Magia Wicca.

3.7K 236 28
                                    

O fată bruneta ,cu ochii verzi și forme voluptoase, imbracată în serbitoare, intră in cameră. În mana avea un costum cu alb si negru frumos împăturit.
-Buna, numele meu e Anebella dar imi poți zice Ana.
-Dan, încântat.
-Aceasta este uniforma ta, o așeză pe birou.
-De când incep?
-De maine , azi ai liber să te uiți cum stă treaba.Maine dimineață la 7 voi veni să te scol și Îți voi da sarcini de indeplinit. Asta va fi camera ta, iar mancarea este asigurata.Salariul este de 1.000€ , suma nu este fixă.

Vai câţi bani. Nu pot sa cred, doar ca servitor primesc atâția bani!?Trebuia să mă fi apucat de mult de muncă. Ana mă trezi din transă.
-Ar fi trebuit să îți prezint casa, dar am o treabă urgenta de rezolvat.
-Bine, mulțumesc,.
-N-ai pentru ce, zâmbii cald si apoi părăsi camera.

Mi-am scos telefonul din buzunar și am format numărul lui Luis.
-Ce crezi amice?!Sunt angajat. Și ghici! 1000 de euro intra in posesia mea  lunar.

Nici nu l-am lăsat pe Luis să zică ceva.

-Bravo frate, mă bucur pentru tine. Vocea îi tremura, era suparat.

-Sper că nu e ce cred eu .

-Ba da, mama trebuie operata de cancer.

Îmi pare așa de rău pentru el.Noi suntem prieteni din copilarie, tatăl lui murise când avea 2ani, nu își amintește mare lucru de el.Mama lui este o femeie minunata, chiar imi doresc sa o ajut.

-Of ... să nu o mai lungim, câți bani până cand?
-În total cam 12,000 €, cât mai repede.
-Bine, nu-ti face griji, mai vorbim.

Chiar trebuie să il ajut, după ce părinții mei au plecat în străinătate și nu am mai auzit nimic, Luis si cu mama lui au fost ca o a doua familie pentru mine. Și cum se bănuiește că o să  fac rost de bani?Voi revenii la vechiurile obiceiuri, furtul.

Sigur găsesc bani în camera lui Damon. Am întrebat-o pe Ana unde se afla camera, etajul 2  apartamentul 36.

Și iată-mă in fața ușii. Am apăsat usor pe clanță. Am ramas uimit, ce camera ciudata. Era tripla de cât a mea .Pereții sunt negri,  in mijlocul camerei un pat mate de 2 persoane cu baldachin si așternuturi negre. O fereastra mare cu perdele sangerii si mobila de aceeași culoare.

Am inceput să caut bani.Pe noptiera de lamga pat era o lumanare rosie careardea pe o foaie cu o pentagrama pe ea. Mă sperie umpic.Deschid pe rând sertarele. În primul era o foaie veche,rupta dintr-o carte și îngălbenită din cauza timpului.Am citit-o repede:

                    Cele 11 reguli Sataniste ale Pământului.

1. Nu-ti da opiniile sau sfatul decat daca esti rugat.

2. Nu-ti povesti necazurile altora decat daca esti sigur ca acestia vor sa le auda.

3. Cand te afli in lacasul altuia arata-i respect, altfel nu te duce acolo.

4. Daca un invitat in lacasul tau te enerveaza, trateaza-l cu cruzime si fara mila.

5. Nu face avansuri sexuale decat daca ai primit semnalul de imperechere.

6. Nu lua ceea ce nu-ti apartine decat daca este o povara pentru cealalta persoana si aceasta cere sa fie eliberat de povara.

7. Recunoaste puterea magiei daca ai folosit-o cu succes pentru ati indeplini dorintele. Daca negi puterea magiei dupa ce ai chemat-o cu succes, vei pierde tot ce ai obtinut.

8. Nu te plange de nimic din ceea ce nu esti implicat direct.

9. Nu face rau copiilor mici.

10. Nu ucide animale neumane decat daca esti atacat sau pentru mancarea ta.

11. Cand mergi pe teritoriu deschis, nu deranja pe nimeni. Daca cineva te deranjeaza, roaga-l sa se opreasca. Daca nu se opreste, DISTRUGE-L.

  Ok, asta estefoarte ciuadat.Am continuat să caut peste tot.Acest om e foarte dubios.

Bingo,  am gasig un teanc de bani intre haine. Înainte să parasesc camera am fost lipit de perete.
-Aici nu au ce cauta angajați, zâmbi jucăuș.

Apoi se impinse in mine băgându-mă mai tare in perete avand mainile de o parte si de alta a capului meu.
-Scuză-mă.
-Nu te scuz, zâmbii pervers. Zâmbetul ăsta mă omoară, ah...am început să gândesc ca o muiere.

Am incercat să il imping de pe mine văzând ca nu ate vreun gand să mă lase.

-De ce nu ești cuminte? işi ridica genunchiul strivindu-mi bărbăția.

Durerea era mare , am inceput să mă zbat.M-a aruncat pe pat urcandu-se peste mine.A inceout să mă sărute pe gat, apoi să lase cerculețe umede cu limba. Incepusem să tremut. Ok, nu este nimic ok, eu "socardesc" nu sunt "socardit". Telefonul lui începu să sune. Sunt salvat.Pufni dezaprobator și zise:
-Scuză-mă iubire trebuie să plec.
sărută şi plecă în graba.E nebun, noroc că nu m-a prins furand.

............

Am mers la Luis si i-am dat suma de bani. Nu vă pot expliva fericirea de pe fața lui.

O să pun banii inapoi treptat, sper sa nu se prinda. Sigur, o să se prinda ca lipsesc banii dar o să mă descurc.
-Luis? ai auzit vreodată de Wicca?  Asta scria pe majoritatea cărților de la Damon din cameră.
-Nu.
-Pot să îți folosesc leptopul?
-Da, desigur.

M-am dus in camera lui .Am deschis laptopul și am inceput să caut informații.

Wicca,vrajitorie. Domne ce stupid.Cum să crezi in așa ceva?

WICCA provine din cuvantul Anglo-Saxon "wicce" (a indoi, a modela natura dupa placul cuiva) si se refera la posibilitatea practicantului de a utliza magia, in anumite conditii, bineinteles  . Este cunoscuta si sub numele de practica populara, magie a poporului. Este o religie pagana contemporana cu radacini spirituale in primele expresii de venerare a naturii.

Poate că bogăția i-a afectat mintea. Atâta timp cat am unde să stau nu mă interesează.

Demonul meu.(yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum