0.1

140 11 5
                                    

Jenn P.O.V
-Mamăăă, coboooor acuuuum!
-Jenn, grăbește-te!E a patra oară când ne mutăm.Nu cred că vrei sa începi prost liceul.Am mai locuit aici, nu ai cum să te rătăcești în liceul ăsta
-Mamă, ești de groazăăă.Sunt mai populară decât toți din liceul ăsta.râd ironică facându-i cu ochiul
-Foarte amuzant,bJenn.Acum, sincer vorbind, mișcă-ți fundul ălă popular al tau în mașină si pleacă la școală
-Și eu te iubesc.strig din hol.Paaaaa
-Dispari.strigă mama din bucătărie râzând cu pofta

Harry P.O.V
Și iar la liceu.Nu pot sa cred ca nu am reușit să scap de timiditatea asta încă.Nu voi putea sa vorbesc vreodata cu Jenn.Vorbind de ea,mama mi-a zis că s-a întors și acum nu mai e fata aia timidă de acum 3 ani.S-a schimbat radical.
-Mamă,am plecat.strig spre mama în timp ce mă îndrept spre hol
Mi-am luat cheile,am urcat in mașina și am plecat spre liceu conducând cu peste 100km/h.În aștia 3 ani în care Jenn a fost plecată am crezut că mă pot atașa de ceva care sa ma facă să mă simt mai liber.
Mi-am făcut o pasiune din a conduce cu viteză.
Intru în parcare ai fix langă locul liber era un BMW I8 albastru mat.Interesantă mașina am spus pentru mine.

Jenn P.O.V
Mă pregătesc să ies din mașină fix lângă mine apare un Audi R8.Nu acord atenție și dau să cobor,când observ ca pe lângă mine a trecut cu rapiditate un băiat creț.Nu cred că mă înșel,dar era Harry.Nu pot sa cred,au trecut 3 ani de când nu l-am mai văzut.Sentimentele mele sunt aceleași,cu toate că eu și el nici măcar nu mai comunicăm.Oricum nu sunt pe placul lui.
Am intrat în liceul gata să încerc sa îl evit toata ziua,dar soarta nu prea a ținut cu mine.Am nimerit la aceeași masă cu el la chimie.M-a salutat,dupa atâta timp i-am auzit vocea.

Harry P.O.V
Stă chiar lânga mine și singurul lucru pe care l-am putut spune a fost un simplu bună.
-Heii,mi-a răspuns zâmbind ușor
Și atât a fost,toata ora tot ce am putut împarți a fost aerul din jur.
Și acum am mai primit și un proiect de făcut,dar ghinion,e in perechi
-Tabelul cu perechile va rămâne pe avizier,îl puteți vedea dupa ce părăsesc clasa,și dus a fost,a ieșit din clasă parcă nepăsându-i de noi.
Am așteptat să se elibereze clasa pentru a putea merge la avizier,dar acolo rămăsese doar ea,Jenn.M-a privit zâmbind de parcă nu a fost plecată niciodata și am rămas prieteni.
-Te-ai pricopsit cu mine la proiect,a zâmbit ușor.Âh,sâ știi că sunt cam varză la chimie
-Bine,am râspuns timid privind în jos
-Poți veni la mine mâine dacă vrei.Vom avea la dispoziție timp destul să îl facem
-Sigur,la 16:00,am răspuns și am ieșit repede din laborator

Jenn P.O.V.
Am așteptat sa treacă și celelalte ore pentru a pleca acasa,nu vreau să mai am probleme cu absențele.Spre norocul meu,am mai avut doar 2 ore comune cu el.

Capitolul ăsta a fost doar din prespectivele lor.Va fi mai complex începând cu următorul capitol.
V-am pupaat❤

LET ME LOVE YOU ❤ | PAUZA |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum