°•Ariana pov•°
-Cățea pe doua picioare, mârâie si îmi trage o palma. Daca îndrăznești sa ii faci vreun rău Ericai te jupoi.
Nu mi-am putut abține in râset isteric.
-Cat de fraier poți fi! Cum poți sa o mai iubești?
-Nu ai cum sa înțelegi, demon imbecil. Cara-te odată.
-Vezi tu Eliot...nu pot. Acum ca ai aflat de micul mei joc, nu te pot lăsa sa spui cuiva.
-Hâh. Ariana,știm amândoi ca nu ai șanse sa ma omori.
Dupa ce a spus asta a dispărut. Superviteza tâmpită de vampir. Trebuie sa ma întorc la Erica pana nu ii spune ala ceva.
°•Erica pov.•°
Stăteam întinsă in pat holbandu-ma la tavan. Capul ma durea îngrozitor si in mintea mea se derulau chestiile întâmplate in ultimele zile. Reîntoarcerea in Rai. Issac. Spălarea creierelor. Explozia. Off...tot nu pricep cum am scăpat! Gândurile îmi sunt intrerupte de scartaitul usii. Ariana statea in prag privindu-ma speriata.
-Ce ai patit?o intreb dar sa fiu sincera, nu îmi prea pasa
-Ai vorbit cu Eliot?
-Eliot?repet surprinsa. Trăiește?
-Ce?Nu,spune si devine mai relaxata. Am zis doar asa.
Știam ca minte, dar nu aveam chef de cearta asa ca am lăsat-o sa plece din camera după ce mi-a dat sangele. Sofia a fost chiar draguța sa ma lase sa stau aici, mai ales după ce i-am făcut.
-Ce actrita buna ești,spune Eliot rânjind și ieșind din dulap
-Mda...
-Ce plan ai?ma întreabă întinzându-se în pat lângă mine
-Niciunul. Totuși e mai bine ca Ariana sa nu afle ca știu adevărul
-Poate fi periculos sa o ti lângă tine.
-Sau poate nu. Gandeste-te: ea ii da raportul lui Issac, deci daca eu ii spun ceva fals...
-Issac o sa creada,ma completeaza el
-Exact!
Dupa asta au urmat cateva minute de liniste intre noi. Nu imi vine sa cred ca Ariana e de partea lui Issac. Adica,stiam ca nu suntem in cele mai bune relatii, dar nici chiar asa. Poate si ea e spalata pe creier. Oare? Asta ar fi un gand mai usor de acceptat, dar ea nu se purta ca ceilalti. Nu era o papusa controlata de cineva si fara vointa. Lucrul asta imi datea o oarecare speranta ca pot sa o conving sa faca ce e bine.
-Erica?
Vocea lui Eliot ma face sa tresar usor si sa ma uit la el. Privirea lui era una calda si blanda.
-Chiar ai fost insarcinata?ma intreaba cu un zambet înțelegător pe fata
-Ti-a spus Ariana?
-Da, dar am crezut ca minte.
-Era bine sa fie asa,soptesc inchizand ochii
-Nu iti doreai copilul?spune sprijinindu-se într-un cot
Dau din cap negativ apoi îl privesc.
-Nu e vorba de asta. Kevin nu a afla niciodată și mi-e teama ca dacă o sa afle ma va urî.
-Asta dacă o sa revină la normal. Oricum, ar fi un tâmpit dacă te-ar urî.
Dacă o sa revină la normal. Este un mare "dacă". Aveam leacul, dar nu știu cum as putea sa ajung la Kevin și sa îl pun sa bea. E riscat. Foarte riscant.
-Si întrebare e dacă merita.
Pentru un moment am fost surprinsa apoi am realizat ca vampirii pot citi gandurile celor Marcați. Adica cei pe care i-au muscat. A fost alegerea mea. Voiam ca relația noastră sa fie mai puternica.
-Oare merita?mai intreaba odata.
Voiam sa ii spun ca da, dar pur si simplu nu puteam vorbi. Era ca si cum nu mai stiam cum sa scot cuvintele pe gura.
-Tacerea ta e un raspuns. Daca chiar merita imi raspundeai
Am expirat zgomotos. Oare chiar asa sa fie? Nu! Il iubesc pe Kevin!
-Pare ca incerci sa te convingi singura.
-Of Doamne!tip apoi ma pun peste el si il sarut apasat. Daca mai ii citesti gandurile iti fac cunoștința cu un tarus!
-Imi place cand esti amenintatoare,maraie excitat apoi îl sarut iar.
Nu stiu de ce fac asta. Pur și simplu am nevoie sa ma descarc iar asta e cel mai bun si placut mod, chiar dacă înseamna sa îl trădez pe Kevin. Eram deja fara bluze cand dominatia s-a schimbat si el a ajuns deasupra mea.
-Hai sa plecam,imi spune simplu
-Poftim?
-Hai sa ieșim din rahatu asta și sa plecam dracu doar noi doi!spune entuziasmat
-Ce?! Nu!tip și il împingându-l,ridicându-ma din pat
-O haide Erica! De ce nu vrei sa accepti faptul ca doar o sa iti riști viata pentru nimic!I-am simtit mirosul! Issac e strigoi! Nu poti sa il omori!
-Nu ai de unde sa ști,soptesc complet descurajata
-Nu pe naiba! Si tu stii asta doar ca nu vrei sa recunosti. Te rog. Te rog hai sa plecam! Nu vreau sa te pierd!
Disperarea din vocea lui m-a facut sa vars o lacrima. M-am prabusit in genunchi incepand sa plang. El vine langa mine si imi pune mana pe umar.
-Scuze ca am tipat...
-Nu e vina ta,spun printre lacrimi
-Deci? Plecam împreună?°•°•°
•Aici e scris ceva interesant • Sper sa va placa.
Bye
CITEȘTI
Decazutii- O Nouă Amenințare
FantasyEricai, lui Max si Kevin li se oferă șansa sa își recapete puterile si sa se întoarcă in Rai. Totuși, lucrurile se complică in momentul in care in peisaj apare Issac. Acesta încearcă sa preia controlul spălându-i pe toți pe creier. Pe toți înafară d...