#5 Badboy

21 3 3
                                    

Jessy pov:
Ik doe de deur open en zie Cameron ineens voor me hij stapt naar binnen ik begin meteen te blozen hij ziet dat en knip oog naar mij wat doe jij eigenlijk hier vraag ik? Ik kom hier voor mijn cutie en hij knip oog naar Shi ik kijk hem aan en vraag meteen of Blake ook bij hem is hij knikt en zie Blake daar ineens staan ik loop op hem af hey hoe gaat het vraag ik hey sweetie goed hoor ik bloos en hij ziet dat, hij vraag me of ik mee ga naar de bioscoop ik knik en loop samen met hem weg naar de bioscoop .

Blake pov:
Jessy is zo mooi ze echt een lief meisje ik vind haar leuk maar alleen weet ik niet of ze mij ook leuk weetje wat ik nou echt leuk aan haar vind als ik iets zeg dan bloos ze gelijk dat is gewoon zo schattig ik vind haar leuk maar niet een beetje maar heel erg het word op de dag erger dat ik haar leuk vindt.

Cameron pov:
Ik zie Shi daar zitten op de bank tv aan het kijken ze is zo mooi ze heeft een joggingbroek aan een t-shirt die tot haar navel komt ze is daar zo sexy in ik loop op haar af en ik ga naast haar zitten ze ruikt echt lekker ik kijk haar aan en ik zie haar glimlach verdwijnen ik vind het zo leuk als ze zo doet ik hou eigenlijk wel van pittige dames zoals zij...

Shivanie pov:
Ik zie Cameron daar voor de deur staan hoe weet hij eigenlijk waar ik woon? Maar ja hij loopt zonder toestemming ons huis binnen en loopt mijn kant op ik kijk hem niet aan en richt mijn aan dacht op de tv maar de gaat een beetje moeilijk als hij hier is ik hoorde wat Cameron tegen Jes zei ik walgde daar gewoon van ik zie blake en groet hem even later zie ik hem met jes weggaan volgens mij gaan ze naar de bioscoop ik had hun net afgekuister, Cameron loopt naar mij toen en komt naast me zitten en begin mijn lichaam te scannen van top tot teen hij grijnsde er ook bij. Kan je het zien? vraag ik
Ja ik kijk naar een schoonheid en zij grijns werd breder toen hij dat zei je weet dat ik een vriendje hem he? Ik sta op en loop naar de keuken om iets te gaan eten maat ik voel een hand op mijn pols en hij kijk me recht in zijn ogen aan en zegt........

Heyy
Dit was alweer hoofdstuk 5 het is niet al te lang maar ik hoop dat jullie deze hoofdstuk leuk vinden ik ben namelijk deze weekend offline en kan ik niet updaten :( dus hier is hoofdstuk 5 binnen kort komt hoofdstuk 6 en wat zou Cameron tegen Shivanie zeggen....?

Xxx Shivanie

The Badboy Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu