hoofdstuk 4

57 1 3
                                    

Vandaag is het maandag. de dag dat we naar het hoeksch zouden gaan. Ik stond al vroeg op. Ik had er zin in.

In de bus zat ik natuurlijk naast tess. Wij hebben heel de busrit zitten lachen. Waarover idk.

Op school aangekomen deden we allemaal proefjes. Nou ja proefjes meer gewoon les. Van wiskunde. Wiskunde is leuk en makkelijk. We kregen ook nog engels. Dat was echt kut, want me tel werd afgepakt.

Voor de rest was het leuk. Alleen wel akward bij alle hogere jaars.

We gingen weer terug. Weer zat ik naast tess. Zoals gewoonlijk.

We kregen in de bus te horen over kamp.

"Niet volgende week maar die week daarna gaan jullie op kamp".

Thuis aangekomen doe ik die radio aan. Ik ging een beetje dansen. Ik hou heel erg van dansen. Tot me moeder me riep omdat het eten klaar was. 'Eindelijk. Ik heb honger'

Woensdag na school.

Woensdag lekker vroeg thuis. Om half 4 moet ik nog turnen. Nu nog ff rustig aan doen, want ik heb knallende koppijn.

Bij turnen...

Het ging super goed

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Het ging super goed. Meestal heb ik dat ik iets niet durf, maar het ging allemaal goed. Het is maar een uurtje dus het duurt niet lang.

Als ik thuis kom zie ik al eten op tafel staan. Omdat op woensdag me moeder altijd 's avonds moet werken.

Kamp...

Het was de dag dat we op werkweek gaan. Ik snap eigenlijk niet waarom het werkweek heet. Je doet geen ene fuck.

We vertrokken en moesten alle lagere klassers uitzaaien. Ik zat bij tessa, fleur en ira in de auto.

Aangekomme op de verblijfplaats.

"Woow de hutjes zien er cool uit!" zei ik enthousiast. Ik legte me spullen neer. Ik lig altijd beneden, want iedereen wil altijd boven liggen. Maar dat vind ik niet erg. Je had vandaag nog vrije tijd. Dus mocht je gaan voetballen enzo. Ik ging meevoetballen met de populaire. Ze zeiden "oké" met tegenzin. Maar het voetballen ging super goed. Iedereen keek me aan zovan 'wattuh!?'

Eentje vroeg ineens "waar heb jij dat zomaar zo snel even geleerd?"

Ik ging een beetje blozen "Van mezelf" antwoordde ik zo zelfverzekerd mogelijk.

We moesten terug komen. Het was inmiddels al avond, dus gingen we eten.

Het groepje populaire jongens keken me heel de tijd aan tijdens het eten (dat is 1 ding wat ik haat, mensen die naar je zitten te kijken als je eet) ik hoorde ze praten.

"Eayy ze is best lekker" zei simon.

"Vraag haar" zei kick.

"Ik zal kijken"

From Loser To PopularWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu