Hij zit gewoon op mijn school.
Harry Styles POV
Wat! Dat kan niet. Zag ik hem nou echt of was het gewoon mijn verbeelding. Ik loop door naar de directeur en denk nog veel aan de jongen. Was hij het echt, of leek hij er gewoon op?
Ik klop op de deur en hoor zacht een "Kom maar binnen." Ik maak de deur open en zie de directeur zitten op zijn bureau stoel. Ik heb die vent nooit gemogen, hij denkt dat hij alles is en is kei arrogant, ik haat zo'n mensen.
"Styles. Wat heb je nou weer gedaan?" Zegt de directeur met een zucht. "Niks." Zeg ik. Het is waar ik deed niks ik staarde gewoon voor me uit. "Wat niks?" Zegt hij. "Ik deed niks, ik was gewoon stil." Zeg ik. "Jaja dat zeggen ze allemaal." Zegt hij. Dat bedoel ik, hij geeft om niemand. Heeft hij eigenlijk wel een hart? "Kom na het laatste uur maar na." Zegt hij dan uiteindelijk. "Maar ik deed niks." Probeer ik nog. "Ga weg. Ik hoef je niet meer te zien." Zegt hij terwijl hij naar zijn computer scherm blijft staren.
Ik zucht geïriteerd en sla de deur weer met een klap dicht. Ik hoor dat de deur weer open gaat en kijk achterom. "En morgen kom je ook maar na." Zegt hij woendend. Ik geef geen reactie en loop gewoon door. Ik hoor de deur weer dicht slaan en zucht. Dat worden dus langen dagen.
Louis Tomlinson POV
Zag hem nou echt? Zat hij dan echt op dezelfde school als mij? Hoe. Wat. Ik blijf sprakenloos voor me uitstaren naar de lege plek waar de jongen met de bos krullen net stond. Hij keek me recht in mijn ogen aan.
Ik ben al telaat voor mijn les, maar door de verwarring ben ik nog later.
Ik maak de deur open en zie de leraar boos mijn kant op kijken. "Louis, waarom ben je altijd telaat? Kan je dan nooit optijd komen?" Zegt hij. Ik wil iets zeggen alleen hij onderbreekt me weer. "Nee. Stil. Niks zeggen ik hoef je niet te horen. Blijf maar de heledag na." Zegt hij.
Wauw. Die was boos. Ik loop naar het lokaal waar iedereen moet zitten als die na moet blijven. Ik maak de deur open en zie niemand zitten. "Alweer hier?" Vraagt de vrouw die altijd in dat lokaal zit. "Ja ik was weer telaat." Zeg ik terwijl ik helemaal naar het hoekje loop achter in het lokaal. Ik pak mijn boeken voor me en weet al wat ik moet doen. Van elk vak moet ik een hoofdstuk over schrijven, dat duurt altijd zo super lang.
Ik ben met mijn laatste vak bezig. Als ik de deur open zie gaan maakt mijn hart een sprongetje. Ik zie hem.
———
Ik ga voortaan proberen om elke dag minstens een hoofdstuk te uploaden.
All the love. B
JE LEEST
I need you |larry stylinson|
Fanfiction"Louis je kunt niet altijd van je problemen weg lopen!" roept Harry hem achterna. "Je weet niet wat ik voel, elke dag voel ik die pijn niet alleen fysiek maar ook mentaal het maakt me kapot." zegt Louis die weer op het bankje is gaan zitten. ...