İYİ OKUMALAR;)
Poyraz'dan
Hazal'a Edayı bir kere evime aldım. dedim ama yalan yani öylesine dedim kuşkulanmasın diye. gerçekten beni iyi tanımış ben sürtüklerden hoşlanmam. ama bence Eda o kategoriye girmiyor. yani en azından ben öyle düşünüyorum. neyse boş verelim şimdi onuda. Hazal'a artık gerçeği anlatmayı düşünüyorum. çünkü bu yalanlar beni sinir ediyor artık. ki bunun için de babamın yanına yani ofisine gittim. Hazal sadece bizim mirasın yarısını yönetiyor. diğer yarısı benim. Hazal bir öğrensin gerçeği mafya işlerinin de yarısını o yapacak. kapıyı tıklatıp girdim. babam kafasını kaldırmadan '' evet ne oldu çabuk söyle işim var.'' dedi. işçilerine karşı hep sert olmuştur zaten. '' baba, bana bir 10 dk ayırır mısın?'' dememle babam kafasını kaldırıp
''oğlum sen miydin? ben de başkası geldi sandım. tabi ki aslanım geç otur bakalım şöyle.'' dedi. babam bana hep aslanım der. bende oturdum. '' baba ne zaman Hazal'ın karşısına çıkacaksın?'' '' bilmiyorum oğlum yakında. niye bir şey mi oldu?'' dedi endişeli bir şekilde. '' yok sadece ben artık bu yalanlardan bıktım baba. hemen 1 ya da 2 gün sonra ortaya çık lütfen. ya da izin ver ben anlatayım sonra sen ortaya çık. ''
''oğlum biliyorum sen de artık kardeşine yakın olmak istiyorsun ama sen de biliyorsun ki Hazal böyle bir şeyi öğrenirse çok sinirlenir ve yine eskisi gibi biri olur. hem sen demedin mi Hazal artık hep gülüyor. şaka yapıyor diye. bence bırak böyle kalsın. hatta ben karşısına senin babanmışım gibi çıkayım.anlatmayalım. boşa eski hep somurtan kızı geri çağırmayalım.'' delirdi mi bu adam? bu yaptığımın sonuçları ağır olacak ama yine de ben yapacağım. bir hışımla ayağa kalktım ve '' sen ne dediğinin farkın da mısın Ceyhun Kılıç. resmen bırak yalanla yaşasın kız. ailesini görmesin. diyorsun. bak baba ben sen ortaya çıksan da çıkmasan da her şeyi anlatacağım. kardeşime. ama yine de 2 gün içinde çıkıp kendin anlatırsan o farklı. kendine gel sen kızının yalanlar içinde yaşamasına izin verecek bir baba değilsin. 19 yıl zaten yaşamış öyle bırak şimdi gerçeği yaşasın.'' sonlara doğru biraz daha sesim yükseldi. zaten yüksekti.
şuan ilk defa babama karşı çıktığım için babam biraz şaşırdı. sonra toparlanıp yanıma geldi. bu kesinlikle fırtına öncesi sessizlikti. bana ilk defa tokat attı. hak ettim. ve'' sen karşında kim olduğunun farkında mısın poyraz? bilmiyor musun benim en nefret ettiğim şeyin terbiyesizlik olduğunu? bana kimsin ki bağıra biliyorsun? haddini aşma şimdi adam gibi söyle.'' benim babam böyledir işte evlatlarına ilk kızar ama 2 bilemedin 5 saniye sonra geçer siniri. çünkü karşısında evladı olduğunu bilir. bu arada evlatları dediğime bakmayın tek ben ve Hazal varız.
'' Baba sen hiç istemez misin kızına doya doya sarılmayı? hiç kokusunu icine çekmek istemez misin? gülüşünü, pürüzsüz cildini, güzel gözlerini Şeyini yakından görmek istemez misin? biliyor musun çok güzel gülüyor, aynı gül gibi kokusu var. ben Bunları yakından gördüm, hissettim, ve, kokladım. güzel, asil, Güçlü ve azimli Bir kardeşim Var. Bir kızın var. '' biraz yumuşadı. '' Tamam aslanım 2 veya 3 gün Sonra kızımın karşısına çıkacağım 1 bilemedin 2 Yıl Sonra Kızımı yakından Görüp koklayacağım. 2 Yila zor affeder eminim. '' Dedi. evet Hazal kolay kolay affetmez kimseyi. '' Baba bence 3 bilemedin 4 aya affetmiş olur.'' babam gülüp bana sarıldı.
..............
eve geldim. dün ne çok eğlendim kardeşimle. telefonum çalıyor açtım. '' Evet Sevtap ne oldu? '' biz ailece çalışanlarımıza sert davranırız. ki Hazal da böyle davranıyormuş. işte Bizim genimizden ya ondan. '' Poyraz bey birisi sizi araştırmış. bütün, bilgilerinizi öğrenmiş. '' Benim bilgilerimi mi öğrenmiş. ''kim?'' '' Hazal Kılıç öğrenmiş Bir çalışanına araştıtırmış her halde. '' Dedi '' ya ben sizi ne diye çalıştırıyorum. bir daha Böyle Bir hata olmasın. '' deyip kapattım. Hazal beni öğrenmişse neden bana Yakın davranıyor? acaba beni daha yakından tanımak mı istiyor? her şeyi öğrenir öyleyse biz anlatmadan. uyarmalıyım Çocukları.
Cansuyu aradım 4.çalışta açtı. '' alo mavişim bak Hazal beni araştırmış her şeyi biliyor olabilir ağzından laf almaya çalışın. tamam mı?'' dedim. '' tamam poy poy bir şeyler yaparız biz Mirayla. hadi bay.'' deyip suratıma kapattı. çünkü poy poy lakabına kızacağımı biliyor. mavi gözlü olduğundan ona maviş Mira da psikopat olduğundan ona minik psikopatım diyorum. siz bir de Mirayı işkence yaparken görün. orada olmak istemezsiniz. bir kere adamın fazlalığını almakla kalmayıp onu adamın götüne soktu. tabi bunu o değil çalışanları yaptı. yani Mirayla kavga etmeyin. neyse bugün ben Hazal'ı görmedim onun yanına gideyim hem bakarım kızlarda başarıyorlar mı işi. ya da gidersem şimdi Hazal söylemez bunlara benim hakkımda öğrendiklerini. ben orada olursam susar.
Of ne yapacağım şimdi ben. Instagram'a girdim. takıldım. beni birisi takip etmeye başlamış. baktım. Eda mı? oha. şimdi siz Eda ile aramızda bir şey var sanacaksınız hiç sanmayın yok öyle bir şey. telefonu kapattım. Mira arıyor. açtım. '' kızım ben size hemen dedim 3 saattir ne yaptınız?'' dedim '' kusura bakma beybiliboy Hazal'ın ağzından laf almak o kadar kolay değil.'' of beybiliboy nedir ya sizin takacağınız lakaplara ben. '' iyi hadi söyle bakalım öğrenmiş mi her şeyi?'' sinirle dedim. '' ne kızıyorsun be. öğrenmemiş.'' ordan Cansu araya girip '' öğrenmemiş merak etme poy poy.'' deyip ikisi birden güldü. bende suratlarına kapatttım. yeter ama değil mi?
neyse sonuçta gardaşım öğrenmemiş. şimdi ne yapsam acaba. Emreyi özel numaradan aradım. şaka yapacağım. açtı. '' alo. kimsiniz?'' hahaha. sesimi hafif kalınlaştırdım. '' alo ben dikdatör 12 eylülden geliyorum. geç sen bu sabah seni almaları. sen beni saraylardan alacaksın bebek.'' dedim. hahaha '' ne diyorsun lan gevşek. ne bebeği ne dikdatörü mal. '' devam ediyoruz.'' hodri meydan hiç korkmam çünkü hırsız değilim. seni tüm dünya ya rezil edeceğim.?'' hakketten malım lan ben. '' lan bi siktir git bir de sen çıktın başıma.'' deyip kapattı. şimdi sıra Kuzey de.
'' alo?'' soru sorar gibi dedi bunu. '' benim kim olduğumu sormayacak mısın?'' devam '' kimsin sen kardeşim.'' '' aaa üstüme iyilik sağlık ne kardeşi be varoş. ben teeee londralardan gelmişim. dinle beni. ben senin için geldim Kuzey.'' dedim aynı toplar gibi. '' ne diyorsun lan mal.'' '' niye anlamıyorsun Kuzey ben sana aşığım. aşkım. sen bana ben seni seviyorum dedin.'' şuan gülmemek için kendimi zor tutuyorum. '' lan ben senin ta ananı. top musun lan sen?''
'' evet. zaten sende bana topum dememiş miydin?'' dedim. '' nah dedim. siktir git lan kendine git gerçek top bul. mal mıdır nedir ya''kapattı. bu biraz daha küfür ettiyse. Egemen'i tahmin bile edemiyorum. Egemen anamdan girer 7 ceddimden çıkar yani. neyse bakalım ve öğrenelim. '' alo. kimsin?'' ne kadar kaba dimi. sesimi incelterek '' aşkam. çok kabasan nedan böylesan yapma tatlım lutfan sen bani sevmiyor muydun nedan böyla açtan telefona?'' dedim ağzımı yaydığım için tuhaf oldu. '' lan önce sen türkçeyi öğren sonra gel burda bana kaba de. mala bak kimsin oğlum sen.?'''' ah hala devam ediyar kabalağa. yapma böyla Egeman seviyam seni seviyam. ölüyam aşkandan. bebeğem. lutfan affat bena'' allahım öleceğim gülmemekten. '' lan orospu senin yüzünden hem türkçeden hem de adımdan soldum lan. yürü git zaten sesinden de belli cinsiyet değiştirmişsin. kaltak seni ben senin ta ananı.........................................................................................................................................................................................................................'' evet dediğim gibi Egemen küfür ediyor hem de hala. 2 dk geçti. 7dk oldu. yuh lan bilmediğim küfürler öğrendim yeminle. en sonunda bana'' anladın mı? topitop seni. '' deyip kapattı. sonunda kapattı. ve güldüm.
.............
tam 5 dk dir aralıksız güldüm ve akşam olduğundan yataktayım şuan. gözlerimi kapattığım an aklıma kardeşim geldi. ah Hazalım benim. 2 gün sadece 2 gün kaldı gerçeği öğrenmene. iyi geceler ufaklık.
BİTTİ. nasıldı pıtırcıklar? üzgünüm teog vardı ondan yeni bölümü atamadım. ama bitti ve rahatladım. bay pıtırlarım.