Dooobře... xD Byl jsem Tagnut díky LeviRivailleHeichou (na kterého se zlobím protože mi vyfoukl mojí Kawaki... xD)
Sice tyhle věci nemusím ale fajn. :D Třeba se zasmějete.(Gif znázorňuje to, jak jsem se přibližně cítil při výběru lidí které Tagnu... XD )
Takže... Pravidla jsou:
1. Napiš pět věcí o sobě.
2. Napiš je do týdne.
3. Tagni 15 lidí.
4. Netaguj v komentářích
5. Nezapomeň na pravidla.Tady teda máte pět věcí o mě a doufám že se mě nezačnete bát... :D
1: Mé pečení by klidně mohlo být vládou považováno za nelegální výrobu zbraní...
2: Kdykoliv vidím kombinaci zářivě žluté a světle šedé barvy, mám pocit že se na místě počůrám. (Opravdu jen u této kombinace :'D )
3: Celkově jsem nešika který i během skládání trička zvládne udělat bordel v celém domě... XD (To se jednou opravdu stalo :'D)
4: Miluju hudbu bez zpěvu. Hlasy v písničkách se mi jen málo kdy líbí a hlavně mě docela často otravují. (pokud si ale někdo v mé blízkosti písničku pustí, jsem schopný i určitou věc v ní ocenit. Není to tak že bych je nesnášel.)
5: Jsem velmi přátelský ale bojím se navazovat kontakt s novými lidmi a dlouhou dobu jsem nedůvěřivý. Taky se bojím lidí které neznám a z ničeho nic mi napíšou takže Wattpad je můj vlastní způsob, jak tento strach aspoň z části překonat. (Může za to jedna nehezká zkušenost.)
A dál Tagujuuuu....
knihomol2015, Touru-sama, AtsushiMai, YaoiFFs, SenjuUchihaMart, svara013, YonaAkatsuki, kioko7, LucyYaoi, korkora, Kim-Hyun-Bin, KimRinTae, JanaKonpkov, natyanimeart, Rin-senpai333.
(Prosím, nezlobte se za Tagnutí xD upřímě jsem vybíral velmi těžce a doufám, že to vezmete s humorem :D)