3. Here for the party

560 65 29
                                    

3. Here For The Party

«You know I'm here for the party
And I ain't leaving till they throw me out»

"Έχω αργήσει! Οι γονείς μου θα με σκοτώσουν,Steve!"λέω στο αγόρι που γνώρισα στο πάρτι.

"Ελα,θα σε πάω εγώ" προσφέρεται και μου ανοίγει την πόρτα σε ένα μεγάλο,μαύρο αυτοκίνητο.

"Αυτός δεν είναι ο δρόμος για το σπίτι μου" συμπέρανα όταν τον είδα να στρίβει από έναν χωματόδρομο.

"Το ξέρω,γλύκα" γέλασε

Έκανα να ανοίξω την πόρτα,αλλά πάτησε απότομα το φρένο, με αποτέλεσμα να χτυπήσω το κεφάλι μου μπροστά.

"Δεν.Θα πας.Πουθενά"τόνισε μια-μια τις λέξεις.

"Τι θα μου κάνεις;"

"Τίποτα. Απλά είχα μερικά ακόμη σχέδια,αλλά είπες ότι οι γονείς σου είναι αυστηροί. Θα τους κάνουμε, λοιπόν,να ανησυχήσουν"

"Και ποιος είσαι εσύ που θα με κάνεις ότι θέλεις;"φώναξα"Φεύγω"

Άνοιξα την πόρτα,αλλά την ίδια στιγμή πάτησε γκάζι και βρέθηκα με το μισό μου σώμα έξω από το αυτοκίνητο.

Κρατήθηκα,και αφού κατάφερα να μεινω σταθερή, κάθισα στο κάθισμα και έκλεισα την πόρτα.

"Δεν με ξέρεις!" του είπα

"Εε και;" συνέχισε να γελάει ελαφρά.

Σταμάτησε έξω από ένα μπαρ,ή κάτι που έμοιαζε με μπαρ,τέλος πάντων.

"Δεν μπορείς να μπεις με αυτά τα ρούχα.." κοίταξε το τζιν και το πουκάμισο που φορούσα.

"Αυτό μάλιστα!"αναφώνησε και σήκωσε το ένα του χέρι,δείχνοντας πόλης είχε μια ιδέα.

Τα χέρια του ξεκούμπωσαν τρία από τα κουμπιά στο πάνω μέρος του πουκαμίσου μου.

"Βάλε το πουκάμισο μέσα στο παντελόνι" είπε και αυτή τη φορά γέλασα εγώ.

Δέχομαι συμβουλές μόδας από έναν σχεδόν άγνωστο,ο οποίος εκτός των άλλων,με πήρε χωρίς τη θέληση μου,με έφερε σε ένα μπαρ και θέλει να με βάλει και μέσα!

Γελοίες καταστάσεις!

"Πάμε"

Αφού μίλησε με τον φύλακα,έπιασε το χέρι μου και μπήκαμε.

Ένιωσα κάπως άβολα,γιατί ήταν η πρώτη φορά που έμπαινα σε ένα μέρος σαν και αυτό.

Φυσικά,δεν ήταν ότι δεν έβγαινα καθόλου.

Απλά δεν μου άρεσε να πηγαίνω σε μπαρ.

EphemeralWhere stories live. Discover now