Zrovna jsem už doma a nad vším přemýšlím mám strach jak bude Harry reagovat na dopis a na to, že jsem těhotná.
*Pohled Harryho*
Jako vždy sedím doma pijí a koukám na fotky. Strašně mi obě dvě chybí tak strašně bych je tu u sebe měl.
Jediný kdo za mnou chodil a byl trpělivý byl Niall a já jsem za to byl rád. Jen mě štvalo,že ani on mi o Stacy nedokázal nic říct. A já teď každý den jen sedím a vyčítám si jak jsem vše podělal a jak vše mohlo být jinak.
Seděl jsem jako vždy v obýváku když někdo zvonil určitě to bude Niall.
Nemýlil jsem se." ahoj Nialle dlouho jsi tu nebyl." jen jsem řekl a pustil ho dovnitř.
" jo promiň byl jsem mimo město jinak něco pro tebe mám." byl jsem zvědavý co pro mě má. Kdyby tak věděl kde je Stacy.
Podal mi do ruky nějaký dopis." sedni si a přečti si to já si kafe zajdu udělat sam." jen řekl a odešel já jsem udělal co řekl a posadil se a otevřel ten dopis.
Milý Harry.
Mrzí mě jak to vše dopadlo. Já jen jsem tímto dopisem chtěla říct, že se s malou máme dobře ano chybíš nám,ale zvládáme to i sami. Ale tohle je vedlejší proč vlastně tenhle dopis píšu je úplně jiný. Jsem těhotná jsem v 15 týdnů. Určité teď přemýšlíš jestli je to tvoje a ano je. Prostě se to povedlo ani nevíš jak jsem šťastná. Snad máš radost i ty.
Jinak vím nikomu jsem se neozvala a ani nikoho nekontaktovala a nikdo neví kde jsem,ale potřebovala jsem být sama. Třeba se vrátím jen mám strach jak by jsi se zachoval kdyby jsi mě uviděl přede dveřmi a ještě ke všemu těhotnou. Vlastně ani nevím jestli se mnou chceš ještě být. Jediné co vím, že vše co jsem udělala byla chyba a to veliká. Kdyby to šlo nějak napravit hned bych to udělala. Milujeme tě. Tvá Stacy.!Hned jak jsem to dočetl jsem tomu nemohl uvěřit. Ona je těhotná dítě je moje. Jsem ten nejšťastnější chlap na světě. Nejradši bych ji měl teď u sebe.
Hned jsem vyletěl se sedačky a utíkal za Niallem do kuchyně musí mi říct kde je. Prostě ji musím vidět a hlavně ji dovést zpátky." kde je?" vyhrkl jsem hnedka na něj.
" kdo jako Stacy? To ti nemůžu říct." to si snad dělá srandu.
" nedělej fóry a řekni mi to já ji musím vidět. Je se mnou těhotná chápeš to?" skusil jsem to znovu musí mi to prostě říct.
" jo to vím když jsem sní mluvil. Hele nevím jestli je dobrý ti říct kde je." opravdu už mě štve.
" sakra Nialle já ji miluji musím za ní a vše ji říct a dovést si je zpět. Můj život bez nich stojí za nic. Tak mi to prosím řekni." zase jsem to zkoušel a budu to zkoušet tak dlouho dokud mi to neřekne.
" dobře no řeknu ti to už jen s toho důvodu,že chci aby byla zpět tady a jedinej kdo ji dovede sem jsi ty." oddychl jsem si když konečně bylo po mém.
****
Konečně stojím na letišti a čekám na svůj let. Niall mi vše řekl i to co se dělo u Stacy když tam byl. Domluvil jsem se sním,že ji neřekne že tam jedu bude to takový menší překvapení tak snad z něj bude mít radost.
Oznámili můj let a tak jsem šel.
Už sedím v letadle a jsem strašně nervózní nevím jak na mě bude reagovat no snad se nebude zlobit na Nialla a mě nezavře před nosem.****
Konečně jsem na místě a jdu si chytit taxík. Vzal jsem si sebou aspoň malou tašku s věcima třeba mě nevýhody a bude se to hodit.
Dojel jsem na místo. Zaplatil jsem a šel podle adresy jsem dorazil před její byt. Měl jsem najednou strach zazvonit kdo ví jak bude reagovat. Už je sice 6 večer no snad malá nebude spát,ale neměla by je ještě brzo a ona by doma být měla kde by teď v tuhle hodinu s malou byla.
Prostě jsem už na nic nečekal a zmáčkl jsem zvonek. Po chvíli mi došla otevřít Darcy. Jak princezna i za ty tři měsíce po vyrostla a změnila se." táta" jen řekla a koukala na mě. Jsem rád,že na mě nezapomněla. Ještě ke všemu se divím,že takovej prcek sám otevřel dveře.
" Darcy jak to,že jsi šla sama otevřít dveře víš, že tohle ty potvůrko nemůžeš by mě zajímalo jak jsi sama otevřela." uslyšel jsem mluvit Stacy.
"Tata"zopakovala Darcy a já čekal co se bude dít.
Během chvíle byla u dveří i Stacy když mě uviděla jen zaraženě koukala. Snad jako by viděla ducha." ahoj holky." řekl jsem jen a k malé Darcy jsem se zohl a vzal si ji na ruce. Mezi tím jen Stacy odstoupila ode dveří,abych mohl projít dovnitř. Pak za mnou hnedka zavřela.
" už jsi asi mluvil s Niallem a četl dopis že? Dáš si něco? Jinak nekoukej je to tu malé,ale nám to stačí. " jen mi řekla. Já jsem shodil tašku dolů a pořád koukal na ni a na její bříško.
" ano mluvil jsem s ním a dopis jsem taky četl a dám si kafe děkuji." otočila se a odešla nejspíše do kuchyně následoval jsem ji. Posadil jsem se na židli u stolu a malou měl pořád na klíně.
" tati pojď" řekla skomolěně malá a slezla ze mě dolů. Chytla mě za ruku a táhla někam. Je mi jasné,že si chce hrát.
Vstal jsem a malou následoval tam kam mě vedla a nemýlil jsem se. Chtěla si hrát.Sedíme na zemi a hrajeme si. Ani jsem si nevšiml,že Stacy stojí mezi dveřmi a kouká na nás. Při tom si hladí bříško je to tak roztomilé.
Usmál jsem se na ni a ona mi úsměv oplatila. Šlo poznat,že tohle byl upřímný úsměv.
Po chvilce zase odešla a vrátila se s kávou kterou položila na stolek a posadila se na sedačku.
Já od malé vstal a sedl si vedle ní. Musím sní mluvit a vědět na čem jsem a jak vše bude. Jediné co vím a nepřežiji bude pokud už se mnou nebude chtít být, ale myslím si,že to nehrozí už díky tomu dopisu kde psala,že mě miluje." Stacy asi by jsme si měli promluvit. Já dostal jsem s Nialla kde jsi protože díky tomu dopisu jsem prostě musel. Já tě stále a pořád miluji vás obě a ta chvíle bez vás pro mě bylo utrpení. Prostě bez vás nemůžu žít. Hlavně se taky za vše omlouvám vše mě mrzí takže chci,aby jsme byli zase spolu a vrátila jsi se se mnou domů." řekl jsem snad vše co jsem chtěl teď jen co mi na to řekne.
**** další dílek snad se vám líbí.... S láskou váš prceekk5sos.
ČTEŠ
Either Daddy's Girl
FanfictionStacy je holka jako každá jiná,žije s matkou a bratrem otec jí umřel... Co když matka najde,ale někoho. Kdo má mladšího pro Stacy neodolatelného bratra..... Co když je to oboustranné a on jí chce taky. Chce,aby byla jeho holčička...... Jak vše bude...