Multiplayer'da Jach var ii okumalar umarım beğenirsiniz...
SEVGİLİM,
SANA ZARAR GELMESİNİ İSTEMEM BUNU OKUYUNCA BANA ÇOOOK ÖFKELENECEKSİN AMA BAŞKA ÇARAM YOK SENİ SEVİYORUM SANA ZARAR VERİYORUM BU YÜZDEN DE BEN...................................... BEN GİDİYORUM VE SON OLARAK SENİ SEVİYORUM.....
Ben bunları okurken gözlerim kocaman açılmıştı ve birden ağlamaya başladım duvara çöküp bacaklarımı kendime çektim ve,
Ben: SANA AŞIK OLDUĞUM İÇİN KENDİMİ APTAL GİBİ HİSSEDİYORUM...
Bir an önce kendime geldim ve kısa bir şort ve tşört giyip yola çıktım nereye gidiyorsun diye sorarsanız jach'in yurda gittiğinden eminim küçükken annesi ve babası ona bakamamış ve bu yüzden de küçük yaştayken yurda bırakılmış ama ona rağmen çok güçlü biri ben bu düşüncelerden sıyrılırken yurda gelmiştim içeriye girince aynı jach gibi yüzü solgun ve orta boyda köpek dişlere sahip olan bir sürü insan vardı yada insan değillerdi bu şekilde karamsar kalmak beni deli ediyor.
Aniden sarışın bir çocuk önüme geçip:
Sarışın Çocuk: Sen ..... sen bir insansın
Ben:Böyle konuştuğuna göre sen bir vampirsin, dedim kısık ve emin bir ses tonuyla daha sonra adam boynuma gelen uzun saçlarımı tutup arkaya koydu ve boynumu koklamaya başladı bir anda dişlerini çıkardığını fark ettim ve hemen sarışın çocuğu ittim ve bana kızgın bir şekilde bakıp beni camlarla dolu bir bir masanın üstüne fırlattı masayla beraber düşünce bacağımı cam kesti...
Vampir olduğu için bu onu çok etkilemişti ve dudaklarını yalayarak bana doğru geldi tam benim boynumu ısıracakken çığlık atıyordum ve bacağım çok acıyordu birden arkadan biri seslendi ve şöyle diyordu,
Arkadan Gelen Ses: Kızı rahat bırak ve ondan uzak dur, Ben çok acı çektiğim için kafamı kaldıramıyordum bana saldıran sarışın çocuk tıslayarak benden uzaklaştı ve arkadan gelen adam bana yaklaştı ben korkuyla başımı bile kaldıramamıştım. Beni sertçe kavrayıp kucağına aldı ve beni bir yere götürdü ben ise sesimi çıkarmayacaktım aslında ama bir anlık gaza gelerek.....
Ben: Bırak beni aşağılık bıraaaaakkk bir vampir oldun diye kendini bir şey mi zannediyorsun haaaaa... Aman tanrım ben ne saçmalıyorum adam istese beni 2 dk ya öldürücek ben hala adama kafa tutuyorum derdim ne benim aman ölmem umurumda mı sanki diyerek bağırmaya devam ettim.....
Ben: Bırak diyorum sana bırak , diyerek ayaklarımla çırpınıyordum adam bana:
Adam: Hey sakin, sakin bana bak bana , dediği an ona baktım ve karşımda jach'i gördüm ona şaşkınca bakıp:
Ben: Seni ucube, madem sendin beni yol boyunca nedemeye kan ter içinde bıraktın dedim o kaslı göğsüne yumruklar atmaya başladım oda bana alaycı bir gülümsemeyle,
Jach: Görmeyeli baya kas yapmışsın elin sertleşmiş , dedi bende:
Ben: Doğru bu kadar güçlenmemin sebebi beni...... deyip sustum ve jach beni tedavi odası gibi bir yere getirdi ve koltuğa otutturdu. Sonra da yaramı sarmaya başladı bana bakıp,,,,,
Jach: Yolda sözün yarım kaldı ne diyecektin?????
Ben: Diyecektim ki , Doğru bu kadar güçlenmemin sebebi ... sebebi ahh sebebi şu ki beni (gözlerinin içine bakarak konuştum) beni kendine aşık eden bir adam var ve bu adam mücadele etmeyip beni bırakıp gitmeyi tercih etti..
Sanki başka birinden bahsediyormuş gibi konuşmaya başladık tabi bunu ilk ben başlattım...
Jach: Belki çocuk seni korumaya çalışıyordur ha olamaz mı?????
Ben: Aaahh hadi ama saçmalama amacın bu değil sen benden kurtulmak istiyorsun,, dedim sinirli Jach bana dönüp,
Jach: Ben başkasından bahsediyorduk diye düşünüyordum , dedi alaycı bir tavırla bende onun omzuna yumruk atarak,
Ben: Bana ne yapıyorsun???
Bana şaşkınca bakarak omuz silkip,
Jach: Sana bir şey yaptığım yok, dedi bacağımı sararak.
Ben: Hayır, bana bir şey yapıyorsun ve ben bunu anlamıyorum ,dedim oturduğum yerden kalkınca boy farkımız ortaya çıkmıştı.
Ben: Hayır ben öyle düşünmüyorum , dedim ve bana dönüp,
Jach: Bilmem belki de benim bu yakışıklılığıma dayanamayıp bana aşık oluyorsundur ha.....
Ben: Ne yani başından beni senin bana olduğun gibimi , dedim ve kendimden emin bir şekilde öne çıktım ve bende onun gibi alaycı bir şekilde güldüm sonrada devam ettim
Ben: Ay utandın mı kıyamam sana , gülmeye devam ettim ve
Ben: Nütfen jach beni vampir yapmalısın hayatımdan hiç kimse kalmadı sende gidersen ben ne yapıcam eğer beni vampir yaparsan sana borçlu olurum.... dedim masum bakışlarla..
Jach: Tamam ama bir şartla... Ben meraklı gözlerle ona baktım ve dayanamayıp,
Ben: Ahhh tamam nedir???
Jach: Ben istediğim zaman seni vampir yapıcam..
Ben: İyide sen bunu hiç zaman istemezsin ki yani hiç bir zaman vampir olamam...
Jach: Hayır bu 10 gün içerisinde seni vampir yapıcam çünkü.......................
ARKADAŞLAR BUNDAN SONRA HER BİR BÖLÜMÜ 30 KİŞİ OKUYUNCA YENİ BÖLÜM GELECEK ÇÜNKÜ SIK SIK BÖLÜM ATINCA HEM SİZ SIKILIRSINIZ HEM BEN VE HER 2 TARAFINDA SIKILMAMASI AÇISINDAN BÖYLE BİR ŞEY DÜŞÜNDÜM.. VEDE YORUMLARINIZI MERAKLA BEKLİYORUM.....