Bir anda final yaptığım için üzgünüm ama biliyorum ki yazamadığım için uzatırsam bu güzelim fici berbat edeceğim. Umarım anlayışla karşılarsınız. Hem zaten bir ficin bitişi son demek değil. Emin olun ki yeni ficler yazacağım, sadece kendimi toparlamam gerek...
Beni öptüğün o günden beri birçok şey değişmişti. Senden uzak durmak için aramıza ördüğüm duvarlar bir anda yıkılmıştı ve her şey bir anda başa sarmıştı.
Fakat senin attığın bu adım 'bizim' için büyük bir gelişme olmuştu. Bana olan bakışların bile değişmiş, seninle konuşurken gözlerimin içine bakıp gülümseyişin bile daha bir sıcak gelmeye başlamıştı. Sanırım aşk böyle bir şeydi, verdiğin sevginin karşılığını almaya başladığında etrafındaki her şey insanın gözüne daha bir güzel gelmeye başlıyordu.
Hala bana tüm bunları yapmanın sebebini anlatmamıştın. Ama açıkçası merak etmiyordum. Sebebinin ne olduğunun önemi yoktu. Sonuç olarak şu an benim yanımdaydın, beni görüyordun. Benim sana baktığım gibi bana bakıyor ve en önemlisi de beni seviyordun...
Biz birlikte olduktan sonra geriye kalan her şey önemsizdi. Bu anı yaşamak o kadar uzun zamandır bekliyordum ki, düşünmekle zaman kaybetmek istemiyordum. Biliyordum ki, bundan sonra herşey farklı olacaktı.
Yaşadığım tüm zor zamanlara rağmen sonunda yüzüm gülecek ve günün sonunda yanımda sen olacaktın. Tüm bunları düşününce yüzümü bir gülümseme kaplıyordu. İmkansız olduğunu düşündüğüm şeyler tek tek gerçekleşiyor ve aslında 'imkansız' diye bir kavram olmadığını fark etmemi sağlıyordu.
Eğer bir şeyi çok isterseniz, o eninde sonunda sizin oluyordu. Ama bunun için çabalamanız gerekiyordu. Hayat böyleydi, emek sarf etmeliydiniz. Yeri geldiğinde üzülmeli, istediğiniz şey uğruna acı çekmeliydiniz. Sonunda tüm o acılar ve yaşanmışlıklar geçecek, yeni bir sayfa başlayacaktı.
Bizim hayatımız için durum tam olarak öyleydi ve bir daha üzülmeyecektik. Hayatımızda açtığımız yeni sayfada, ikimizde birbirimizi kırmaktan korkuyorduk artık. Birbirimizin kıymetini bilecek ve sevgimizi her hücremize kadar hissederek yaşayacaktık....
Yazardan Not;
Umarım sizde bir gün yanınızda olmasını en çok istediğiniz kişiye kavuşursunuz. Ama unutmayın, korkaklıkla ve hiçbir adım atmadan istediğiniz şeye ulaşamazsınız. Emek göstermeli ve hak ederek mutluluğu en ufak hücrenize kadar yaşamalısınız...