Kiedy się obudziłam leżałam w ramionach Dereka. Chłopak nie spał. Przyglądał się bacznie mojej twarzy.
- Przepraszam.- szepnął, całują mnie delikatnie w czoło- Tak bardzo mi przykro.
Schowałam swoją głowę w jego tors i przytuliłam się do niego mocniej. Leżeliśmy tak dość długo. Po jakiejś godzinie zeszliśmy na dół do kuchni. Derek przygotował jajecznicę z bekonem dla siebie a dla mnie sałatkę. Jedliśmy w ciszy. Muszę go o coś zapytać. To jest ten moment Clair.
- Dlaczego ja?- spytałam po dłuższej chwili ciszy
- Słucham?- spytał zdezorientowany
- Dlaczego mnie porwałeś?- w pomieszczeniu zapadła cisza- Powiedz mi.- zażądałam
- Jeszcze nie teraz.- oświadczył z powrotem wracając do jedzenia
- Derek proszę cię.- złapałam go za dłoni mocno ściskając
Derek westchnął głośno i odłożył widelec.
- Dobrze. Zjesz to a później pójdziemy na górę i tam wszystko ci powiem.
Zaczęłam szybko wkładać kawałki sałaty, pomidora i reszty do buzi. Kiedy skończyłam wzięłam Dereka za rękę i pociągnęłam na górę. Usiadłam na łóżko i czekałam na jego odpowiedź.
- Obserwuję cię odkąd zobaczyłem cię na przyjęciu twojego ojca.- zaczął poważnym tonem- Miałaś wtedy 15 lat. Byłaś tak inna od reszty dziewczyn. Coś mnie w tobie urzekło. Twój ojciec był lekko wstawiony i zaczął ze mną grać w karty. Kiedy nie miał już nic przy sobie postawił ciebie za nagrodę. Wygrałem.- uśmiechnął się delikatnie- Ale twój ojciec jakby oprzytomniał. Uciekł zabierając po drodze ciebie i twoją matkę. Ukrywał cię przez te pierdolone 3 lat. Szukałem ciebie wszędzie ale bez skutku. Kiedy ciebie wreszcie odnalazłem miesiąc temu wiedziałem, że muszę działać szybko. Zacząłem z tobą pisać i kiedy unicestwiłem twoich rodziców porwałem ciebie.
Siedziałam skamieniałam nie mogąc się ruszyć. Boże to nie może się dziać naprawdę. To tylko sen. A ja się zaraz obudzę.
************************
Hejo!
Ten rozdział jest specjalnie dedykowany malinka519
Pozdrawiam Daga <3
CZYTASZ
Stalker
RomanceJeden odpisany sms a tyle zmienia. Clarissa niebyła świadoma niebezpieczeństwa jakie niosło za sobą odpisanie na sms'a od nieznajomego. Zapraszam do przeczytania. Okładkę zrobiła WiktoriaBelke #86 miejsce w Romans - 07.10.2016r. #49 miejsce w Romans...