Part-13 In Ambulance

1.1K 60 0
                                    

Megöleltem Gemma-t otthagytam az üzletben és futni kezdtem.

Gyorsan szedtem a lábaimat, de félúton már nem volt erőm, így sétálni kezdtem. Dobtam egy üzit Gemma-nak, hogy miért jöttem el az üzletből, és, hogy ha tudok visszamegyek. Odaértem Harry-ék háza elé, és megpillantottam egy idegen autót. Nagy szemekkel bámultam a járművet, végül azzal nyugtattam magam, hogy tuti az egyik haverjáé. Álj! De hol van Niall-é? Ja, golfozni van. Én már semmit nem értek.
Végül megindultam az ajtó felé. Benyitottam. A kanapén Harry ült, és az ölében egy csaj.

-HARRY? EZ MEG MI?-kiabáltam.

-Nem az aminek látszik.-mondta higgadtan Harry.

-AKKOR? Tudod mit? Nem is kell válaszolnod. Miért hittem azt, hogy te vagy a nagy Ő? Azt hittem, hogy mégre találtam egy normális fiút, de tévedtem. Harold, szakítok. Remélem felfogtad! Soha többé nem akarlak látni!-oda trappoltam hozzá, és pofon vágtam. Megérdemelte. Felrohantam a szobámba, és összeszedtem.a cuccaimat. Beszaladtam a fürdőbe a fogkefémért és fogkrémemért. Persze, bezártam az ajtót, mert Harry dörömbölt rajta.

Mikor kinyitottam a kisszekrényt, egy pengét pillantottam meg. Hm. Mi is lenne jobb, mint elmenni innen? Elmenni az élők világából. Úgy sem hiányoznék senkinek. Kezembe vettem a tárgyat, majd remegő karral a jobb eremhez tartottam az éles eszközt. Egy vágás. Kicsit felszisszentem, és leültem a WC ülőkére. Két vágás. Ismét felszisszentem. Csepegett a vér a karomból. Ezt így folytattam, míg el nem sötétült minden....

Harry
Benyitottam a fürdőbe, de Britannie nem a szokásos állapotban volt. A Wc ülőke tiszta vér volt, Brit medig a wc mellett feküz, bal kezében egy véres pengével. Jobb keze csupa vér volt. Azonnal szaladtam hívni Gemma-t, aki nemsokára meg is érkezett.

-Itt meg mi történt?-sápadt le.

-Az egyik csajt korrepetálnom kell, és lekapott. Rámnyomult, én meg nem tudtam lerángatni magamról. Ekkor nyitott be Britannie is.-hajtottam le fejem.

-Te teljesen meg buggyantál?-forgatta meg a szemeit.

-Most mert?-csaptam combomra.

-És ha miattad hal meg? Ha nem látOD-emelte ki a "od"-ot.-És a te szíveden fog nyugodni, ha meghal.

Gemma
Miután kiosztottam Harry-t, kezembe vettem az autókulcsot, és Harry felkatpa Britanniet. Kivittük a kocsiba, és az irányt a kórház felé vettük. Tapostam a gázt, ahogycsak tudtam. Szerencsére útba esett a Golf pályás bigyó is, így Niall-ért hamar beugrottam.

-Mi a faszt csináltál Styles?-Puffant be az autóba Ni. Én inkább hallgattam.

Harry elmesélte neki a történteket. [...] Hamarosan oda is értünk a kórházba. Kivettük Brit-et az a utóból, Niall és Harry a vállukra rakták, és elindultunk be, be az épületbe. Mikor a lépcsőhöz értünk, Hazz felkapta Britannie-t menyasszony pózba, és fel csetlett-botlott vele. Niall néha adta neki a támaszt. Mikor felértünk, a nővérhez mentünk, és bevitték az egyik kórterembe Bri-t.

[...] 4 óra múlva már Harry és Niall is bealudt. Hazz Niall ölébe hajtott fejjel, Niall pedig Harry vállára döntött fejjel aludt. Én Ni mellett ültem, és nézelődtem. Mivel én előbb elaludtam, mint a fiúk, nem vettem észre, hogy Niall-nek és Harry-nek is pirosak voltak a szemei a sírástól.

Sziasztook:3 500 szó kereken. Nam tudom mikor lesz kövgkező rész, mert ezt is már 1 hete írom. Sorry:/ Na, de jó olvasást, girls, puszii:-N.

Broken Hearts |H.S. /SZÜNET/Where stories live. Discover now