Část 62: Řešení svatby

680 29 12
                                    

Z POHLEDU HERMIONY:

Celý víkend s Dracem probíráme datum svatby. Je to tak, že Draco už to prý nemůže vydržet a chce si mě co nejrychleji vzít.  Upřímně? Chtěla bych si ho vzít, ale až asi někdy v roce 2017, teď mi to přijde hrozně brzo a nechci to uspěchat.

"Lásko?" zeptám se Draca a on přikývne na náznak toho, že poslouchá.

"Ano?" odpoví mi.

"Víš.. takhle.. já bych chtěla datum svatby až někdy v roce 2017.. únor, možná březen. Nezlob se, jen to nechci uspěchat." řekla jsem mu a lehce jsem se usmála. 

"A-aha" vypadal zklamaně.

"Tak jo, co třeba..25.3?" zeptal se a já jsem trošku váhala, ale nakonec jsem přikývla.

"Tak platí" řekla jsem a dala jsem mu letmou pusu na tvář a on se krásně usmál. 

"Jdu jim zavolat" řekl a mávl mi. 

Z POHLEDU DRACA:

Byl jsem jemně rozrušen, a tak jsem jim šel rovnou volat. Našli jsme si jednu skvělou radnici v Londýně, kde bude svatba. Je to tam vážně krásné.

*** píp píp píp 

"Prosím?" ozvalo se.

"Dobrý den, mé jméno je Draco Malfoy, chtěli bychom se s mojí snoubenkou vzít tady u Vás, máte volno  25.1 2017?" zeptal jsem se, chvíli přemýšlel.

"Dobrý den, jistě.. 25 máme volno. Nadiktujte mi, prosím, jméno Vaší snoubenky" řekl a já jsem spustil.

"Hermiona Grangerová  & Draco Malfoy" odpověděl jsem mu.

"Dobře, Vaše snoubenka si nechá své příjmení?" zeptal se mě.

"Ne, vezme si to mé" odpověděl jsem a šibalsky jsem se usmál.

"Dobře tedy, v kolik hodin chce obřad?" zeptal se.

"S Miou jsme se domluvili na 11:30, šlo by to?" zeptal jsem se h.

"Ano" odpověděl.

"Tak tedy děkuji, ještě se třeba ozvu" odpověděl jsem.

Z POHLEDU HERMIONY:

Řekla jsem Dracovi, že jdu ven, protože se blíží Vánoce a já potřebuju něco koupit. Vůbec nevím, co pro něj chci koupit. 

Jednu věc mám. Hrozně dlouho se mu líbí jedny hodinky a černé boty, tak jsem se rozhodla, že zajdu do obchodu a koupím mu to, ale musím to někam schovat, což nebude lehké. Nakonec jsem se rozhodla, že se zeptám Ginny.

Dál potřebuju dárek pro rodiče, Harryho, Ginny, Rona, Nevilla, panu a paní Wiesleyovým a tak dále. Je toho dost a sama nevím, jak to všechno stihnu.

O dvě hodiny později jsem nakoupila dárky, které jsem zatím chtěla a jela jsem k W. (nechtělo se mi to už psát) za Ginny. 

***

klep, Ginny po mém zaklepání otevřela dveře.

"Jé ahoj" řekla Ginny a objala mě.

"Ahoj" odpověděla jsem jí.

"Pojď dál" řekla mi a já šla. 

"Mami je tu Mia, půjdeme do pokoje" řekla a paní W. za mnou přiběhla.

"Ahoj Hermiono" řekla a objala mě.

"Dobrý den paní W." odpověděla jsem jí.

Šli jsme s Ginny nahoru a potkali jsme Rona, jen jsme se pozdravili a oba šli tam, kam jsme chtěli. Teď to s náma není moc v pohodě, bojím se, že nepůjde na svatbu, mám ho ráda, ale je paličatý.

"Hele Ginny, mohla bych si tu u tebe nechat dva dárky pro Draca?" zeptala jsem se jí.

"Jasně, že můžeš" odpověděla a usmála se.

"Děkuju a nevíš, co bych měla koupit Harrymu?" zeptala jsem se jí.

"No...taky s tím mám problém, ale asi mu koupím tu novou knížku od Johna Greena a nějaké oblečení" řekla mi, no to mi pomohla.

"Ale má rád svetry" řekla mi a usmála se.

"Tak jo, koupím mu svetr" řekla jsem a usmála jsem se.

Asi hodinu jsme si s Ginny povídali o Vánocích a o tom všem, budou to naše druhé Vánoce s Dracem.

*** 

DOMA

Přijela jsem domů a Draco nebyl doma, trochu jsem se lekla, protože mi nedal vědět, ale na stole ležel nějaký papír. 

Ahoj Mio, zašel jsem si s klukama na pivko do hospody, přijdu kolem 9, miluju tě, D.

Když jsem si to přečetla, usmála jsem se  a pak mě napadlo. Mám čas na to upéct svoje první letošní cukroví. 

Ahoj všichni! Po dlouhé době nová část. Snad se líbí! Mám Vás ráda!

VAŠE Š.

XOXO

25 dní do Vánoc!




DRAMIONEKde žijí příběhy. Začni objevovat