Capitolul 7

18 1 0
                                    

POV. DARIA

Urasc plictiseala asta, nu am nimic de facut, Gigi si Amanda sunt plecate cu iubiti lor iar acasa nu ma pod duce ca se freaca aia.Am crezut ca daca vin în parc o sa-mi mai treaca plictiseala dar nu e deloc asa. Chiar nu se putea mai bine, afara e înorat si acus da sa ploaie iar eu o sa arat ca o potaie cand îi faci baie.

Oameni îsi strang paturile si celalte lucruri punandule în masina, plecand. Si uite asa a început si ploaia, parcul e gol doar eu si ploaia am ramas.Chiar trebuia sa ma îmbrac mai bine e rece , o sa racesc iar matusa mea nu îmi va lua medicamente.

POV VALENCE

__Valence vreau sa te duci sa îmi ei ceva,Poti te rog? Mas duce eu dar sti ca nu cunosc limba.

__Da tata ma duc eu!

__Multumesc fiule . Dute la farmacie si ia cei pe reteta, Poti lua masina mea.

__Bine tata!

Iau bani din mana tatei si ma duc în garaj, pornesc masina si o iau din loc.

Ma întreb ce face Daria, nu am mai vazuto de 3 zile . Sper ca e bine, cu matusa ei nu prea e în siguranta!

Începe sa ploua afara. În fata nu se mai vede nimic. Opresc masina si astept ca ploaia sa treaca nu vreau sa fac vreun accident. Dau geamul în jos sa vad unde am oprit si o vad pe Daria uda din cap până-n picioare stand pe o banca e îngandurata, oare ce a patit.

Ies afara din masina si ma apropi de ea. Îmi dau haina jos si o asez pe umeri ei.

POV DARIA

O masina opreste la intrarea parcului trece 5 minute si coboara cineva din masina. Numi vine sa cred e Valence, ce cauta el aici. Se apropie de mine, îsi da haina jos si o aseaza pe umeri mei.

__Ce cauti aici Valence?

__Trebuia sa ma duc sai iau ceva lui tata, dar a început ploaia si am oprit masina aici, dar tu ce cauti singura aici în ploaie?

__Matusa mea are întalnire, nu vrea ca eu sa fiu prin preajma cand vine iubitul ei. Nu am avut unde sa ma duc asa ca am venit aici. Încep sa stranut iar valence strange haina mai bine pe mine.

__Hai sa plecam de aici o sa raceati mai tare.

Urcam în masina si mergem spre casa lui. Ploaia sa mai oprit deci poate sa conduca.
Ajungem în fata casei lui ne dam jos din masina si intram în casa.

__Tatal meu nu e acasa mia luat masina mea probabil lau chemat la agentie. Hai sa-ti schimbam hainele esti uda toata.

Ma ia de mana si ma duce în camera lui. Ia nişte haine din sifoner si mi le da mie.

__Tis cam mari dar o sa te ajute, tu stai aici si te schimba iar eu ma duc sa fac ceva de mancare.

Iese din camera , iar eu ma dezbrac de hainele ude, ma îmbrac cu hainele lui uscate si cobor în fuga pe scari. La ultima dreapta apare Valence cu o tava în mana , eu neatenta nu ma opresc la timp din fuga si asa am facut un balamuc. Am cazut peste el iar tava cu mancare e pe jos.

Ma uit fix în ochi lui la fel facand si el. Ne apropiem mai mult si ne sarutam.Primul meu sarut, nas fii crezut niciodata ca voi avea primul sarut cu Valence. Buzele lui catifelate le mangaie pe ale mele, deschid gura iar limbile noastre se împreunează începand un dans lent si chinuitor. Ne oprim din sarut cand ramanem fara aer, eu ma ridic de pe el rusinata.

__Scuze nu am vrut sati vars mancarea si scuze pentru sarut.

__Îti pare Rau ca mai sarutat?

__Mmm eu.....

__Raspunde

__Nu, nu-mi pare Rau!

__E bine nici mie nu-mi pare Rau deoarece chiar te plac Daria, de prima oara cand te-am vazut am stiut ca e ceva special cu tine.

__Da o nebuna care şi doreste moarte astai special la mine.....

__Sa nu te mai aud spunand asta în veci. Tu nu esti ca celelalte esti diferita tu esti tu. De acea vreau ca tu Daria sa fii iubita mea, accepti ?

Inima îmi bate ca nebuna el asteptand cu disperare raspunsul meu, si eu îl plac si vreau sa fiu cu el dar daca chiar eate în stare sai faca ceva matusa mea.

__Nu stiu ce sa zic?

__ Te rog acordami doar o sansa, chiar am ajuns sa te iubesc.

__Bine, o sa fiu iubita ta. Fara riscuri e plictisitoare rău viata, daca va vrea sai facă ceva mai întai va trebui sa treaca de mine.

Ma ia în brate si ma saruta din nou. Se vede ca e bucuros ca am acceptat.

----------------------

💞💕💓

Consecințele Iubiri Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum