Fortsatt Harrys pov.
Jeg så på henne med store øyne. Jeg husket henne. Det lange mørke brune håret og de blå utsrålende øynene. Det var jenta. Fra videoen.
- Du er jenta fra videoen! stammet jeg fram. Hun nikket sakte. Hun kom mot meg. Jeg prøvde å holde tilbake tårene. Hun lignet på en måte på Ayla. Men kun på øynene. Håret var en helt annen brun farge, og det var krøllet.
- Harry, sa jeg og strak ut hånden.
- Alyson! sa hun og smilte stivt. Jeg kjente det stikke i hjertet. Hun het nesten det samme som Ayla. I hvertfall lignet det litt. Jeg tok meg sammen, og prøvde å smile, men det ble falskt.
- Så hyggelig å hilse på deg. Du har en helt nydelig stemme! sa jeg. Hun rødmet og smilte forsiktig.
- Går det bra med deg? spurte hun plutselig og så meg inn i øynene. Jeg nikket fort, og brøt øyekontakten med henne.
- Han savner kun en av sine nærmeste bestevenner.. sa Louis og så omsorgsfult på meg. Jeg pustet tungt. "Hvorfor sa han det til en jeg akkurat hadde møtt."
- Hvordan var hun? spurte Alyson. Jeg smilte skjevt. Bare å tenke på henne gjorde meg varm inni meg.
- Hun var herlig. Hun er ubeskrivelig. Rett og slett perfekt! sa jeg og lyste opp. Jeg grep tak i bildet nok en gang, og smilte for meg selv.
- Det høres nesten ut som du var forelsket i henne, sa Alyson og fniste. Jeg så opp på henne. Rett inn i øynene.
- Jeg var, og er fortsatt forelsket i henne! sa jeg og smilte stort. I samme øyeblikk så det ut som hun stivnet til, men jeg brydde meg ikke om det. Alt jeg hadde i tankene var "Ayla".
YOU ARE READING
A Simple Smile- Harry Styles fanfic Norwegian
FanfictionNorwegian fanfic! Hope u like it xx Harry Styles fanfic <3 enjoy 2013