Deel 1❤️

8 1 1
                                    

Ik werd wakker omdat ik mijn moeder hoorde schreeuwen. Ik keek op mijn telefoon om te kijken hoe laat het was half 7 pas ! Ik kon nog de hele dag slapen. Het was zaterdag dus stond ik maar op uit bed richting de badkamer om de wassing te verrichten. Toen ik klaar was liep ik uit de badkamer richting mijn kamer om te bidden. snel deed ik nog een smeekbede en ging naar beneden. Beneden aangekomen ging ik direct ontbijt maken wat had ik een honger zeg. Ik vroeg me moeder waarom ze zo aan het schreeuwen was maar ze zei dat ik me maar moest bemoeien met me eigen zaken. Mijn moeder en ik hebben geen goeie band meer sinds mijn vader is overleden ze is heel gemeen tegen me en wil me het liefst het huis uit hebben. Ik maakte een tosti en at die snel op. Ik ging weer naar mijn kamer me telefoon checken en zag dat ik een bericht had van Noor mijn beste en enige vriendin.
-noor❤️ heeei yousss
-ik heei schat hoe gaat het met je
-noor❤️ goed Hmdl met jou
-ik gaat goed hamdoelilah
-noor❤️ ik appte je om te vragen of je mee de stad in gaat please
-ik natuurlijk ga ik mee Hoelaat ?
-noor❤️ uhmmm ik kom je rond 2 uur ophalen wat denk je daarvan
-ik isgoed schat tot dan
-noor❤️ isgoed doeiii xxxx

Ik legte me telefoon neer en keek snel hoe laat het was. oke het is 12 uur dus over 2 uurtjes moet ik weg genoeg tijd dacht ik bij mezelf. Weer hoorde ik mijn moeder beneden schreeuwen en ging toen maar even kijken wat er aan de hand was. Ik liep rustig de trap af en hoorde toen dat ze met iemand aan de telefoon was. Ik luisterde voorzichtig mee ....
Karima(moeder van Youssra ) HOEZO WIL JE HAAR NIET ZE IS PERFECT VOOR JE ZOON!!!! WEET JE WAT LAATMAAR ACHTERLIJK MENS AGHYOURRR!! (Ezel)

Youssra
Wat hoorde ik nou wilde me moeder me echt uithuwelijke of heb ik het verkeerd begrepen. Ik sprong naar benenden en keek me moeder aan
Waar ging dat over vroeg ik. Ik wil dat je gaat trouwen met Mohammed maar zijn vader weigerde omdat je zo een mislukt kind bent zij ze boos .
Ik wilde huilen maar was dit al gewend dus liet ik het maar. NOU JE GAAT ME TOCH NOOIT DWINGEN OM MET IEMAND TE TROUWEN  schreeuwde ik nog op weg naar boven. 
Ik plofte neer op bed en begon te huilen . Niet omdat mijn moeder zei dat ik een mislukt kind was maar omdat ze me gewoon wilde uithuwelijke aan ene Mohammed die ik niet eens ken hoe kon ze dacht ik bij mezelf. Ik pakte mijn telefoon en oortjes en deed de Koran op . Hier werd ik altijd rustig van. Na een lange tijd keek ik hoe laat het was. het was al half 2 dus deed ik me oortjes uit en kleedde me om. Ik deed me Bordeaux rode khimar aan en mijn mk horloge. Ik ging nog even bidden en hoorde toen de bel al . Mijn moeder vroeg wie het was maar ik negeerde haar . Ik opende de deur en vloog om Noor haar nek heen . Ze lachten en ik deed de deur dicht. Noor had een scooter dus gingen we op de scooter opweg naar de stad. Aangekomen parkeerde ze hem en liepen we als eerst naar de AH want ik had zo een honger. Ik pakte een blikje redd bull en wat donuts. Toen ik wilde afrekenen hield Noor me tegen. Ik betaal nee ik betaal Youssra doe even normaal laat mij betalen alsjeblieft NEE schreeuwde ik iets te hard waardoor er veel ogen op mij gericht werden. Uiteindelijk had Noor gewonnen en betaalde ze. Waar wil je heen zei Noor uhhmm jij wilde naar de stad dus kies jij maar Okee we gaan naar de h&m als eerst.het Einde van de dag was aangebroken en we zouden naar huis gaan. Tot Noor een idee had en zei dat we pizza gingen eten. Ik vond het wel goed dat ik niet thuis hoefde te eten . Want ik was nog boos op mijn moeder. We liepen terug naar de scooter en gingen bij een pizzarestaurant eten. Noor zei ik het is helemaal gevuld met allemaal jongens. Ze keek me aan en zei nou en we laten ons toch niet tegenhouden omdat er jongens zijn. Ik kreeg een raar gevoel en ik voelde me ongemakkelijk oke dan zei ik. We liepen naar voren en had Noors  hand stevig vast net een klein kind. Noor bestelde 1 xl pizza Margarita met extra kaas. Ze vroeg me of ik 2 blikjes drinken uit de koelkast wilde pakken. Ik twijfelde maar ging toch maar ik moest me niet zo als een kleuter gedragen dacht ik bij mezelf. Ik liep maar de koelkast en voelde veel ogen op mij gericht oke ik werd best wel bang nu. Snel pakte ik 2 blikjes Fernandez en liep weer terug naar Noor. De pizza was er inmiddels al  en zochten een tafel om te zitten helemaal vol. Pff zuchtte Noor.  er waren  2 Marokkaanse grote jongens aan het zwaaien.en seinde dat we naast ze konden zitten Noor lachten hardop en stak haar middelvinger op. NOOR !! Schreeuwde ik doe normaal en gaf haar een dieuwtje. Er stond een groepje op en Noor rende naar het plekje om te zitten. bismillah zeide we tegelijk en begonnen te eten. Toen we klaar waren stonden we op en liepen de deur uit. Ik moet plassen Noor kan je het niet inhouden? Nee ! Alleen als je wil dat ik het in me broek doe oke maar asjeblieft snel want ik voel me hier niet veilig. Ze rende snel het restaurant weer binnen. Daar stond ik dan helemaal alleen in de kou. Er kwamen 2 jongens op me af gelopen ik werd nu echt bang. Heei schoonheid jij bent die ene van de pizza .je vriendin stak d'r middelvinger naar ons uit he. Uhhmm sorry voor dat ze is soms nog al gestoord antwoordde ik met een bange stem. Ik kon wel huilen nu waar blijft Noor dacht ik in mezelf. Ik wilde weg lopen toen een van de jongens mijn arm stevig vast pakte. Laat me los schreeuwde ik! De andere jongen lachen sluw en sleurde me mee naar een donker steegje achter het restaurant ik gilde heel hard HELP ME !!! Asjeblieft laat me gaan zei ik smekend met de tranen over mijn wangen. Niemand zal je hier horen schoonheid zei een van de jongens. LAAT ME GAAN IK SMEEK HET JULLIE  !!!!!!

Wat vinden jullie er tot nu toe van laat het in de reacties achter tips zijn altijd welkom en vergeet niet te stemmen ❤️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 30, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mijn leven❤️Where stories live. Discover now