De volgende ochtend word wakker, ik heb amper geslapen omdat ik steeds aan Casey dacht.
Nadat ik zei dat het niet gaat tussen ons is hij weg gegaan, hij gaf me een blik en liep weg. Ik stap uit bed en loop naar mijn kast waar ik een jurkje uit haal, het is een leuk kort zomerjurkje. Ik loop naar de badkamer trek daar mijn pyjama uit en doe mijn make-up op. Ik trek mijn jurkje aan, die strak zit bij mijn heupen en losjes uitloopt. Ik pak een riempje voor bij mijn heupen trek mijn ballerinas aan en doe mijn bruine haren in een vissengraat. Ik doe nog wat make-up op en loop naar beneden.
"Goedemorgen Emma" zegt mijn vader die een kus drukt op mijn hoofd "voel je je al wat beter?" ik knik "je vertrekt volgende week al naar London" zegt mijn vader met een glimlach "wow volgende week al?" "het is dan al vakantie" ik glimlach "en Jayden dan waar moet hij heen?" "ik heb vrij gevraagd" ik glimlach "mooi" zeg ik zacht als ik mijn tandenpoets en daarna een appel pak.
"Ik ben al te laat pap dus ik fiets snel aan" ik druk snel een kus op mijn vaders wang en loop de deur uit, "Lieverd wacht" zegt mijn vader die me nog snel volgt "ik ben deze paar dagen werken en je moeder is thuis zegt ze maar ze is nu zo druk dus het kan zijn dat je alleen bent" ik knik "is goed pap" zeg ik nog snel als ik aan fiets naar school.
Als ik mijn fiets heb geparkeerd en het schoolplein rond kijk zie ik Casey met Janet op een bankje zitten. Janet heeft blosjes op haar wangen staan en Casey grijnst naar haar, een naar gevoel bekruipt me maar ik negeer het.
Ik loop langs het bankje heen maar stop als ik Janet mijn naam hoor zeggen.
"Emma" ze staat op en loopt naar mij toe waardoor ik Casey even aankijk maar hem meteen zie weg kijken.
"Je bent weer beter gaat alles goed?" ik glimlach "ja het gaat prima" zeg ik als ik Casey naar zijn mobiel zie staren. Ik glimlach nog even naar Janet en loop weg, ik weet dat Janet hem leuk vind.
En hoe kan het ook anders, Casey is goddelijk oke dat was overdreven hij is beter dan een net gewassen koe? oke hij is net zo goed als Niall Horan? oke wow dat kan niemand zijn! hij is Casey gewoon Casey.
Waarom kan ik Janet niet gewoon haatte? gewoon zeggen dat ze maar een cactus moeten kussen in plaats van mijn Casey. Maar nee ze moet lief mooi en verliefd op Casey zijn.
Ik zucht gefrustreerd en loop daarom vol tegen Thomas aan "nou nou is het weer de tijd van de maand?" grinnikt Thomas als hij mijn gezicht ziet "houd je-" "houd je in tel tot 3" onderbreekt Thomas me meteen waardoor ik
zachtjes zucht "ik ben zo klaar met dit alles!" schreeuw ik waardoor een paar eerste jaars me raar aankijken en ik hun een blik geef 'ik zou maar rennen want je hebt mijn snoepje gestolen' ze lopen meteen weg en Thomas pakt mijn schouders vast. "Lieverd, niet zo zeuren je krijgt rimpels en volgende week London baby! daar zijn zoveel mooie jongens misschien Niall wel" hij geeft me een knipoog en ik glimlach. "Misschien wel" de bel gaat en na Thomas even gedag te hebben gezegd loop ik naar het lokaal. Ik heb tekenen waardoor ik met een glimlach het lokaal inloop.
----
DIT IS ZO KORT EN SLECHT
HET SPIJT ME :(
ugh ik heb nul inspiratie en ja I know dat is bijna altijd mijn smoes maar ik heb over 2 weken toetsweek en ik MOET over dus ik heb gewoon geen tijd om te schrijven.... ik ga mijn best doen I promise ;)
gosh we hadden vandaag media battle op school dat is een programma en er waren camera mannen en ik besefte toen pas hoe fake tv is tjezus. Er moest kei veel overnieuw enzo en omg zo vervelend.... ik kom wel op tv hehehe misschien ziet niall me wel HAHAH grapje!! ik zal jullie nog wel laten weten op welke zender en wanneer ;)
love you guys
all the love
dont die
xoxo me
JE LEEST
Am I in Love with my Nanny?|| Dutch || ✔️
RomanceEmma is een meisje die later heel graag kunstennaar wil worden. Alleen zijn haar ouders het daar niet mee eens, ze moet advocaat worden, want dat zijn haar ouders ook. Als haar ouders het te druk hebben met werk moet er een nanny komen. Maar wat als...