Uśmiecha się nieśmiało i wysuwa bukiet do przodu.
- Wybaczysz?
Cindy, widząc to, wypluwa herbatę prosto na Chipa.
Nie mogę powstrzymać szczęki przed opadnięciem w dół.
Bo stoi przede mną, bezczelnie wygląda jak pieprzony model i patrzy się na mnie tymi wielkimi gałami. Jego ciemne włosy nigdy jeszcze nie były ułożone tak idealnie, a szczupłe nogi nigdy nie wyglądały tak dobrze w czarnych rurkach i ciemnych, skórzanych sztybletach. Nigdy też nie widziałam go w koszuli (do tego tak butnie rozpiętej!), a fakt, że aby wpasować się w klimat imprezy wcisnął się jeszcze w tę niemożliwie dopasowaną kamizelkę, doprowadza mnie do tak złego stanu, że aż się rumienię.
Patrick podchodzi do mnie.
- Zapytam jeszcze raz: wybaczysz?
- Ale co? – wykrztuszam.
- To, że byłem dla ciebie taki wredny.
- Wybaczyłam ci to już wieki temu.
- A i tak wybrałaś jego – wskazuje głową na Craiga, który stoi przy DJu i coś gada.
Nawet nie zauważył, że tu jestem.
- Wyglądasz pięknie.
- Niezbyt punk-rock.
- Ale cudownie.
- Phi.
- Ja też nie wyglądam... punk-rock, ale jakoś żyję – wywraca oczami. – Proszę, wybacz mi, że nie jestem wystarczająco dobry. Chciałbym. Uwierz, że umieram z zazdrości, jak na niego patrzę.
- Nie mam ci czego wybaczać, ty idioto – biorę w ręce bukiet. Dochodzi do mnie głośne „JA PIERDOLĘ" Cindy.
- Zapytam Alvarez, czy załatwi jakiś wazon – mówi i znika na niecałą minutę, wraca po bukiet, biegnie do kochanki swojego ojca i znów wraca do mnie.
- Nie wiem, co powiedzieć.
- Przytul mnie po prostu, boże, wielka mi filozofia – macha głową. – Nie no, to już podchodziłoby pod molestowanie – żartuje. Zarzucam mu ręce na szyję i staję na palcach, żeby nie zerwać sobie jakichś ważnych ścięgien, sięgając rękami na taką wysokość. Tricky łapie mnie w talii i podnosi.
I stoimy tak.
A ja zastanawiam się, dlaczego zmarnowałam swoją szansę na bycie z nim raz na zawsze, zgadzając się na bycie dziewczyną Craiga.
Czy Craig Tyler przyniósł mi róże na przeprosiny za to, że bzykał się z nauczycielką?
Nie.
Czy Craig Tyler jest dobrą partią?
Może.
Czy Craig Tyler jest jednym z najgorszych błędów, jakie w życiu popełniłam?
Tak.
Wszystkie dziewczyny się do niego kleją. Louise, ubrana w bardzo skąpą sukienkę z wielką kokardą z tyłu, właśnie uwiesza się na nim, a ten pacan najwyraźniej nie ma nic przeciwko. Podchodzę do Craiga i jego grupki wielbicielek i chrząkam głośno.
- Hola, hola, dziewczyny. To Maeby jest dzisiaj Alicją – nagle zmienia front i odsuwa od siebie swoje adoratorki. Obejmuje mnie ręką. – Wyglądasz nieziemsko.
- Dziękuję – uśmiecham się do niego i korci mnie, aby powiedzieć, że on też.
Ale nie robię tego.
CZYTASZ
That Odd Guy
Teen Fiction"To nieprawda, że on nie lubi ludzi. To ludzie nie lubią jego" Maeby Vincent, lat 16, wprowadza się do Londynu z typowej angielskiej wsi. W nowej klasie, w której aż roi się od książkowych "fejmów", poznaje "aspołecznego" chłopaka - Patricka Nichols...