From Ginny

700 57 2
                                    


Drahý Frede

Daří se mi dobře. I když popravdě, je to lež.

Stále tomu  nechci uvěřit. Pořád si myslím, že vyskočíš zpoza mě jako jsi to dělával, když jsem byla malá. Nebo se vyřítíš z tvého pokoje společně s Georgem s dvojnásobným smíchem.

Ale George se už nesměje. Koutky jeho úst se zvednou, když mamka nadává Ronovi, ale v jeho očích nejsou jiskry. Nespí ve svém pokoji, i když... Vždy když přijdu dolů, je tam. Leží na gauči a slzy mu stékají po jeho tvářích. Nikdy dříve jsem George neviděla plakat až do dne, kdy jsi.... Zemřel....

Už to není můj George. V domě je nepořádek, Gnomové zaplňující naší zahradu, mamka pálící jídlo. Hráváme Famfrpál, abychom se rozptýlili. A škrábla jsem se o ten hřebík v boudě na košťata... 

Pamatuješ, jak jsem zkoušela tvoje koště, když mi bylo 10? A škrábla jsem se o ten samý hřebík, bolelo to tak moc, že jsem myslela, že umřu. Měla jsem to zakázané, takže jsem  to ani nemohla říct mamce. Ty a George jste mě našli, ty jsi utrhl kus svého hábitu, i když to byl tvůj nejlepší, a ovázal jsi ho přes ten škrábanec.  

Pak jsi udělal tu nejlepší věc ze všech, rozesmál jsi mě. A dovolil mi, utřít si můj usmrkaný nos do tvého rukávu. 

Vidíš, to je důvod, proč tě potřebuji! ... Aby jsi mi dovolil, utřít si můj usmrkaný nos do tvého rukávu a znova mě rozesmál...

Aby jsi donutil Rona mlčet o mě a Harrym. Aby jsi zastavil mamčino vzlykání, linoucí se skrz zdi každou noc. Aby jsi přiměl taťku zase mluvit o mudlovských věcech. Potřebuji tě, aby jsi zastavil Percyho, když si vythává vlasy v úzkosti. Aby jsi přiměl Charlieho, vrátit se zpět do Rumunska, namísto péče o zahradu. A aby jsi zastavil Billa, který dovoluje mamce ho stříhat. A ano, aby jsi přiměl Fleur vrátit se k jejímu vzteklému já. 

Gratuluji ti, velký brácho, udělal jsi z třpytivé víly, vadnoucí květinu. 

Ale nejvíce ze všeho chci, aby jsi mi řekl, že jsi v pořádku. Pošli mi hořící záchodové prkýnko, nebo něco takového. 

.... Nebo se jen vrať zpět.... 

Spoj zase naší rodinu dohromady, Freddy. 

Potřebuji svého velkého brášku. A ne jenom Billa, nebo Charlieho, Percyho, George nebo Rona. Jsi to ty, koho potřebuji právě teď.

No skvěle, teď brečím... Raději teď přestanu psát, i tak je můj papír už úplně rozmočený mými slzami..

Víc lásky, než si kdy dokážeš představit ti posílá, Ginny.... 

Letters for FredKde žijí příběhy. Začni objevovat