[ wszystko działo się na bazarze ]
Banda gangsterów : Chen , Lay , Kai i SuHo szukali czegoś co by ich zadowoliło na barze na którym handlowano ludźmi , szukali dosyć długo , lecz nic ich nie zainteresowało , po chwili jeden z nich Kai zauważył małe stoisko i pokazał na nie palcem , pozostali członkowie zainteresowali się stoiskiem , na stoisku siedziała młoda ubogo ubrana kobieta , na małym stole w koszyku znajdowało się dziecko z napisem na kartce : Mam 4 dni i potrzebuje twojej opieki :(
Lay popatrzał z zaciekawieniem na dziecko .
L- Te będzie dobre ...
K- Ale czy czasem one nie jest za małe ?
S- Od małego najlepsze !
Po chwili popatrzyli na dziecko i zapytali kobiety .
S- Ile za bachora ?
K- Yyy(...) Yyy(...) 500 $
S- Bierzemy - Poczym zapłacili i zabrali dziecko .
_______
Po powrocie do domu na dzieciaka nie czekało nic specjalnego , odrazu jakaś kobieta zabrała na ręce dziewczynkę i zaprowadziła do pokoju , pokój był nietypowy , przepełniony szarością , na dziecko czekało zwyczajne łóżko , i jedna zabawka bez oczu o imieniu Growl .
Lecz nie minęła godzina jak SuHo i Kai zaczęli wynosić łóżko z pokoju ,, Jenifer " po kilku minutach Ley przyniósł posłanie dla psa , opiekunka wiedziała o co chodzi i położyła dziecko na posłanie .
_______
4 lata później .W pokoju dziecka zmieniło się tylko to że posłanie było większe od poprzedniego i obok pojawiła się miska z wodą i karmą.
Dziewczynka wyrosła na uroczą czarno włosą istotkę o niebieskich oczach , miała niestety trochę obitą twarz po akcji jak Chen upił się a widział że Growl bo tak ją nazywali nie zjadła jedzenia , gdy to zobaczył popatrzał na dziecko które chciało żeby je przytulono , podszedł i uderzył w twarz , lecz dziewczynka tylko zawarczała jak pies i odeszła na czworaka na miejsce .
Wyglądało że jest odporna na ból , i że gangsterzy tresują ją na rasowego wściekłego i groźnego psa .
CZYTASZ
✖Uwięziona [ZAWIESZONE]✖ Exo
FanfictionDziewczyna Growl której prawdziwe imię brzmi Jenifer jako niemowlak zostaje sprzedana przez swoją matkę , na bazarze na którym handlowano ludźmi , Jenifer nie trafia w dobre ręce , trafia do bandy gangsterów którzy nie mają zamiaru wychować ją na no...