Sedeli sme oproti sebe.Stále sme sa na seba uprene dívali.Čakal kým mu odpoviem.No ja som čakala kým ten tok sĺz prejde.Je to neuveriteľné.Cítim sa ako v sne."Harry ja..."Snažila som sa mu niečo povedať ale v polovici sa môj hlas zlomil.Chytil ma za ruku a naklonil sa aby mi utrel slzy."Ja to cítim presne tak rovnako."Zrazu sa prudko oprel do kresla a začal sa usmievať.Ten jeho úsmev bol tak krásny a nepopísatelný."Naozaj ťa ľúbim Harry.Myslela som na teba celú tu dobu a preplakala len noci aby sa mi splnil môj sen.Aby si sa ku mne vrátil."Spomenula som si na fotku z toho večera a tak som rýchlo vytiahla telefón.Stále na mňa hladel a čakal čo chcem urobiť.Telefón som položila pred neho a ukázala mu moju tapetu.Boli sme tam my dvaja.Taký šťastný a krásny.Zahľadel sa na našu fotku a stále sa usmieval.Rýchlo som si utrela slzy a začala sa smiať tiež."Takže teraz si už moja."Prikývla som."Áno som Harry a ty si môj."Čašník nám doniesol víno a rýchlo aj odišiel."Nechceš niečo na jedenie?"Po tomto skvelom momente sa necítim hladná."Nie."Usmiala som sa a odpila si z pohára.
Celý večer bol perfektný.Dozvedeli sme sa o sebe tak zaujímavé veci.A prekecali hodiny.Momentálne stojíme pri mojom byte a stále sa rozprávame.Harry je veľmi pozorný a celý ten čas sa len usmieval.Presne tak ako ja."Už je naozaj neskoro.Mala by si ísť už spať."Chytil ma a vzal do svojho náručia."Tak dobrú noc Harry."Odtiahol ma z jeho náručia.Už teraz mi chýba.Pozeral sa mi do očí a dal mi sladký bozk na líce.Tuším sa červenám."Aj tebe dobrú láska."Otočil sa na päte a vybral sa k autu.Ja som zatiaľ vybehla schody a otvorila byt.Po dnešku potrebujem sprchu.Rýchlo som sa vyzliekla ,pustila si hudbu a vošla do sprchy.Zapla som si vlažnú vodu aby som sa prebudila z tohto sna.Ale keďže som ešte nechcela ísť spať tak som niečo zamýšľala.Zavolám Ell.Predsa niečo mi zatajila.A ja potrebujem vedieť prečo a ako sa mala.Takže som vyšla zo sprchy a rýchlo sa utrela.Zabehla do šatníka a tam si vybrala tričko s kapsičkou na lavom prsníku a bielou farbou.Taktiež kraťasky na spanie ktoré boli tiež biele a obliekla som sa.Vzala telefón a hneď začala vytáčať Elline číslo.Popri tom samozrejme myslím na Harryho ktorého nedokážem pustiť z hlavy."Ell?"Konečne to zdvihla.
"Áno Kyra?"Potichu sa ma spýtala.
"Si už doma?"Zostala chvíľu ticho a ja som vedela že som ju s touto otázkou dostala."Odkiaľ to vieš?"
"Matt."Povzdychla si a ja som vedela že som ju opäť dostala.
"Ja som ti to chcela povedať Cay."
"Iste že chcela.To by povedala každá.Tak počúvam."
"Prepáč.No proste ma Louis pozval von.Sa niekam prejsť a spoznať sa o niečo bližšie."
"A ďalej?"
"Precekali sme tri hodiny a potom ma odviezol domov."
"Dobre.Ja som bola zase s Harrym."Začala kričať a tak som telefón dala ďalej od ucha.
"Hovor!"
"Pozval ma na večeru.Vyznal mi lásku a teraz spolu chodíme."Nad tou skutočnosťou som sa musela usmiať."To je perfektné zlatíčko."
"Ja viem."S Ell sme si vravili ešte podrobnosti ďalšie dve hodiny.Nakoniec sme obe zaspali a ponorili sa do ríše snov.
YOU ARE READING
We are the happy one
FanfictionNikdy som nevedela aké je to naozaj sa zamilovať a milovať niekoho viac ako svoj život.No neskôr som pochopila a som šťastná, že som to mohla zažiť. PS:Stále ťa milujem FANFICTION 1D Členovia tejto skupiny nie sú v tomto príbehu slávny.Taktiež sa m...