Sziasztok!
Mint láthatjátok, hogy nem egy új résszel érkeztem, hanem egy díjjal, amit köszönök @1D-and-Zayn nevű személynek :*
12 emberes díj:
1. Köszönd meg, s tedd ki, kitől kaptad!
2. Olvasd el annak a blogját, akitől kaptad!
3. Írj 12 dolgot az olvasottakról!
4. Írj 12 dolgot a saját művedről!
5. Tegyél fel 12 kérdést!
6. Kommentelj az olvasott blog egy része alá, de a díj bejegyzés nem érvényes!
7. Cseréljetek linket!
8. Küld tovább 12 embernek!
9. Tedd látható helyre az adományozó oldalára vezető linket!
TELJESÍTÉS:
1. Még egyszer köszönöm a díjat 1D-and-Zayn nevű személykének :)
2. Mivel nincs sok időm, ezért nem vagyok benne biztos, hogy elfogom tudni olvasni, de igyekszem ezt teljesíteni.
3. Erre még nem tudok mit írni, mivel még nem sikerült elolvasnom.
4. "Az életben a legnagyobb kihívás találni valakit, aki ismeri az összes tévedésed és hibád, de mégis a legjobbat látja benned." ~Harry Styles~
"Mikor megismertelek, még nem tudtam, nem gondoltam, hogy valaha szeretni foglak. Ma már képtelen vagyok elképzelni, hogy nem szeretlek!" ~April Winters~
5. Nem teszek fel kérdéseket, de ezt hamarosan láthatjátok is, hogy miért.
6. Egyelőre még nem tudok kommentelni.
7. Hamarosan.
8. Nos, elérkeztem ide is. Mivel nem igazán olvasok itt wattpadon, és már rengetegszer jelöltem meg emberkéket, akik szerintem meg is érdemlik, így már nem tudok. És az is közre játszik, hogy semmibe veszik néhányan. Őszintén szólva, ez egy kicsit a kedvemet vette el a díj jelölgetésektől.
9. https://www.wattpad.com/story/88560796-just-friends
5 TÉNY KIHÍVÁS
SZINTÉN 1D-and-Zayn - TŐL, AMIT ISMÉTELTEN KÖSZÖNÖK :)
1. A legelején nagyon kezdő voltam az írás terén. De, ahogy telt az idő, úgy fejlődtem is.
2. Amik itt vannak publikálva, azok más internetes oldalon nem találhatóak meg.
3. Dohányzom már hosszú évek óta.
4. Egyszer megajándékoztam magam egy könyvvel, és egy tetoválással is, no meg persze piercing-el. Van jó néhány belőlük. Alkoholt is fogyasztok, de azt csak is akkor, amikor van miért ünnepelni. Önkéntes tűzoltó vagyok.
5. A másik profilomnál szintén megtalálhattok KylieKelsey -ként, ahol vannak még publikálva történetek :)
Szintén nem tudok megjelölni senkit sem a fent említettek alapján.
Még egyszer köszönöm ezt a díjat. :* Ismételten köszönöm a másik díjat, amit szintén tőled kaptam, ugyan erre a történetre. :*
All the love, D. :*
YOU ARE READING
The Monster
FanfictionHarry Styles FF/AU/HU "Az életben a legnagyobb kihívás találni valakit, aki ismeri az összes tévedésed és hibád, de mégis a legjobbat látja benned." ~Harry Styles~ "Mikor megismertelek, még nem tudtam, nem gondoltam, hogy valaha szeretni foglak. Ma...