Pohľad Martini
Išla som ku môjmu autu a Tess išla so mnou. Jej zakladka je hneď vedľa mojej strednej.
Pondelok 7:32
,,Tak čau Tessa" povedala som jej a ona mi zakývala.
Ja som vošla do školy a nemierila som si to rovno ku svojej skrinke kde ma už čakala Mia. Aj s vecami na Fyziku.
,,Ja tak neznášam Fyziku." povedala Mia.
,,To aj ja ešte že nás ju učí triedna. Inak by som na ňu ani nechodila." povedala som a zasmiali sme sa.
Po záchvate sme sa pobrali do triedy. Bolo to tam fajn. Všetci si išli po svojom. Bolo to fajn až kým neprišiel Justin Bieber. Všetci mu začali tlieskať teda až ma mňa a Miu. On si nás ale nevšímal. Po tomto uvedení vošla do triedy triedna. Všetci sme sa postavili. Ona nam len povedala ,,Sadnite si žiaci" na začiatok nam povedala.
,,No dosť často sa bavíte. Tak som sa rozhodla vás presadiť. Ana ty budeš s Martinom. Kate ty s Tomom. Mia ty s Andreom. Ema ty s Alexom. A ty Justin. Ty budeš s s s Martinou. Vy ostatný môžete zostať takto. Tak šup šup. Presadtesa. Nemáme na to celú hodinu." skončila monológ a ja som bola naňu nahnevaná. Ale ešte viac na Miu. Justin ma totiž nevedel nájsť kde sedim. Tak ukázala Justinnovy svoje miesto. On sa na ňu nechápavo pozrel. Ale keď zazrel mňa usmial sa. Ja som len odvrátila zrak. Keď si ku mne sadol. Tak som stuhla a bola som napnutá ako struna. Keď skončila hodina tak sa Justin otočil ku mne a spustil.
,,Ahoj ja som Justin a kto si ty?" pýtal sa.
,,Ja som Martina. A Čau." A to slovo čau som zviraznila a chystala som sa odísť. Ale Justin ma chytil za zápästie a potiahol ma tak že som skončila na ňom.
Stihla som sa spamätať a rýchlo som sa postavila teraz ma ale zase chytil ale už ma nepotiahol len si ma otočil k sebe ja som sa však na neho nepozerala ale pozerala som sa na Miu. A naznačila som jej nech ma zachráni. Ona len prikývla a pribehla.
,,Martina poť už musíme ísť." povedala a ja som pochopila že ju to len prave napadlo.
,,Áno musíme ísť. Tak poť." povedala som a vyšli sme z triedy a namierili sme si to k našim skrinkám.
,,To si tomu teda dala." povedala som jej so smiechom, keď som si vymieňala knihy.
,,No čo nabudúce ťa zachraňovať nebudem." prehlásila.
,,No dobre." povedala som.
No stalo sa niečo čo som nečakala.Pohľad Justina
Martina ma asi nemá v láske. Celú hodinu ma zabíjala pohľadom. A cez prestávku mi doslova ušla. No nič idem si aj ja prehodiť knihy. Keď som prišiel ku mojej skrinke tak som tam vydel...Sorry že to tu trochu napinam ale chcem vás trochu napnúť.
Tini