παρτ 45

4.9K 413 58
                                    

Κατευθύνθηκα προς το μέρος που καθόντουσαν τα παιδιά. Η μονη που ήταν εξω απο την θάλασσα ηταν η Ήβη. Χαιρετιστηκαμε αφού με τις φωνες μας ξεσηκωσαμε ολη την παραλία αλλά ποιος νοιάζεται?
Έβγαλα τα ρούχα μου και παρατήρησα ότι τα μάτια του Τζιμη ήταν καρφωμένα στα ΠΑΝΤΑ....καταλάβατε. Απο διακριτικότητα δεν γνωρίζει αυτό το παιδί. Έβγαλε την μπλούζα του και ειχα καρφωμένο το βλέμμα μου στους κοιλιακούς του. Εντάξει ουτε εγω ειμαι διακριτική. Έρχεται κοντά στο αυτί μου.

Τ: Με προκαλείς. Μου ψιθυρίζει και μου ξεφεύγει ένα γελακι.
Η: ΜΑΡΗ ΤΡΕΛΗ!!! Ουρλιάζει το ζώον.
Δ: Τι θες?
Η: Μην πηδηχτητε εδω ρε και γίνουμε ρεζίλι!

Η Ήβη και ο Τζιμης έχουν λιώσει στα γέλια με αντίθεση με εμένα που έχω γίνει παγοκολωνα και σίγουρα εχω κοκκινισει.

Δ: Σκασε! Της φωνάζω και λύνεται στα γέλια.
Η: Θα μπουμε? Βαριέμαι να κάθομαι σε ενα σημειο.

Τρέχει στην θάλασσα σαν κατσίκι η Ήβη και εγώ με τον Τζιμη πάμε χαλαρά σαν...ΑΝΘΡΩΠΟΙ!!!!

Τ: Σου παει πολυ αυτο το μαγιό.

Κοιτάω το μαγιό μου. Είναι κόκκινο τι ιδιαίτερο έχει?

Δ: Ευχαριστώ.

Μπαίνω στη θαλασσα, είναι κρύα αλλά μου αρέσει. Κάνω μια βουτιά για να βραχω ολόκληρη. Νιώθω ενα χέρι να με τραβάει απο το χέρι μου. Καταφέρνω να ανοίξω τα μάτια μου και βλέπω την Ήβη μπροστά μου. Βάζει τα χέρια της στο λαιμό μου. Αν κάποιος δεν μας ξέρει θα νομίζουν οτι ήμαστε ζευγαράκι.

Η: Λοιπόν να σου πω. Τι γίνετε με τον Τζιμη?

Κάνει λες και δεν ξέρει τι συμβαίνει τόσο καιρο.

Δ: Όλα πάνε μια χαρα don't worry.
Η: Αν δεν είχες εμένα.
Δ: Ξερω ξερω.
Η: Πόσο καλα τα πατε? Με ρωτάει με ένα βλέμμα γεμάτο υπονοούμενα.
Δ: Ηβη το πας κάπου?
Η: Απλά ρωτούσα μηπως...σου έκανε καμοια πρόταση!
Δ: Δεν έχουμε βρει δουλειά ακόμα.
Η: Δεν εννοώ τέτοια πρόταση. Πρόταση γάμου.
Δ: Μην λες εννοσιες! Ο Τζιμης μέχρι χτες δεν έκανε σχέσεις και ηταν της μιας βραδιάς και μου λες για γάμο? Το ότι κάναμε σχέση είναι περίεργο.
Η: Δηλαδή αν σου κανε πρόταση θα έλεγες οχι?
Δ: Φυσικά και θα δεχομουνα αφου ξέρεις ότι τον αγαπάω. Κοιτάω τον Τζιμη.

Έχουν μαζευτεί τα αγόρια και παρατηρούν μια κοπέλα που περνάει. Το βλέμμα του πέφτει στο δικό μου θανατηφόρο βλέμμα και ενα χαζοχαρούμενο χαμόγελο σχηματίζεται στο πρόσωπο του. Θα τον σκοτώσω!

Δ: Θα το σκεφτώ.
Η: Εγω λεω να σκοτώσω αργότερα το μωρό μου.

Περνει τα χέρια της και με κοιτάει με ενα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά.
Καποια γνωστά αντρικά χέρια με αρπάζουνε και με πετάνε στην θάλασσα. Έτσι έκανα μια εκθαμβωτική βουτιά...πλακα κάνω παντα κανω τις πιο χαλιά βουτιές!

Φτάνω στην επιφάνεια και ανοίγω τα μάτια μου. Νιώθω δυο χέρια απο πίσω στην μέση μου. Γυρνάω και βλέπω τον Τζιμη.

Τ: Σου άρεσε?
Δ: Ωραία ήταν.
Τ: Σορρυ που κοιτούσα. Θα στο ξεπληρωσω. Χαμογελάει πονηρά.
Δ: Και πως θα το κάνεις ακριβώς αυτό? Χαμογελάω πονηρά
Τ: Θα δεις σημερα.

Πέρασαν ώρες μέχρι που άρχιζε να βραδιάζει. Περα το οτι με τα παιδιά είπαμε για ολα τα θέματα που απασχολούν το κόσμο και οτι βλακεια μας ήρθε στο κεφάλι. Ο Τζιμης είπε οτι πρέπει να φύγουμε, ας πουμε οτι έχει κατι στο μυαλό του γι αυτό. Τα αποχαιρετησαμε, η Ήβη μου έκλεισε το ματι το ιδιο και τα άλλα κορίτσια και φύγαμε.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ανοιγει την πορτα, μπαίνω μέσα και παω κατευθείαν στο μπάνιο. Περνω πετσέτες και μπαινω να φύγει ολο το αλατι από πανω μου.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Βγαίνω απο το μπάνιο και παω κατευθείαν στο δωμάτιο. Ακούω το νερό να ανοίγει, αρα μπήκε να κάνει μπάνιο.

Ανοίγω την ντουλάπα να βρω ρούχα.

Μετα απο κανα τέταρτο βρήκα τι να φορέσω.

Νιώθω δύο χέρια στην μέση μου και καυτα χείλια να με φιλανε στο λαιμό μου.

Τ: Με είπες πενταχρονο, με νικησες στο ps, με κάνεις τοσο καιρό να περιμένω. Ηρθε η ωρα να μου το ξεπληρώσεις. Και να σου το ξεπληρωσω.
Δ: Τότε κάντο.
Τ: Δεν θα νε δύσκολο.

Γυρνάω να τον κοιταζω. Είναι με μία πετσέτα δεμένη γύρω απο την μέση του.

Χαμογελάω πονηρά και ενώνει τα χείλια του με τα δικα του.

Τ: Ας αρχίσει το παιχνίδι μωρό μου. Λεει τονίζοντας το "μωρο μου"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Αλο!

Ελπίζω να σας άρεσε! Τελικά έγινε αυτο που θέλαμε τόσο καιρο...καταλάβατε.

Οτι αφορά σεξ τρέχουνε τα παιδιά😂😂😂😂

Bye φραουλιτσες!🍓🍓🍓💖💖💖💖💖💖
Λοβ υ😘😘😘😘😘😘

Το Στοίχημα Where stories live. Discover now