15. Happy Birthday J!!

4.8K 184 46
                                    


A/N Sorry voor de late update maar hier is een extra lang hoofdstuk van 2200 woorden xoxo

POV April

Nu moet ik alleen nog bedenken wat ik aan doe vanavond en waarik dat vandaan ga halen. Net als ik mijn gevulde kopje onder de machine vandaan wil halen schrik ik van een stevige, warme hand op mijn schouder.


Van schrik laat ik een kleine gil ontsnappen en klotst er wat chocomelk over de rand van mijn kopje. Dan draai ik mij om en zie ik een geamuseerde Chase naar mij kijken. 'Je gaf me bijna een hartaanval ja!' Zeg ik terwijl ik boos probeer te kijken. 'Dat effect heb ik wel vaker op meisjes.' Was zijn antwoord. Ik rolde met mijn ogen en nam een slokje van mijn chocomelk. Op zijn gezicht was een scheve grijns aanwezig. Daarom heen waren korte donkere stoppeltjes van zijn baard. Precies een lengte die hem goed stond en zijn kaaklijn accentueerde. Zijn chocolade bruine ogen keken mij nog steeds aan en natuurlijk zat ook zijn haar perfect in model. Het zal ook eens anders zijn dacht ik bij mijzelf terwijl ik kort grinnikte. 'Nou wat moet je?' Vroeg ik toen aan hem. 'Ik dacht ik laat je even weten dat iedereen vanavond iets leuks aan doet en dat ik dat ook van jou verwacht.' Ik trok een wenkbrauw op en keek hem uitdagend aan. 'En als ik dat niet doe?' Hij lachte een diepe lach die kriebels door mijn lichaam stuurde. 'Dan help ik je wel met aantrekken.' Hij gaf nog een knipoog en liep toen weg. Waar in hemelsnaam haal ik leuke kleding vandaan? Ik mijn kast lagen alleen alledaagse dingen. Toen opeens ging er een lichtje branden in mijn hoofd. Ik had een idee.

Na het gezamenlijke diner aan de lange tafel vertrekt iedereen naar zijn kamer. Sommige gaan verder met de decoratie in het huis en anderen gaan zich verkleden en klaar maken. Stiekem heb ik toch ook best zin om mij klaar te maken voor het feest. Het is lang geleden dat ik mijzelf extra heb opgetut. Ook al is het pas acht uur, ook ik vertrek naar mijn kamertje.

Terwijl ik mijn kast doorspit denk ik terug aan het diner. Ik had de hele maaltijd met niemand gesproken. Niemand die dan ook echt wist wie ik was behalve Leah, James, Manuel en Chase. Over Chase gesproken, ik had wel een paar keer oogcontact met hem. De eerste keer was oke weetje, maar als het daarna nog vijf keer gebeurd is het awkward. Eerst glimlach je nog lief maar daarna doe je maar gewoon alsof je niet naar hem aan het kijken was. Waarom keek ik dan ook eigenlijk de hele tijd? Nou in het begin was het voornamelijk vanwege zijn haar en zijn shirt. Zijn shirt zat zo strak rond zijn bovenarm, niet strak strak, maar gewoon mooi rond zijn arm. En ik kon mijn ogen er gewoon niet van afhalen. Daarnaast zat zijn haar vandaag ook bijzonder goed. En zijn baard, en ogen... APRIL! Jezus zeg... stop je hormonen even weg. Maar dat gaat gewoon zo lastig als hij er zo goed uit ziet! Maar deze hormonen leiden je af! Nou en! Ik zucht... ik moet mezelf echt gedragen vanavond. Mijn hormonen slaan echt op hol... dat betekend dat sowieso volgende week de leukste week van de maand wordt. Hoera... *kuch* sarcasme *kuch*.

Hoe dan ook, kledingkast. Daar was ik mee bezig. Ik merk al gauw dat er niet echt wat leuks in mijn kast heb hangen. Dan denk ik weer terug aan mijn idee. Leah. Zij zou mij toch moeten kunnen helpen? Als ik het lief vraag heeft ze vast wel iets voor me. 

Ik adem een keer diep in en uit en klop dan op de deur van Leah's kamer. Nadat ik uit mijn kamer was gestapt ging ik weer naar beneden en vroeg ik de eerste beste persoon die ik zag waar ik de kamer van Leah kon vinden. Anders had ik haar kamer nu nog niet gevonden.
De deur van Leah's kamer vloog snel open en eerlijk gezegd schrok ik er een beetje van.

'Oh hoi April, wat kom je doen? Ik dacht dat je James was. James is altijd erg zenuwachtig voor zijn feestjes. Ik weet ook niet waarom. Het is wel grappig dat hij dan altijd naar mij komt. Wat kom je doen eigenlijk?' Ik lach een beetje ongemakkelijk. Leah ratelt ook altijd zo maar door. 'Ik uhm, vroeg me af of je misschien een leuk jurkje voor mij hebt? Of iets anders misschien. Iets voor vanavond.' Vroeg ik verlegen. Ik wilde haar natuurlijk niet dwingen tot iets. 'Oh maar natuurlijk April! Kom binnen dan zoeken we iets leuks uit.' Ze trok me mee naar binnen en ik viel bijna om van de abrupte actie.

White OmegaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu