hoofdstuk 50.

112 12 9
                                    

Thuis aan gekomen was het stil ik en Maruan liepen naar de woonkamer maar zagen niemand dus gingen we naar boven. Slaap lekker zusje fluisterde Maruan jij ook zei ik terug. Ik lag en was aan het denken wat er met Firdaous en Nada was, maar toen shit morgen school tfoee ik spring uit mijn bed leg alles klaar zo dat ik een paar min langer kan slapen. Ik lig in bed en viel meteen in slaap. Volgende ochtend word ik gewekt door mijn alarm tazz school dacht ik. Ik liep naar de douch en liet de warme water stralen over me heen lopen en dacht aan Dogukan hoe kan hij dat doen waarom doet hij dit. Hij is niet zo dat weet ik. Nou dat echt ik... I hate You I love You I hate that I love you....
Ik sloot mijn ogen en stapte uit de douche.
I hate You I love You I hate that I want You. You want her You need her and I will never be her......
Ik trok mijn zwarte skinny jeans en mijn zwarte boef trui, deed argain in mijn haar en liep naar beneden dar zie ik mijn moeder aan tafel en ik had een kus op haar hoofd. Sbah El ghair umi zei ik zacht. Ik zie Maruan in de keuken een eitje bakken dat hem niet lukt. Ik kom van achter en laat hem schrikken. AU TERING MIJN VINGER .  Ik viel op de grond van het lachen daarna stond ik weer op en keek naar zijn vinger die helemaal rood was miskien. Mijn moeder kon ook niet stoppen met lachen ik pakte een eitje en binnen 5 min was ik klaar en gaf hem zijn eitje en ik kreeg er een kus op mijn voorhoofd voor terug en een lift naar school. Ik at snel mijn brood want ik moest al vertrekken. Ik trok mijn witte Nike Air Max 2017 aan en   ik ging achter op de scooter zitten en we reden weg aangekomen op school zag ik Kaan en Achraf ik gaf Maruan een kus op zijn wang en liep naar school Kaan en Achraf bleven nog met praten en zag dat Maruan hen vies aankeek. Ik kom op school en ben Opzoek naar Firdaous en Nada maar ik kon hun nergens meer zien ik liep naar de toiletten. Ik keek in de spiegel en keek recht in mijn ogen en ik zie iemand langs me in de spiegel. Ze lachte naar me maar ik ken haar niet maar lachte terug. Gaat het vroeg ze zacht. Ja hoor zei ik Zacht en ze lacht lief uhm ik ga mee wacht trouwens hoe heet je en ik heb je volgens mij niet gezien op deze school. Ja ik ben nieuw ik kom hier me HBO examen afmaken en ik heet Larissa. En ze liep een toilet hokje in. Ik deed oortjes is mijn oor en ik zie dat Ismo een nieuwe lied heeft.

Ik loop de klas in en ga ergens achteraan zitten en ineens komt er iemand langs me zitten. Ik zie Larissa glimlachen hey zei ik geschrokken en blij hey zei ze terug mag ik hier zitten. Natuurlijk. En ik ging weer goed zitten. Ik haalde me boeken eruit en de lessen verliepen echt leuk ik ken haar nou al en zij mij. Haar ouders zijn wel gescheiden en heeft een broertje. Ze is Indonesiës ze heeft licht lang bruin haar met mooie honing bruine ogen. De bel ging de eerste drie lessen zijn voorbij. We liepen eerst naar mijn kluisje daar haalde ik mijn eten uit en wisselde ik mijn boeken en daarna ging ik naar haar kluisje. Opeens werd er op mijn rug getikt ik draaide me langzaam om in de hoop dat het Nada en Firdaous is of Kaan en Achraf ik keek om en keek recht in z'n ogen.......

Heyy mensen ❤
Like&com
Willen jullie dat ik nog door ga Laar maar horen in de com en ook graag wat jullie van het verhaal vinden.❤
Lees ook mijn andere boeken ❤
Follow=follow back❤

Pretty hurtsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu