Tizenhatodik - Liliann

333 24 0
                                    

Miután a fiúk elmentek, lényegében egyedül maradtunk. Hiába voltunk ott egymás mellett, valahogy mégis hiányzott valami az életünkből. 

- Biztos jól meggondoltátok ezt? - kérdeztem, miután lefektettük a gyerekeket. 

- Nem tudom - felelte szomorúan, majd boxerre vetkőzve bebújt a takaró alá. - Lehet, hogy egy darabig nehéz lesz, de így lesz a legjobb. Nem lesz rajtunk a nyomás, hogy teljesítenünk kell, így sokkal nyugodtabb életet élhetünk. Amint ez kitudódik, rajtunk fog lógni a média, de idővel az is elül majd. És ha mégis úgy döntünk, hogy hiányzik a közös munka, akkor még bármikor összeállhatunk újra - paskolta meg maga mellett az ágyat.

- De az már nem lesz ugyanaz... Ha más néven próbálkoztok majd, nem biztos, hogy mindenki, aki most imád titeket, akkor is szeretni fog - bújtam be mellé, és a mellkasára tettem az arcom. A fülem alatt hallottam szíve egyenletes dobogását.

- Emiatt ne fájjon a gyönyörű fejed, rendben? A One Direction minden jogát megvettük a kiadótól, így a bevételek, a névhasználat is minket illet. Örökké - simogatta a hajam.

- Szeretem, hogy ilyen körültekintő vagy - csókoltam meg, majd visszafeküdtem a korábbi pozíciómba, és szép lassan álomba merültem. Azt még hallottam, ahogy Harry halkan énekel mellettem. 

You know there's no one, I can relate to
I know we won't find a love that's so true
There's nothing like us
There's nothing like you and me
Together through the storm
There's nothing like us
There's nothing like you for me, together
I gave you everything babe
Well, everything I had to give

Az utána következő napokban igyekeztünk túllépni azon a bizonyos dolgon, ami foglalkoztatott minket. Ennek a leghatásosabb módja az volt, hogy elkezdtük szervezni a következő szombatra a születésnapunkat. Igaz, hogy az a hétvége még januárban volt, de a későbbi időpontok közül mindig volt olyan, ami nem volt jó valakinek, így abban a szombatban maradtunk. Aminek én kifejezetten és elmondhatatlanul örültem, mert akkor éppen jókor érkezett a meglepetés és Paul. Minden napra jutott valamilyen program: takarítás, pakolás, szanálás, dobozolás, válogatás, rendelés, meghívás, és persze az ajándék beszerzése. Jó, nekem az megvolt, de Harry még nem vett nekem semmit, és láttam rajta, hogy majd megőrül, mert nem tudja, mit adjon.

- Kicsim, ha nem veszel semmit, az se lesz ám baj - próbáltam megnyugtatni, miközben én a tortánkat készítettem, ő pedig a gyerekek mellett gyötörte a laptopját.

- Te vettél nekem valami?

- Nem mondanám, hogy vettem..... De kapni fogsz valamit.

- És akkor hogy legyek nyugodt, ha te már beszerezted az én ajándékomat? Mellesleg nagyon ügyesen, mert én ebből semmit nem vettem észre - jött oda hozzám, és belenyalt a narancsos csokikrémembe.

- Édesem, melletted nem nehéz szervezkedni, lassan többet alszol, mint a gyerekeid - nevettem rá, mire összekente az arcom. - Oké, más helyzetben kifejezetten értékelné, ha csokival kennél össze, de ez most a tortánkba kell, úgyhogy el a kezekkel! - löktem meg a csípőmmel, mire ő a nyakamba csókolt, és nevetve visszasétált a nappaliba.

- Biztos nem akarod megmondani, mit szeretnél? - kiabált vissza.

- Kicsim, ha megmondom, hol marad a meglepetés? - válaszoltam nevetve. Őszintén bevallom, nagyon kíváncsi voltam, hogy mire jut majd.

Végeztünk mindennel, mire felvirradt annak a szombatnak a reggele. Személy szerint én olyan izgatott voltam, egyrészt hogy mit kapok, másrészt hogy hogyan reagál majd Harry, hogy hat óra alvás után sem volt szükségem kávéra. Még egyszer szétnéztem a lakásban, hogy még véletlenül se maradjon sehol egy játék, koszos előke, piszkos alsó vagy hasonló. Meglocsoltam a virágaimat, letörölgettem mindent, kipakoltam a mosogatógépből, összehajtogattam a megszáradt ruhákat, felmostam a földszintet, és mindezt még nyolc óra előtt. A gyerekeknél még összepakoltam, és a ruháikat is elraktam, csak utána mentem a mi hálónkba. Sikerült bepakolnom a szekrénybe egy hang nélkül, ám az a fránya ajtó akkorát nyikordult, amikor becsuktam, hogy szerintem a temetőben a holtak felébredtek. Harry motyogni kezdett, majd az én oldalamra mászott, hogy megöleljen. Csak én ugye már órák óta nem voltam ott. 

Paradicsom a múltbólWhere stories live. Discover now