre, hani biz büyükler yok aşık oldum beni terketti, yok param bitti parasız kaldım ne bileyim efendim iflas ettim diyerek canımıza kıymaa kalkarken onlar öylemi ? sokak çocuğu deriz biz onlara ,peki hangi sokağın çocuğu onlar anneleri hangi sokak? istanbulun hangi sokağı mesala zengin insanlarının arabalarıyla gezdiği yada en pislik sokağının mı çocuğu yada ankara nın para için işe yaramaz bir koltuk için diye birbirini yiyen siyasetçilerinin sokağımı bu çocukların annesi?
emir, mustafa, ali,mehmet,ve burak bunlar bir gurup sokak çocuğu yada küçük yaşlarda evlerini istanbul un ıssız soğuk ve tehlikeli sokakları sanan çocuklardır.yaşları 10 ile 15 arasında değişen bu beş çocuk hayatta kalmak için neler yaşayacaklar, hangi sınavdan geçip hangilerinden kalacaklar görelim bakalım!!!
gittikleri sokaklar, caddeler gezdikleri parklar diğer çocuklar için sadece geçiş güzergahı iken onların evi olmuştu . sokak çocuğu diye dışlayanlar mı , yoksa yazık diye acıyanlar mı yakar onların canını peki ya aile aile neydi onlara göre? kendilerine 1 tas sıcak yemek veren mi yada onları istemeyen sevmeyen anne baba ları mı aile leri idi .
şimdi karakterleri tannıyalım:
EMİR: Annesinin ölümünden sonra babasına karşı gelen ve evden kaçan 12 yaşında sarışın mavi gözlü ve ilerde kızların canını fazlasıyla yakacak olan çocuğumuz.
can: o da çocukluğundan beri nerden geldiğini bilmeyen ve kendisine ev diyerek yatacak yer veren ali ve mehmet e sadık bir yavrumuz ve daha 9 yaşında!
Ali ve Mehmet : kendileri ile beraber 4 çocuğa daha bakan yada bakmak için herşeyi yapan abileriimiz!
Duru: annesi tarafından doğunca yurda bırakılan bir ismi gibi duru ve temiz bir kızımız!
burak: emirin kardeşi bu kardeş emir in babasının ikinci evliliğinden! ve esmer kara gözleri ile emirden aşağı kalmayan bir yakışıklı olacak ilerde!
gülcan: o da duru gibi anne baba mağduru kızımız!
Yusuf ve Kenan: emir in sokaktan arkadaşları.
gizemli adam; emiri eğiten adam kod adı kral,
Melike hanım ve müfit bey: emir i evlat edinen aile.
ahmet bey: emirin babası
Seval hanım: Emir in üvey annesi.
evet karakterimiz bunlarla sınırlı değildir bölümler ilerledikce yeni yeni ve farklı insanlar girecek hikayeme ;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sokak çocuğu (DÜZENLEMEDE)
General Fictionsadece sevgi, şefkatti onların istediği, bir dilim ekmek ve bir tas sıcak çorba, onlar sokaklarda yaşamayı haketmeyecek kadar masum ,hayat ise onlara daha beterini sunacak kadar zalim!!! Emir,Can,Ali, Mustafa, Ahmet ve niceleri , emir ve arkadaşlar...