Κεφαλαιο 352

438 55 8
                                    

Λυδια

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Λυδια

Ανοιξα τα ματια μου και ειδα δυο χερια γυρω μου.. Σηκωσα το κεφαλι προς τα πανω και ειδα τον Μαξ με ανοιχτα ματια να κοιταει το κενο..
Το βλεμμα του ειχε κατι το περιεργο..λυπη..απογοητευση... και μια μικρη ελπιδα...
Ηθελα να του μιλησω αλλα τι να του ελεγα.. ο αδερφος μου δεν προκειται να αλλαξει... καταλαβαινω οτι θελει να με προστατευσει αλλα δεν το κανει με τον σωστο τροπο...
Κοιταξα για μαι στιγμη προς την πορτα και ειδα τον Χαρη και την Ολιβια να μας κοιτανε..
Ο Μαξ γυρισε το κεφαλι του και τους κοιταξε αλλα μετα κατεβασε το κεφαλι του προς τα εμενα και με φιλησε...
Αμεσως το προσωπο του αλλα και το δικο πηραν ενα ζουμερο χρωμα... ενα τεραστιο χαμογελο σχηματιστηκε και στα δυο μας προσωπα..
(Μαξ)- κοιμηθηκες καθολου;
(Λυδια)- λιγο...εσυ.;
(Μαξ)- Μπα.... δεν μπορουσα..
(Λυδια)- γιατι;;
(Μαξ)- ποτε θα ξανα ξαπλωσουμε μαζι;... ηθελα να κρατησω αυτη την στιγμη..
(Λυδια)- δεν προκειται να μας χωρισει..
Δεν..
Δεν προλαβα να τελειωσω την προταση μου γιατι ο αδερφος μου μπηκε μεσα.
Αμεσως ο Μαξ με κρατησε γερα στην αγκαλια του λες και  ειμαι ενα αντικειμενο  το  οποιο ειναι μονο δικο του και δεν αφηνει να το ακουμπησουν αλλοι.
(Μαρκος)-  αδερφουλα θελω να μιλησουμε....
Μαξ πηγαινε λιγο εξω και θα ξανα ερθεις σε λιγο..
Ειπε και  εγω αμεσως κοιταξα το Μαξ.
(Λυδια)- πηγαινε.... αμα γινει κατι θα σε φωναξω.
Ο Μαξ σηκωθηκε και με αργα βηματα πηγε προς τα εξω..
Μολις εκλεισε η πορτα  ..ο Μαρκος ηρθε και εκατσε στην καρεκλα διπλα μου..
(Μαρκος)- συγνωμη....
Ειπε και μου επιασε το χερι...
(Μαρκος)- λυπαμε...
Ειπε ξανα και κατεβασε το κεφαλι του ωστε να μην μπορω να δω το προσωπο του .
(Λυδια)- τι εννοεις;
(Μαρκος)- λεω συγνωμη για αυτες τις μερες που σου συμπεριφερθηκα ετσι και σενα αλλα και στα παιδια.. .
Το μονο που ηθελα ηταν να σε προστατευσω.... τιποτα αλλο.
Πιστευα οτι αμα μεινεις μακρια τους θα ηρεμησεις..θα τελειωσει ολο το μαρτυριο...
(Λυδια)- μα ετσι δεν θα τελειωνε το μαρτυριο... ο Νασος θελει το κακο μας...
(Μαρκος)- το ξερω.... φερθηκα απαισια και ζητω συγνωμη... με συνχωρεις;
(Λυδια)- αδερφος μου εισαι..φυσικα και σε σνχωρω..
Ειπα και  αυτος αμεσως με αγκαλιασε..
(Μαρκος)- σε αγαπω..
Ειπε και   με κρατησε γερα στην αγκαλια του..
(Λυδια)- και εγω....
Εκεινη την στογμη μπαινει ο γιατρος μεσα..
(Γιατρος)- γεια σας.... λοιοον πως ειναι σημερα η ασθενης;
(Λυδια)- μια χαρα ειμαι...
(Γιατρος)- ναι οι εξετασεις εδειξαν οτι ολα πανε καλα... ετσι το πολυ σε μια ή δυο μερες θα φυγετε...πιστευω οτι δεν θα υπαρξει καποιο προβλημα αλλα καλητερα να ερθεια μια μερα και να σε δω ....
Αυτα.
(Μαρκος)- ευχαριστουμε γιατρε..
Ειπε ο Μαρκος και ο γιατρος εφυγε.
(Μαρκος)- λοιπον...λεω στην Μιστι να ερθει γιατι θα μας σκοτωσει ολους αμα δεν σε δει.
(Λυδια)- ενταξει..
(Μαρκος)- και εγω θα φυγω για λιγο για να παω τους τρεις στο σπιτι...
(Λυδια)- τρεις;...
Και τοτε θυμηθηκα τους τρεις αντρες με τις μασκες..και τους καπνους..
Χωρις να το εχω καταλαβει κλαιω..
(Μαρκος)- Λυδια τι εγινε;.... πονας πουθενα..
Ο Μαρκος με κρατησε και ενιωσα το ιδιο που ενιωσα στο ονειρο...
Εικονες απο αυτο το ονειρο τρυπησαν στο κεφαλι μου...
(Μαρκος)- Λυδια τι εγινε;.. γιατι δεν μου μιλας..;;
Ρωτησε ο αδερφος μου αλλα εγω δεν μπορουσα να μιλησω απλα προσπαθουσα να παλεψω τις αναμνησεις μου.
(Μαρκος)- θα φωναξω τον γιατρο ..ειπε και πηγε να φυγει αλλα εγω τον σταματησα..
(Λυδια)- οχι...οχι... δεν ποναω πουθενα... απλα..
(Μαρκος)- πες μου την αληθεια.... θα σε βοηθησω..στο υποσχομαι..οτι και να γινει θα ειμαι διπλα σου... απλα πες μου..
(Λυδια)- Μαρκο  οταν ειμουν  στο χειρουργειο ενιωσα την παρουσια τριων ανδρων.. αυτοι φοραγαν gas mask και ηθελαν να μου καρφωσουν μια ενεση.
(Μαρκος)- Τιιι...ποιοι;;;;
(Λυδια)- ξερω ειναι λιγο περιεργο αλλα τους ειδα... και τους ειδα και σε ενα ονειρο μου..
(Μαρκος)- Και τι ηθελαν..γιατι να σου καρφωσουν μια ενεση..;;
(Λυδια)- δεν ξερω.. αλλα θεκω να πεις στον Πανο να ψαξει..αυτος ξερεις πολυ καλα τετοια πραγματα.
(Μαρκος)- θα του το πω..αλλα ειναι περιεργο.
(Λυδια)- σε ευχαριστω...
ειπα και σκουπισα τα δακρυα μου απο το προσωπο μου.
(Μαρκος)- λοιπον παω αλλα θα πω στην Μιστι και στον Μαξ να μπουν μεσα..
Ο Μαρκος πηγε προς τα εξω και μετα απο λιγο μπηκε μεσα η Μιστι με τον Μαξ..
(Μιστι)- οοο τι κανει  η κουκλα μου..;
(Λυδια)- καλα ειμαι...δηλαδη αυτο που εγινε δεν το περιμενα... ο αδερφος μου να ερθει και να μου ζητησει συγνωμη......
(Μιστι)- να πεις ενα μεγαλο ευχαριστω στην Μελινα..αυτη τα εκανε ολα...
(Λυδια)- οταν την δω θα της το πω..
Εσυ πως εισαι;
(Μιστι)- κουρασμενη.... δεν εχω κοιμηθει καθολου αυτες τια μερες και το κεφαλι μου  αρχιζει να ποναει...
(Λυδια)- ρε πρεπει να κοιμηθεις..μη παιζεις με την υγεια σου...
(Μιστι)- μπα δεν παθενω τιποτα μην φοβασε..ειμαι πολυ γερη...
(Λυδια)- οτι πεις   ... χαιρομαι παρα  πολυ πιου εισαι εδω...σε ευχαριστω..
(Μιστι)- τιποτα...
Η Μιστι εκατσε στο κρεβατι μου και εβαλε το κεφαλι της στα ποδια μου για να ξεκουραστει..
Ο Μαξ εκατσε στην καρεκλα που καθοταν πριν ο Μαρκος και μας κοιταγε..
(Λυδια)- τι σκεφτεσε;
(Μαξ)- τα βηματα μας απο εδω και περα.. πρεπει να ειμαστε προσεκτηκοι..
(Μιστι)- δεν μπορουμε να παλεψουμε με αυτον τον Νασο..
(Μαξ)- δεν ξερουμε που ειναι και θα ειναι δυσκολο να αποδειξουμε οτι παιζει τετοιο βρομηκο παιχνιδι χωρις την διαθηκη..
(Μιστι)- καλα και αυτη η διαθηκη που στο καλο ειναι πια...;;
(Λυδια)- η μαμα μου πρεπει να την εκρυψε καλα... θα ειναι δυσκολο να την βρουμε...
(Μαξ)- οσο και δυσκολο και αν ειναι..εμεις θα τα καταφερουμε.
(Μιστι)- απλα πρεπει να σκεφτουμε...
Που μπορει να εκρυψε η μαμα σου ενα χαρτι...
Στο σπιτι... οχι... εξωχικο δεν εχετε.... στην θεια σου... μπα..αραα... σε καποια φιλη της...
(Λυδια)- οι περισσοτερες δεν ειναι πια στην Αθηνα...και οσες ειναι δεν  ξερω πως να τις βρω...
(Μαξ)- εγω  δεν νομιζω να το εδωσε σε καποια φιλη της.... πιο πολυ πιστευω οτι το εκρυψε καπου...
(Λυδια)- ναι και εγω αυτο πιστευω..επισης υπαρχει και υο κλειδι.. αυτο το κλειδι ειναι το μονο στοιχειο που εχουμε..
(Μιστι)- και το μονο που μπορει να μας παει στην διαθηκη...
(Λυδια)- θα ρωτησω τον αδερφο μου..ισως αυτος να ξερει κατι
(Μαξ)- ωραια αφου το λυσαμε τωρα αυτο...  παμε στο επομενο θεμα... το οποιο ειναι  οι αντρες με τις μασκες.
(Μιστι)- οι ποιοι;
Η Μιστι κοιταξε μια εμενα.. και μια τον Μαξ
(Μιστι)- ποιοι αντρες με μασκες...;;;
Εχω χασει επεισοδια...
Ειπε η Μιστι και εγω κοιταξα τον Μαξ... τι να της ελεγα τωρα...
(Λυδια)- Μιστι αυτο θα το συζητησουμε οταν θα βγω απο εδω..θα μαζευτουμε ολοι σπιτι μου και θα το συζητησουμε..τωρα δεν μπορω ..δεν θελω.
(Μιστι)- καλα οτι πεις..
Τοτε χτυπησε η πορτα και μεσα μπηκαν ο Χαρης ο Λουκας ο Στεφανος η Ολιβια και η Κλαιρι η οποια ηταν λες και δεν ηθελε να ερθει..
(Στεφανος)- ηρθαμε και εμεις..
(Χαρης)- τι κανεις ;
Ολοι ηταν με ενα χαμογελο στο προσωπο τους και μου το κολλησαν..
Αρχισα να χαμογελαω και να λεω σε ολους οτι ειμαι τελεια...
Αγκαλιασα τον ενα μετα τον αλλον... και στο τελος ξαπλωσαν ολοι στο κρεβατι μου..
Ποσους πια χωραει αυτο το κρεβατι...
Ειδα οτι ο Μαξ δεν κοιμοταν απλα με κοιταγε και ετσι πηγα κοντα του..
(Λυδια)- τι εγινε;.
(Μαξ)- τιποτα απλα σκεφτομαι τροπους για να σε προστατεψω απο αυτους...
(Λυδια)- θες  να μου πεις;
(Μαξ)- οχι ακομα..συντομα... κατσε να βγεις απο εδω.. και θα τα πουμε τοτε ολα... απλα τωρα σε παρακαλω αγκαλιασε με γιατι ακομα να πιστεψω αυτο που εγινε σημερα..
Εγω χαμογελασα και τον αγκαλιασα με ολη μου την δυναμη...
(Μαξ)- αχχχχχ
Ειπε ο Μαξ και εγω εκλεισα τα ματια μου..

(Μαξ)- αχχχχχΕιπε ο Μαξ και εγω εκλεισα τα ματια μου

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(1)- λοιπον ακουω...
(2)- η κατασταση της κοπελας ειναι αριστη... θα βγει πολυ συντομα..
(1)- μαλιστα... ειστε ετοιμοι για το πειραμα...
(2)- ναι.. ο ανθρωπος ειναι εδω και περιμενει..
(1)-  προσπαθηστε να μην τον πονεσετε..τον θελω ετοιμο για ολα.
(2)- αχαχα  μην ανιισυχειται... θα τον φροντισω εγω
(3)- το χειρουργειο αρχιζει... ελατε...
(2)- τωρα...
(1)- εσυ πηγαινε φερε μου τα εργαλεια...ενω εσυ..πηγαινε φερε μου τομ ανθρωπο.... θα  τελειωσουμε πολυ γρηγορα...
Και μετα... θα  πιασουμε την κοπελα....
Οι τρεις αντρες εφυγαν... προχωρησαν προς εναν διαδρομο που οδηγουσε σε ενα τραπεζι ...

 προχωρησαν προς εναν διαδρομο που οδηγουσε σε ενα τραπεζι

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(3)- τον εφερα...
(1)- βαλτων στο τραπεζι και  κρατα τον  γερα.
(Ανθρωπος)- τι θα μου κανετε....;
(2)- σκασε και προχωρα..
Ο ανθρωπος προχωρησε και ο 3 τον εδεσε στο τραπεζι..
(1)- ας  αρχισουμε....

(Ανθρωπος)- ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

(1)- η κατασταση του ειναι τραγικη

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(1)- η κατασταση του ειναι τραγικη..
(2)- θανατος..
(3)- τελος...

Μια Νεα Αρχη 2Where stories live. Discover now