" Ssibal punya booin. Menyusahkan aku je. Apahal la kau mengandung time-time macam ni.. Aku taknak pun la ambik dara kau haritu. Aku tak tau devil mana rasuk aku untuk amik dara kau "
Taehyung menggenggam kunci keretanya lalu terus memandu keretanya pergi. Taehyung memandu selaju 100km/j. Mentang-mentang jalan raya tengah clear, boleh pulak kau bawak laju.
Taehyung sibuk memikirkan tentang bekas isterinya itu, sama juga dengan SinB. Dia sibuk berfikir jika apa yang dia buat sebentar tadi tu betul atau tidak.
" Aku tak rasa aku patut ceraikan dia tadi.. Bubu lain pun bergaduh jugak.. Ni baru first time gaduh dan cerai "
" Taehyungie ya paboya!! "
Taehyung menjerit didalam kereta. Dia menghentak-hentak sterring (?) kereta itu. Sekejap dia angin, sekejap dia menyesal.
" Pabo pabo pabo! Benda dah terjadi! "
Taehyung terus menyalahkan diri dia.
" Tak. Kalau booin kau tak buat perangai.. Kau takkan ceraikan dia "
Tiba-tiba menyalahkan isterinya itu.
" Haish!! Tak!! Kau yang salah la pabo!! "
Taehyung bagai nak gila. Dia tidak tahu mana nak tuju. Mahu pergi ke rumahnya kembali, dia dah bercerai dengan isterinya. Nak pergi ke rumah parentnya? Nanti omma appa kata apa pulak. Hotel?
" Hotel? "
" YES HOTEL! "
Taehyung memecut laju. Dia sudah tahu hala tujunya. Yes, hotel!
Tiba-tiba dia teringat bahawa hotel yang dia ingin pergi itu ialah hotel dimana dia melamar Yeonji.
" Wait.. aku.. pernah melamar Yeonji? "
Yes, ingatan Taehyung masih tidak kembali. Hanya butir kecil sahaja yang singgah ke ruang ingatannya itu.
" I should go back and head to the house "
Taehyung tiba-tiba cuba membuat pusingan U-Turn. Tanpa melihat kiri dan kanan, dia terus memusing sterringnya itu.
Honkkkkkk!!!!!!
Lori besar yang membawa balak-balak menghon kuat.
" Arghh!! SILAU!! "
>>>>>
" Yeoboseyo Pn. Kim? " - Jungkook
" Yea. Wae? " - omma
" Ada hal urgent ni " - Jungkook
" Hal urgent? Kenapa call saya pukul 1 pagi ni? Tak boleh tunggu esok jeke? " - omma
" Maaflah, bukannya tak boleh " - Jungkook
" Habistu " - omma
" Bad news " - Jungkook
" Taehyung accident. Lagi sekali " - Jungkook
" MWO?! " - omma
" Ape kamu merepek ni? " - omma
" Jangan buat lawak la! " - omma
" Saya tak melawak la ahjumma " - Jungkook
" Dia accident seorang diri ke? " - omma
" Ne " - Jungkook
" Kamu dah bagitahu Yeonji ke belum? " - omma
" Dah ahjumma.. tapi " - Jungkook
" Kenapa ni jagiya? " - appa
YOU ARE READING
Amnesia - kth
Romance• CASTS • ❤︎ Kim Taehyung ❤︎ Kwon Yeonji ❤︎ BTS Members ❤︎ SVT Members ❤︎ GFriend Members • AND MORE • >