Η πόρτα είναι σφραγισμένη. Κοιτάω απο την κλειδαριά και πνίγομαι από τον φόβο.

Η κλειδαριά είναι γεμάτη τσιμέντο μέσα της.

Προσπαθώ να μην πανικοβληθώ.

Πηγαίνω προς την εξώπορτα. Περνώντας απο το γραφείο της κύριας Elizabeth διαπιστώνω πως είναι ανοιχτό και όλα είναι ανακατεμένα.

Τι γίνετε;

5:33 π.μ

"Ψάξε εδώ." Ακούω μια άγνωστη αντρική φωνη.

"Δεν έχει τίποτα, έψαξα και πιο πριν." Απαντάει μια άλλη τραχιά αντρική φωνή.

"Εφυγε η διευθύντρια. Πήρε το ελικόπτερο της ακαδημίας και έφυγε σίγουρα. "

"Και μαζί της πήρε και την Skyler." Αυτή λογικά είναι η φιλόλογος. Η Sky.

"Δεν νομίζω. Αυτήν την άφησε εδώ για να διατηρήσει την ψυχραιμία. Τόσο ανόητοι." Γελάνε δυνατά.

Κρατώ την αναπνοή μου. Εχω γίνει ένα με το μωσαϊκό. Σωστό μάρμαρο.

"Ει εσύ τι κάνεις εκεί;" Ακούω μια τριτη φωνη και καταλαβαίνω πως μιλάει σε εμένα.

"Ε-εγώ." Λέω και όταν βλέπω πως Ερχεται προς το μέρος μου αρχίζω να τρέχω μακριά.

Βάζω την κουκούλα πάνω από το σκουφί και κουμπώνω την ζακέτα. Ανοίγω την ομπρέλα και βγαίνω εξω στην βροχή.

5:45

Τρέχω προς το δάσος. Ο άντρας έχει μείνει πίσω αλλά εγώ ακόμα φοβάμαι παρα πολύ.

Δεν ξέρω τι συμβαίνει. Ημουν χαρούμενος που θα ήταν μια κανονική μέρα σήμερα αλλά τίποτα δεν είναι κανονικό. Το πρώτο που σκέφτηκα ήταν το τι συμβαίνει με την διευθύντρια και την Sky. Αν το κάλεσμα της Amelí έχει καμοια σχέση με αυτά , που σίγουρα έχει. Μετα άρχισα να ανησυχώ για τιν Roger, τον Dimitri, την Darcy και την Alexander.

Εύχομαι να είναι καλά.

Πριν το καταλάβω έχω φτασει στην καρδιά του δάσους και στην μια μεριά της γέφυρας. Είναι μια κλασσική , καμπυλωτή, ξύλινη γέφυρα που απο κάτω της περνάει ένα ποταμάκι με κρύο νερό.

Τώρα όμως το σκηνικό αυτό έχει αλλάξει και είναι πιο τρομακτικό και άκρως αποκρουστικό. Σε αυτό βοηθάει και η μπόρα που έχει πιασει.

Κρυώνω πάρα πολύ. Εχω άλλον ενα λογο για να τρέμω.

"Harry." Φωνάζει η Amelí απο την αλλη πλευρά της γέφυρας. Εκεί εμφανίζονται η Darcy, η Alexander καο οο δυο κολλητοί μου.

Amelie/H.SWhere stories live. Discover now