*O půl roku později :D:)
-Juli
"Tak jdete holky?" křikla jsem na celý dům, "Máme tam být za čtvrt hodiny!"
"Běžíííím!" zakřičela Elise a seběhla ze schodů. Za ní hned Caroline.
"Už se nemůžu dočkat. Barču už jsem dlouho neviděla a jsem i zvědavá na Toma. A vůbec, kdy naposled jsme byly v talkshow?" říkala Car cestou k autu.
"Bude to skvělý. Těším se na ně. Myslím, že naposledy pře LA. Pak se všechno posr-.. ehm změnilo," řekla El a všechny jsme nastoupily do mého auta.
"Jo, konečně se lidi dozví co se s náma za celou tu dobu dělo," trochu jsem se zasmála a vyjela z ulice do města.
Za necelých deset minut jsme byly na místě a tak jsme vystoupily a šly směrem ke studiu.
"Dobrý den, jdeme za Barčou a Tomášem," usmála jsem se za mladou paní za pultem.
"Oh, jistě. Tak prosím tamtudy na přípravu," ukázala směrem ke dveřím do nějaké místnosti.
Děkovně jsem přikývla a s holkama jsme se vydaly daným směrem.
"To je super, že jste konečně tady," přiběhl k nám nějaký mladík se sluchátky a mikrofonem.
"Jestli chcete tak se tady můžete nechat namalovat, nebo si třeba odskočit. Máte ještě asi osm minut, než půjdete na scénu," oznámil a ukázal na svoje hodinky na ruce.
"Dobře. Musím na záchod," řekla Car a šla směrem kam ukazovala cedulka WC.
"Asi si dám ještě něco k jídlu," usmála jsem se, "Jsem nervózní."
"Neboj," pohladila mě po zádech El a spolu jsme šly ke stolku s nějakým občerstvením.
-Car
Už jsem to vážně nemohla vydržet a musela jsem rychle na záchod. Poslední dobou potřebuju čím dál, tím častějš. Rychle jsem došla k záchodkům a otevřela dveře.
"Ježiš! Omlouvám se!" rychle jsem ty dveře zase zavřela, když jsem zjistila, že ty záchodky jsou pánské.
"Ca-Caroline?" vyšel z nich někdo povědomý.
"Zayn?" musela jsem se ujistit.
"Jo," přikývl s úsměvem, "Ty.. Sis ho nechala," podíval se směrem k mému břichu.
"Nedokázala bych to. Myslela jsem si, že jo, ale nedokázala," řekla jsem upřímně.
"Proč ses mi neozvala? Zkoušel jsem se ti dovolat a tak, ale nic," podíval se na mě celkem zklamaně.
"Promiň.. Já byla ze všeho strašně vykolejená. Přece jenom tohle je pro mě úplně nový a musela jsem si všechno pořádně promyslet," nahodila jsem upřímný omluvný obličej.
"Dobře. A co tu vůbec děláš? Jsou tu i holky?" pokračoval dál v konverzaci.
"Jo, jsou tu. Jdeme 'pokecat' s Bar a Tomem," usmála jsem se, "A ty?"
"Jsme tu s klukama vedle ve studiu. Taky v talkshow. Dlouho jsme takhle nikde nebyli a tak nás pozvali," odpověděl s úsměvem.
"Hele já už budu muset. Potřebuju strašně na záchod a za chvíli mám být u Barči. Ráda jsem tě zase viděla," oznámila jsem a chtěla jít k tentokrát k dámským záchodům.
"Víš.." chytil mě za zápěstí, "Nikdy jsem tě nepřestal milovat. Ani to malý," díval se mi do očí.
"Já vím. Vždycky jsem tě milovala. Vás oba," položila jsem jeho ruku na moje bříško. Zayn ho okamžitě začal hladit.
YOU ARE READING
Love ♥, Peace ☮, Smile :)
Teen FictionPříběh o třech kamarádkách, které mají skvělý vztah s členy 1D. Všechno zní perfektně, ale zas tak dokonalé to samozřejmě není.