5-р хэсэг

1.6K 110 0
                                    


Шюга: өнгөрсөнд очих уу гэж хоорондоо ярьж байтал Жимин Хөүп хоёр ноцолдож байгаад нэг юман дээр санамсаргүй дарчихав.

Жимин, хөүп хоёр айсан царай гарган: БИД ХОЁР БУРУУ ЗҮЙЛ ХИЙСЭН ҮҮ

намжүүн: мэдэхгүй эээ.. гээд дээр байх дэлгэцрүү харав. Бид нар ч мөн адил дээр байх дэлгэцрүү хартал баахан тоонууд жирэлзэж эхэллээ. ._. яана ааа.

Тоонууд зогсолтгүй жирэлзэж байтал ашгүй нэг юм зогсон **** гэсэн тоо гарч лифтний хаалга онгойлоо. Бид нар хэсэгтээ зүгээр зогсон гадагшаа харахад ..........

Намжүүн: о.о энэ үнэхээр ажиллачихсан уу?

Жин: бид нар ****-онд ирчихсэн юм бишүү. энэ дэлгэц дээр л тийм тоо байнашт

Намжүүн доороо баярлан: еэсс :3 :3 миний туршилт бүтэлтэй боллоо.

Бид хэд үнэхээр их гайхаж гаднах орчиныг сайн харцгаан зогсоно. Бид үнэхээр өнгөрсөнд ирчихсэн гэж үү? Гэхдээ Хөүп жимин хоёр ноцолдож байгаад зүгээр л нэг юман дээр дарчихсан.

Шюга: гарцгаахгүй юмуу?

Намжүүн: гаръя :3 сонирхолтой санагдаад байна аа.

Бид нар лифтнээс гаран эргэн тойрноо ажиглахад яг анх байсан ойд байгаа юм шиг мөртөлөө арай өөр байлаа. Моднууд нь дөнгөж ургаж байгаа нялх моднууд, тэгээд алс холын бараа тод харагдана. Маш олон хөгшин хүмүүс явж байна. Дээр үед жимс, хүнсний ногоо гээд л энэ бүгдээ байгалийн жамаар нь ургуулж авдаг байсан гэсэн. Харин одоо бид нарын ирчихээд байгаа энэ газарт үнэхээр тариалангийн газар байх шиг байна.

Жимин: хөөе энэ манай сургуулийн байрны оронд нэг жижигхэн байшин байна.

жонгүг: өчнөөн жилийн өмнө ирчихсэн юм чинь аргагүйштээ.

Намжүүн: :3 хөөе буцаад суу

бүгд: яасан??

Намжүүн: хэдүүлээ цаг хугацааг удирдаж чадахаас гадна ямар газар ирэхээ ч бас тодорхойлж чадна. Хэдүүлээ хуучны марзан сургуульруу явъя гээд бид нарыг лифтрүү түлхэж оруулан хажуугийн дэлгэц дээр аймар олон тоо бичихэд хаалга хаагдан дахин нөгөө тоонууд жирэлзэн лифтний гэрэл асаж унтарч эхэллээ.Бүх зүйл зогсон дахин хаалга нээгдэхэд бид нар нэг байшингийн гадаа ирчихсэн байв.

Хөүп: энэ лав сургууль бишээ

Намжүүн: би алдаа гаргачихсан юм болов уу т_т

/Дууссан/ Марзан сургууль өөрчлөгдсөн ньWhere stories live. Discover now