Bay Kötü Çocuk

492 31 15
                                    

'' Bu mu ? Yoksa bu mu ? ''

Lara elindeki iki elbiseyi gözümün önünde tutmuş , hangisini alacağına karar vermeye çalışıyordu. Siyah elbise daha güzeldi ama Lara'nın ten rengine yakışmazdı.

'' Siyah güzel ama sana olmaz. Ten rengine gitmez. Diğerini beğenmedim. Ayrıca sıkıldım ve acıktım. '' diye hayıflandığımda yanıma oturup kafasını elleri arasına aldı. Onu kollarından dürtüp bana bakmasını sağladım.

'' Noldu lan ? ''

'' Akşam Deniz'le sinemaya gideceğiz ama hala kıyafet bulamadım. Çıplak mı gideceğim lan ? ''

'' Aslında sinemadaki erkeklerin hoşuna gideceğine kalıbımı basarım ama tabii sevgilin bu konuda ne der bilemiyorum. '' dediğimde koluma vurup ayağa kalktı. Önümde bir sağa bir sola giderken onun bu haline güldüm.

'' Bir dakika lan. Biz çıkmıyoruz ki. Ne sevgilisi ? ''

'' E işte bugün teklif edecek ya. Sakın mal mal tepkiler verme ha. ''

'' Nereden biliyorsun ? Ay yoksa sana mı dedi. Ay , ay. Ayrıca bunu hoşlandığı çocuk çıkma teklifi edince bayılan kız mı diyor ? ''

'' Sus lan. Daha toydum o zamanlar. ''

Bana ' oldu o zaman ' bakışı atıp kıyafetlere yürümeye başladı.

¤

Yarım saat içinde Lara kıyafet bulmuş , içeceğimizi alıp alış-veriş merkezinden çıkmış , yürüyorduk. Ta ki hayvanın biri bana çarpana kadar.

'' Ya yuh. Önüne baksana lan. Ya gitti güzelim tişörtüm. Düz yolda yürümeyi de mi bilmiyorsun ? ''

Kafamı kaldırıp bana çarpan ' hayvan ' olarak nitelediğim kişiye baktım. Yakışıklıydı. Hemde baya ama tabiki de filmlerdeki salak kızlar gibi mal gibi donup kalmadım. Şuan önemli olan bana çarpmasıydı. Bana sadece bakıyordu.

'' Ne bakıyorsun ayı mı oynuyor burada ? ''

Kaşlarını kaldırıp çarpık bir şekilde güldü. Biri bunu yapmaması gerektiğini söylemeliydi.

'' Benim kim olduğunu biliyor musun ? '' dedi. Eh,bi bismillah. Bir cümle yeni kurdum ne acelen var mübarek? 

'' Ay dur dur. Biliyorum ben bu repliği. Genellikle ' kötü çocuklar ' yada kendini bir şey sananlar kullanır Ne yani sen şimdi kötü çocuk gibi bir şey misin ? '' deyip parmağımı göğsüne doğru tutup  kıkırdadım.

Sigarasını yere atıp ayağıyla ezdi. Yüzünü yüzüme yaklaştırıp çenemi kavradı. Ağır sigara kokusuyla yüzümü buruşturdum. Yaptığım hareket karşısında alayla çarpık şekilde gülümsedi. Salak.

'' Evet güzelim , ta kendisiyim. ''

'' Ay , az geriye çekilir misin ? Ağzın ağır sigara kokuyor ve rahatsız oluyorum. ''

Bana gözlerini büyülterek baktığında yüzündeki çarpık gülümseme de sönmüştü. Geriye çekilip sessizce ' hah ' dedi.  Yanındaki arkadaşları gülmemek için dudaklarınıısırıyorlardı. Tamam çocuklar, bunu yapmayın. Bay kötü çocuğa baktığımda bana gözlerini kısmış bir şekilde bakıyordu. 

'' Evet Bay Kötü Çocuk bu bakışların artık bir sonuca bağlanmayacaksa özür dile de gidelim. Sıkıldım. '' deyip dudaklarımı büzdüm.

'' Ben ? Senden , özür dileyeceğim ha ? Ahaha güzel espri. ''

Bu çocuk yakışıklı olduğu kadar da salaktı. Ultra salak.

D.S.S.Z.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin