Hari yang dinanti sudah tiba. Mereka sudah meninggalkan sekolah tidak guna itu. namun bergitu Pengetua Choi bertegas dengan pendirian sekolah itu. Selagi tak mengandung tak boleh keluar. Mereka sudah memberitahu tentang kandungan mereka. Takkan mahu lepaskan perempuan aje. Lelaki? Nak mengandung juga baru boleh keluar.
Masa itu juga mereka belasah Pengetua Choi berjemaah. Mati kejang orang tua itu. Hahah joke mereka akhirnya mendapat keputusan cemerlang dan berjaya keluar dari sekolah gila seks itu.
Pernah sekali Yein curi curi masuk kedalam bilik tidur Jungkook. Mahu diperkosa lelaki itu. Namun sayang, mereka lebih bijak. Mereka sudah memasang perangkap. Jimin dijadikan umpan. Baru sahaja Yein mahu memeluk erat belakang tubuh ' Jungkook '. Jimin terus menepis. Kesemua mereka mengeleng melihat perangai Yein. Yein bengang. Dia kini sudah menjadi hamba abadi Sehun.
Oh kata pasal tiga ekor lelaki keji dan tak guna itu. Mereka pernah cuba untuk memperkosa Jung ah , Aejin dan Hana serentak namun gagal. Habis patah patah Lol tulang mereka kene belasah.
Now semua sudah berada di rumah Puan Kim dan Encik Kim.
Dan bermulah kisah kehidupan mereka.
↭ Wedding Days ↭
Jung Ah tersenyum memandang cermin besar yang berada di hadapannya. Tak sangka hari ini hari perkahwinan.
"Eonnie eonnie. Wah lawanya kakak kita ni. " Usik Hana lagi. Lengan gebu gadis itu dicuit. Tersengih sengih Jung Ah dibuatnya.
"Eleh. Mana ada biasa biasa aje. Saeng lagi comel. " Jung Ah mencuit manja hidung mancung Hana. Tergelak kecil gadis itu dibuatnya. Hana kelihatan sangat cantik dengan gaun putih itu diikuti dengan rambut 'buns' .
Sangat sesuai.
"Saeng tahu saeng comel. Kalau tak macam mana Tae tak tergilakan Saeng. " Ujar Hana lagi. Muncungnya dijuihkan. Alahai comel pulak budak sorang ni. Jung Ah tersenyum manis melihat gelagat Hana. Dia turut memakai gaun berwarna putih. Rambutnya yang pendek itu diikat 'simpul fashion'. Sangat cantik.
"Aejin mana?" Soal Jung Ah lagi. Sejak tadi tak nampak kelibat wajah si Aejin. Hana mencebik.
"Dia tengah bergaduh dengan designer(?) Sbb nak dress warna hitam. Katanya tak swag warna putih. " Ejek Hana lagi. Sudah masak dengan perangai Aejin.
"Macam macam hal. Ugh Eonnie berdebar lah. " Jung Ah mengusap lembut dadanya sekaligus mengusap lembut perutnya. Usia kandungan yang baru mencecah umur genap sebulan. Hana pula lagi seminggu mahu sebulan manakala Aejin sudah Sebulan satu minggu.
Cepat kan masa berlalu.
"Hana pun sama. Berdebar gila. Hana okay tak? Baju ni sesuai tak dengan Hana?" Soal Hana gelisah. Dari tadi mulut dia ni becok aje bercakap.
"Lawa dah."
"Hui. " Sapa Aejin lagi. Jung Ah dan Hana menoleh memandang empunya suara. Wah sangat cantik. Rambut panjang berwarna hitam berkilat itu dikerintingkan. Sangat sesuai dengan penampilan gadis itu dan dress berwarna Putih itu.
Cantik dan elegan.
"Wah. Cantiknya Eonnie" Ujar Hana teruja. Pertama kali melihat Aejin berpakaian dress seperti ini. Tersipu sipu gadis ini.
"Penat aku perang bibir dengan designer(?) uh. By the way okay tak? Ugh berdebar sungguh. Anak omma, omma berdebar debar ni. " Aejin mengusap lembut perutnya. Gelisah."Cik Jung Ah, Cik Hana dan Cik Aejin. Mari perkahwinan akan berlangsung sekejap lagi. " Ujar salah seorang dari mereka. Hana , Jung Ah dan Aejin akur dan mengikut gerak geri gadis itu.
Berdebar sungguh.
Skip ↭
Taehyung , Jungkook dan Jin hanya mengenakan satu sut hitam. Mereka kelihatan seperti orang lain. Sangat kacak dengan penampilan itu.
Yoongi, Hoseok, Namjoon dan Jimin turut berdebar. Ramai saudara mereka yang hadir dan meriahkan hari perkahwinan mereka. Mereka membuat majlis secara besar besaran di Jeju Island. Itu permintaan ketiga tiga puteri Kim.
Jungkook sudah resah bergitu juga dengan Jin dan Taehyung. Sungguh mendebarkan. Bermacam macam dugaan yang berlaku sampailah mereka ke tahap ini. Tahap pengakhiran cerita cinta mereka. Weddings.
"Hyung. Aku rasa bagai nak meletup aje. Berdebar betul. " Jungkook berbisik perlahan. Dahi yang mula mengeluarkan peluh itu dikesat kesat.
"hyung pun. Ughhh " Balas Jin perlahan. Kini mereka bertiga sudah berada berdekatan dengan paderi.
Ting Tong Ting Tong.
Bunyi loceng bergema. Semakin cemas mereka bertiga dibuatnya. Kelibat Jung Ah , Hana dan Aejin juga belum kelihatan.
Jung Ah, Aejin dan Hana keluar dari chalet yang dihiasi bunga dipintu. Mereka bertiga kelihatan sangat cantik diikuti dengan baju dress berwarna putih itu. Encik Kim memautkan lengan anak sulungnya di lenganya sambil sebelah kiri diaut lengan Aejin. Lengan Aejin pula memaut lengan Hana.
"Wah. Lawa gile! Ni memang betul betul bidadari kayangan!" Jimin mengoncang goncang bahu Hoseok. Mereka juga berpakaian kemas disertakan sut berwarna hitam.
"Adik adikku~ sangat cantik seperti oppa mu ini. " sudah mula ayat itu keluar dari mulut Hoseok.
"Banyaklah kau. Takde kaitan pun kecantikan diorang dengan kau. " Yoongi menyiku kepala Hoseok.
Sengih
Jungkook , Jin dan Taehyung turut terpegun dengan kecantikan 'bakal wife' mereka. Pertama kali mereka berpakaian cantik dan bermake -up. Sangat lawa persis bidadari.
Tidak hairanlah sedara mereka mengelarkan three of angel.
Mereka hanya melemparkan senyuman manis. Setiba disisi pengantin lelaki. Encik Kim melepaskan pautan tangan. Dia mengambil tempat duduk disebelah Puan Kim
Kini mata mereka merenung sesama sendiri. Tangan mereka dipautkan di lengan pasangan masing masing. Langkah diteruskan menuju ke arah paderi.
"Ehem. Dear Kim Jung Ah, Kim Aejin dan Kim Hana adakah kamu menerima Jeon Jungkook, Kim Seok Jin dan Kim Taehyung sebagai suami kamu dan akan berjanji untuk bersama sama bersama lelaki ini dan mencintai lelaki ini sepanjang hayat kamu. (REKAJEPEBENDETHOOOI😂)"
Jung Ah memandang wajah kacak Jungkook. Sangat tenang seperti air laut di pulau itu.
"Yes we will. " Ujar mereka bertiga serentak. Berdebar debar.
Paderi tersenyum.
"Dear Jeon Jungkook, Kim Seokjin dan Kim Taehyung adakah kamu meneriman Kim Jung Ah, Kim Aejin dan Kim Hana sebagai isteri kamu dan berjanji untuk bersama sama wanita ini dan mencintai wanita ini sepanjang ayat kamu ".
"Yes we will. " Ujar mereka bertiga serentak. Mereka saling bertukar cincin.
"Now you can kiss " Ujar paderi itu lalu melemparkan senyuman manis. Jungkook , Jin dan Taehyung berhadapan bersama sama gadis itu.
Mereka tersenyum manis.
Sangat cantik.
Chup.
Serentak mereka mencium lembut bibir gadis itu.
"WOAHHH!!!" 😂 Teriak mereka semua kegembiraan. Bunyi tepukan bergema di persisiran pantai itu nasib ikan ikan tak mati terkejut. Kalau tak boleh buat bbq free kau. Readers pun boleh join sekali.
Mereka meleraikan ciuman.
"Terima kasih sebab hadir dalam hidup aku. " Jin memeluk erat tubuh isterinya itu. Aejin membalas pelukan erat.
"I love you. " Taehyung mencium lembut dahi gadis itu lantas dipeluk seerat mungkin.
" Thanksyou for everything. " Jungkook turut memeluk erat tubuh gadis itu. Mereka bertiga sudah rasmi menjadi pasangan suami isteri.
Firts night?
Tunggu lepas bersalin lah. Gile kau.
Hahahaha.
Maybe third night? LOL.
TBC
THANKYOU READERS.
VOTE?
COMMENT?
YOU ARE READING
[ COMPLETE ] What Is BYUNTAE ? ❀ 18+
Fanfiction[ COMPLETE ] #Ranked21» InFanfiction12'11'16«#Ranked92→ InFanfiction11'12'16 ← - Tiga Orang Adik Beradik , Tujuh Orang Sahabat Baik , Empat Orang Musuh Ketat - + dapatkah mereka harungi semua ini ? + → PLEASE DON'T BE COPYCAT ! ← Publish : 30 Oct...