Mahmut birdenbire benden uzaklaştı ve havuzdan çıktı. Ben ne olduğunu anlayamıyordum. Az önce peşimden koşmuyor muydu?
Havuzda ağır ağır yüzerek havuz merdivenine ulaştım ve havuzdan sırılsıklam bir şekilde çıktım ve evin yolunu tuttum. Mahmut zaten izin almıştı hocalardan. Kızlara gittiğimi mesaj attım ve eve geldiklerinde anlatacağımı söyledim. Okuldan eve yürürken birden 2 - 3 metre önümde yürüyen Mahmut'u gördüm. Onun yanından bir şey demeden yabancıymış gibi geçerken birdenbire " Özür dilerim. " dedi.
- Pardon çıkaramadım kimdiniz?
- Mervee .- Demek adınız Merve ne tesadüf benim de.
Böyle söyledikten sonra sesli bir kahkaha patlattım ve sonra yanından geçip gittim.
Eve geldikten sonra duşa girdim ve saçlarımı kuruttum. Daha sonra üzerime ayıcıklı pijamamı giydim ve saçlarımı topuz yaptım. Kuruyemişçiden çekirdek de alınca kadro tamamdı. Yüzüme makyaj yapmamıştım ama an itibariyle zaten üzerimdekiler de dışarı çıkmak için iyi sayılmazdı. Gerçi gideceğim yer mahallenin parkıydı.
Parka gelmiştim ve tam çekirdek çitlemeye dalmış ağzımdaki çekirdeğin Mahmut olduğunu düşünerek hunharca çiğniyordum ki omzuma bir el dokununca" Sapık var!" diye bağırdım. Kimse tınlamadı o ayrı. Sonradan farkettim ki sapık Mahmut' muş. Üzeri hala ıslaktı.
- Sen parklarda sapıklık mı yapıyorsun?
- Merve saçmalama istersen.
Bir an aklıma üstümdekiler gelince yüzümü buruşturdum. Fazlasıyla berbattım.
- Sen bi gitsene ya. Niye geldin ki sen? Nerden buldun beni?
- Takip ettim.
- Sen beni takip ettin ve ben farketmedim öyle mi? Ben de Messi. Memnun oldum.
- Özür dilerim .
- Ya sen niye bugün tanıştığın bir kızdan özür diliyorsun ki? Zaten bırakıp gittin orada birdenbire.
- Kalmamı mı isterdin?
- Kolmomo mo ostordon? Hadi git artık.
Böyle söyledikten sonra zor da olsa Mahmut' u gönderdim ve biraz daha çekirdek çitledim. Ardından salıncağa bindim ve evin yolunu tuttum. Eve geldiğimde kızlar da yeni gelmişti. Onlara hemen parktaki olay da dahil olmak üzere her şeyi anlattım. Kızlar bile Mahmut'un hareketlerine anlam veremedi. Zaten salak olduğu başından beri belliydi diye düşünerek ödevlerimi yaptım ve sonra erkenden yattım.
Sabah olduğunda kızlarla birlikte kalktık ve üzerimizi giyinmeye başladık. Gökçe turuncu uzun bir elbise giydi . Elbise İnce bir eyeliner ile kırmızı bir ruj sürdü. Siyah converse giydi ve siyah küçük bir bileklik taktı. Saçlarını at kuyruğu yaptı.
Ben mavi renk bir pantolon üstüne beyaz gömlek giydim. Kalın bir eyeliner çekip pantolonumla aynı tonda olan bir far sürdüm. Dudaklarıma ise kremrengi bir ruj sürdüm. Hafif topuklu beyaz ayallabımı giydim ve beyaz bir çanta aldım. Boynuma da mavi bir fular doladım. Saçlarımı da iyice tarayıp serbest bıraktım.
Şeyma kırmızı bir converse üzerine beyaz renk dizin 5cm altında biten bol bir etek giydi. Üstüne kırmızı askılı bir bluz giydi ve numarasız gözlük takıp rimel sürdü. Saçlarını da balıksırtı yaptı ve dudaklarına kremrengi bir parlatıcı sürdü. Askılı bluzun üzerine ise yarım kollu kısa kot ceket giydi.
Evden çıkıp yola koyulduk ve okula vardık. Okulda popüler olduğumuzdan herkesin gözü üstümüzdeydi. Dersin başlamasına 20 dakika vardı ve herkes bahçedeydi sınıflarsa boştu. Bugün pek keyfim yoktu. Şeyma ile Gökçe' yi bahçede bırakarak sınıfa çıkmaya başladım. Arkamda ayak sesleri hissediyordum ve sanırım biri beni izliyordu. Bu kişinin kim olduğunu tahmin etmek zor değildi. " Ne istiyorsun Mahmut ?" diyerek arkamı döndüm. Karşımdaki Ali' den başkası değildi. Gözlerimi iri iri açarak Ali'ye baktım. Benle konuşmaya yüzü var mıydı gerçekten?
- Benle ne yüzle konuşuyorsun?
- Merve seninle bir daha konuşup seni üzmeyeceğim ama dediklerimi dinlemen lazım. Beni affetmesen bile dinle.
- Kısa tutsan iyi olur.
- Saol. Hadi sınıfa geçelim.
Sınıfa geçince yanına oturdum ve dinlemeye başladım.
" Ben seni ilk kez barda görünce basit bir kız olduğunu düşündüm. Seni elde etmeye çalıştım ama düşündüğüm kadar kendinden taviz vermedin. Burak bunu görünce onunla iddiaya girdik. Ben seninle sevgili olacaktım iddiada. Sonrasını biliyorsun. Ben senin bu kadar üzüleceğini ve beni sevdiğini bilseydim bunu yapmazdım. Özür dilerim. "
Dediklerini sinirle dinlerken bir yandan dudağımı ısırıyordum sinirden dolayı. "Sana hiç aşık ola dım. Şimdi bitti mi?" Diye sorup cevabını dinlemeden kapıya adımladım. Tam kapıyı açmıştım ki Mahmut' la karşılaştım.
-Sen bizi mi dinliyorsun?
-Hayır . Ali' yi arıyordum ve tam buraya bakacakken sen kapıyı açtın.
Sonra yüzünü bana döndürmesi ve gözleri dehşetle açıldı.
- Sen Ali' yle...
Durdu ve yutkundu. Sonra devam etti. Dudaklarıma bakıyordu. Sinirden dudaklarımı kanatmıştım ve bunu Ali'nin yaptığını düşünüyordu.
"Öpüştün mü?"
" Sen beni ne sanıyorsun ki ?" dedim bağırarak.
O sırada Ali geldi yanımıza.
- Hadi Merve. Ona nasıl öpüştüğümüzü anlat.
Ben şok olurken Mahmut bana nefretle bakıyordu.
Merve: Ali olmamış şeyleri niye olmuş gibi anlatıyorsun? Derdin ne?
Mahmut: Daha dün senin üzerine iddiaya girdiğini öğrendiğin biriyle öpüşüyorsun demek.
Bir şey demeden gittim. Zaten bana inanmıyordu. Hem o benim neyim oluyordu?
Böyle düşünsem de içimde bir şeyler kopuyordu. Biraz sonra ders zili çaldı ve Şeyma ile Gökçe'yle buluşarak derse girdik. Canımın sıkkın olduğunu belli etmiyordum ama açıkçası çok zorlanıyordum. Derste Ali'nin üzerimdeki bakışlarını hissediyordum. Sonunda dayanamayarak kafamı ona çevirdiğimde göz göze geldik. Direk kafamı önüme çevirdim ve bir daha ona bakmayarak dersi bitirdim.
Mahmut'un Gözünden
Ali' ye hesap sormak için dersin bitmesini bekledim. Sıkıcı bit matematik maratonu daha bitince hemen 11-E'ye gittim. Aslında niye bu kadar sinirlendiğime anlam veremiyordum. O da diğerleri gibi bir kız diye tekrarladım. Ancak hala 11-E'ye gidiyor olmam bu durumun cevabını veriyordu. Önümde bana bakarak gülüşen kızları yok sayarak sınıftan içeri girdim.
İçeride Ali yoktu ancak Merve hararetli bir şekilde yanındakilere bir şeyler anlatıyordu. İstemeyerek de olsa kulak kabarttım ve dinlemeye başladım. Dinlediklerimle duvara yumruk atmam bir olmuştu ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK GÖZYAŞLARI
Teen FictionKendime yeni gelmiştim. Bunu yapan Arda olamazdı. O bu kadar kötü biri değildi . Asla intikamı bu kadar abartmazdı. Bir kıza bunu yapamazdı. İntikam için bunu yapacak kadar alçalamazdı. Ben bu adama mı aşık olmuştum? Beni belki sevmeyebilirdi ama ne...