Capitolul 4

56 14 0
                                    

...care putea fii salvarea mea!!

    O AGRAFĂ.

Prind agrafa de capete și trag cu putere , îndreptând-o..

Îmi folosesc unghia pentru a îndoi unul din capete , formând o buclă și răsucesc agrafa în încuietoare , când a scos un zgomot scurt și ascuțit în semn că ușa este descuiată, observ un hol , care era destul de abandonat.

Privesc atentă , asigurându-mă că nu e nimeni prin zonă..

   Calc încet pe parchetul vechi , iar apoi observ niște uși prin apropiere ca într-un hotel..

Însă pe fiecare ușă era câte o foaie cu un nume..
Erau cu siguranță victimile.

Tot mergând pe acel hol întunecat , ajungând în dreptul unor scări.

Terminând de coborât scările , ajung într-un living mic și aproape gol.

În mijlocul livingului , se poate observa, o măsuță plină de sânge și un carnețel așezat pe ea.

Alerg repede spre măsuță și i-au carnețelul în mâini , trecându-mi degetele subțiri peste coperta din piele.

Îl deschid și privesc atentă cuvintele inscripționate.

Ella - 40 $
Jenna - 90 $
Alice - 130 $
Etc..

Toate foile erau inscripționate cu nume de fete , lângă ele fiind numere.

  Am deschis și ultima pagina , frica oglindindu-se în ochii mei , în momentul în care am citit-o..

Ultimul nume era al meu..

Mika - ...

Când să-mi citesc prețul sau mna numărul..

  

   Simt o atingere..smucindu-mi carnea..
Mă întorc șii...



Psychopathic Killer (PAUZA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum