BAŞLAMADAN BİTTİ!!

15 1 0
                                    

      Eli hâlâ havadaydı uzatsam mı yoksa öyle mal gibi eli havada mı kalsaydı yoksa yerimemi otursaydımm şaşırıcaksınız ama bunu salise içine düşündüm ve elimi uzatıp sadece parmaklarımla avucuna dokundum ve çektim bu yapmak istemiyodum ama Berk'in yanlış anlayacağını düşündüm neyse olan oldu biz masaya oturduk Berk sipariş verecekken Ezgi Berk'e döndü ve "Yaren gerçektende çok sempatik biriymiş iyiki tanıştırdın"demezmii bide ağzını gere gere Allah'ın kenefi baktımm Berk Ezgi'nin kulağına eğilip bir şeyler söyledi Ezgide bana dönüp hafif gülümsedi tabii ben çıldırma derecesindeydimm nasıl olurdu ya Berk yeni gelmişti okulumuza ama geldiğinden beri peşimden ayrılmamıştı bana bir şeyler hissettiğini düşündürmüştü ve şimdide böyle bir saçmalığın içindeydim nerdeydim Ezgi kim off kafamı yemek üzereyken ağzımdan birden "ne söyleyecektin önemli demiştin"dedim.Aslında sorduğuma pişman oldumm çünkü yanlış anlıyıcaktı ah Yaren ahh insan niye düşünmezki olan olmuştu artık.Kafamı kaldırdım o sıra Berkten cevap beklerken gözlerinin içine derinlemesine baktım ilk kez göz rengi elaymış yeni dikkat ettim benden o an gözlerini kaçırdı ve "Dediğim önemli konu Ezgiydi başka önemli bir şey mi var "diyince bende şalterler attı.Yutkundum ve oturduğumdan beri beynimde geçen her şeyi söyledim yani her şey derken hoşlandı bölümü hariç dedim ki "ben senin oyuncağın mıyım bide pişkin pişkin konu buydu diyorsun banane kardeşim senden Ezginden ilişkinizden Allah mutlu mesut etsin banane benim için çok önemsiz bir konuydu sağol Berkcim zamanımı çaldın hadi bay"dememle birden kalktım arkadan bir ses Yaren dedi Ezgi'nin sesiydi duymamazlıktan geldim ve kendimi bir hışımla dışarı attım.

      Lanet olsun ya ilk kez birine bir şey hissetmiştim az bile olsa oda başlamadan bitmişti.Yanlış kapıydı  yanlış insandı yanlıştı insan ama iyi ki aşık olmadan öğrenmiştim ya da Berk anlamış mıydı o yüzden mi sevgilisiyle tanıştırdı hayır ya imkansız hiç belli etmedim ki edemem de daha ben tam duygularımdan emin değilim hem ben ona karşı soğuktum uzak davranıyordum off kafayı yiyicem peki şimdi ne olucak derken telefon çaldı bence Utku arıyordur motora bindiğimi gördü telefonu çevirdiğimde annemdi şaşırmıştım annem bu saatte işte olurdu ve aramazdı direk açtım ve annem hızlı hızlı"çabuk eve gel"demesiyle telefonu yüzüme kapattı ne olabilirdi ki her şey yolundayken düşüne düşüne evin yolunu tutmuştum.Eve geldiğimde kapıyı teyzem açtı gözleri şiş bir şekilde şok oldum ve çok korkuyordum direk aklıma babama bir şey mi olmuştu yoksa hayır yaa olmazdı beni bırakmazdı o kesin iştedir o çalışıyordur diye içimde kendimi avuturken teyzem sessiz bir şekilde içeriye girmemi söyledi. Giremiyordum ayaklarım gitmiyordu içimden "HER ŞEY YOLUNDA YAREN"diye diye adımımı atmıştım teyzeme annemin nerede olduğunu sordum kafasıyla yukarıyı işaret etti merdivenlere yöneldim ve küçük ve ağır adımlarla basamakların bitmemesi için dua ediyordum ki işte beklenen basamağa gelmiştim küçük adımlarla yürüdüm ve gözüme annem ilişti o an gözlerimden boncuk düşer gibi damlalar düştü ayağım yerden kesildi tüm reflekslerim sıfırlandı arkadan sadece bir ses "YAREN"diye bağırdı bir tek onu duydum gözlerimi yukarı kaldırdığımda babamdı evet korktuğum başıma gelmemişti işte o an ilk kez babamın yanında hıçkıra hıçkıra ağladım sadece ağzımdan "BENİ SAKIN BIRAKMA"çıkıyordu.Biraz sakinleştikten sonra annemin yanına koştum ne olduğunu öğrenmek için ne olduğunu duyunca da çılgına döndüm Yaren sen o kadar kork ağla üzül annen sana desinki "iş için Almanya'ya acilen gitmemiz gerek "demesinmi ben aynı gün içinde iki kez çıldırdım ağzımı açtım gözümü yumdum  anneme "sen benle dalga mı geçiyon ne var bunda neden kıyametleri kopardın ki çok korktum anne size bir şey olmasından çok korktumm sen biliyor musun ben bu odaya çıkana kadar neler ne felaketler düşündümm hiç mi beni düşün müyosun gid-"daha sözüm bitmeden gülmemek için kendini zor tutan annem büyük bir kahkaha patlatmıştı arkasından babam bir tek canım teyzeciğim sarılmıştı.Onlara kötü bir bakış atarak "nereye giderseniz gidin"dedim odama giderken arkamdan "yemeğe in"dediler ama duymamazlığa verdim odamın  kapıyı çarpıp içeri girdim.Çok mu duygusaldım bugün hiç böyle olmamıştım bunları düşünürken çilekli pijamalarımı giydim ve elime telefonumu aldım o sırada babiş girdi "Yaren hadi bak uzatma akşam çıkıcaz yola zaten belki 1 ay bizsiz yemek yiyicen "dedi.Yine acımasyon yapmıştı ve benim gönlümü çelmişti.Aslında benim babam çok kafa adamdır iyi ki benim babam çocukken az annemin arkasından iş çevirmedik bunları düşünürken sırıttım babama doğru babamda sırtına alıp benim bağırışlarımı dinlemeden yemeğe indirdi.Çok seviyorum ailemi iyi ki benim ailem bu mutluluğun hiç bozulmamasını istiyorum sonsuz olsun işte.O akşam onları uçağa bindirirkez gizlice ağladım nasıl dayanıcaktım onlarsız neyse bindirdikten sonra eve geçmeyi düşündüm ama teyzem benim tek kalamayacağımı, korktuğumu kısaca huyumu bildiği için beni evde yalnız bırakmak istemedi.O geceyi teyzemler de geçirdim uyumadan Berk'in yaptığı pisliği düşündüm başlamamıştı ki bitsin off ne yapıcam  ben bunları düşünürken uykuya kendimi  çoktan kaptırmıştım...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 16, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YASAKLI AŞKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin