Bir Şeyler Dönüyor....

56 3 1
                                    

Maral'dan;
Sabah annemin sesiyle uyandım.
"Maral kalk artık kızım. "
"Anne beş dakika daha. "
"Okula geç kalacaksın. "
"Tamam kalktım. "
"Hadi hazırlan."
Annem odamdan çıktıktan sonra okul için hazırlandım.

Doruk'tan;
Üzerimi giyindikten sonra odamda telefonumu aramaya başladım. Ahh nerede şu lanet olası telefon? Komidinin altında bulduğum telefonumu aldıktan sonra Kaan'ı aradım.
"Kaan? "
"Enişte sen misin? "
"Evet benim koçum bak sana ne diyeceğim? "

***

"Tamam enişte o iş bizde. "
"Çok sağol Kaan. "
"Önemli değil. "
Okula gittikten sonra bizimkilerin yanına gittim.
"Ooo Doruk bey yüzünüzde güller açıyor. "
"Rahatsız mı oldunuz Işıl hanım? "
"Hayır aksine mutlu oldum.Peki bu mutluluğunuzun sebebini öğrenebilir miyiz? "
"Tabi neden olmasın? "
***
"Vay anasını yakışır kardeşime. "
"Ee ne sandınız Doruk Arslan bir şey yaparsa o iş mükemmel olur. "

Maral'dan;
Okula vardığımda bizimkiler kantinde oturmuş bir şeyler konuşuyorlardı. Ben yanlarına varınca hepsi sustu.
"Selam. "
"Selam.Naber? "
"İyi siz? "
"İyi muhabbet ediyoruz işte. "
Kaan'ın konuşması normal değildi ve sürekli benden gözlerini kaçırıyordu. Kesin benden bir şeyler saklıyorlar.
"Çocuklar siz benden bir şeyler mi saklıyorsunuz? "
"Saçmalama Maral senden ne saklıyor olabiliriz? "
"Neyse ben öyle sezdim sanki benden bir şey saklıyor muşsunuz gibi geldi?"
"Yoo senden bir şey saklamıyoruz. "
Zilin çalmasıyla hepimiz sınıfa girdik her zaman olduğu gibi dersi dinliyorduk. Ardından teneffüs zili çaldı zilin çalmasıyla Kaan koşarak sınıftan çıktı. Kaan'ın bu yaptığı şey fazlasıyla garipti Kaan normalde böyle şeyler yapmazdı. Son çalan zil ile herkes sınıftan çıkarken bizim ekip sınıftaydı. Ben çantamı toparlarken sınıfa koşarak bir çocuk girdi. Bu çocuk Özgür ile Doruk'un kavga ettiğini haber veren çocuktu şimdide çok telaşlıydı. Derin bir nefes aldıktan sonra konuşmaya başladı.
"Heyy siz haberi duymadınız mı? "
"Ne haberi? "
"Arslan. Doruk Arslan gene mevzu çıkarmış. "
Yine Doruk yine mevzu koşa koşa sınıftan çıktım. Okuldan çıkınca parktaki kalabalık dikkatimi çekti. Ve yanlarına gittim. Ama mevzu varmış gibi görünmüyordu. Kalabalığı aştığımda Doruk yüzünde çapkın bir gülüş ile duruyordu. Senin jeton kaç köşeli Maral ?Oyuna geldin.

TEK DOĞRUMWhere stories live. Discover now