S krátkým přemlouváním jsem zmáčkla zvonek. Srdce se mi rozbušilo a já netrpělivě čekala, než se dveře otevřou.
A taky že se otevřely.
A v nich stála krásná, štíhlá bruneta.
To mě tak rychle vyměnil?
"Ahoj", pozdravila mě ona. Znovu jsem cítila ten strašný pocit, jako předtím. Jako by mi znovu někdo zabodl nůž do hrudi. Tentokrát to ale bylo pomalejší a bolestivější.
"Koho hledáš?", promluvila po chvíli znovu.
"Já.. já..", nedokázala jsem mluvit. Do očí se mi znovu nahrnuly slzy. Já to věděla. Chtěla jsem mu odpustit a on tady zatím.. tohle.
"Jane, kdo to je?", slyšela jsem Edwardův hlas z domu. Za malý moment se objevil ve dveřích.
"Sam?", řekl překvapeně.
"Co tady.. proč pláčeš? Pane bože, ne! Sam, tohle je naše sestřenice", vychrlil rychle.
"Sestřenice?", vzlykla jsem.
"Ano, naše sestřenice. Není to žádná holka od Harryho, bože Sam", natáhl se ke mě a vtiskl mě do objetí.
"Já už si myslela, že mě vyměnil"
"Shhh, Sam. Harry je nahoře. Přišla jsi za ním?"
"Jo, já.. jdu mu odpustit", řekla jsem a utřela si slzy.
"Vážně? To jsem rád! Bože, běž rychle za ním!", hnal mě nahoru. Ještě jsem pořádně nestihla vstřebat to, co se stalo před chvílí, a už jsem vešla do Harryho pokoje. On v něm ale nebyl. Slyšela jsem téct sprchu v koupelně vedle, tak jsem se posadila na postel a čekala. V hlavě jsem si vymýšlela scénář, co mu řeknu, ten jsem ale zapomněla hned, když jsem viděla Harryho, jak vyšel z koupelny. Jen v úzkých trenkách. Jeho kudrnaté vlasy byly mokré a bože.. vypadal tak skvěle.
"Sam, co tady..", vstala jsem, rozeběhla se k němu a skočila mu do náruče. Obmotala jsem mu ruce kolem krku a on mi svoje obmotal kolem pasu. Když mě stiskl, cítila jsem, jak ze mě všechno opadlo.
"Babe", vydechl.
"Miluju tě, Harry. Miluju. A chci ti dát druhou šanci"
"Bože, Sam" položil mě na zem, chytil mi hlavu do rukou a dravě a naléhavě mě políbil.
"Tak moc jsi mi chyběla", zašeptal mezi polibky. Najednou jako by všechna bolest zmizela. Cítila jsem se s ním uvolněná. Svá.
"Tys plakala?", zeptal se.
"Došla mi otevřít vaše sestřenice"
"Jane?"
"Ano a.. já si hned myslela, že.. že už si našel náhradu"
"Sakra, Sam. Já bych tě nikdy za nikoho nevyměnil"
"Už mi prosím neubližuj", zaškemrala jsem.
"Nikdy. Už ti nikdy neublížil, babe", znovu si mě přitáhl k sobě a vášnivě mě políbil.
A víte co?
Ať nás čekalo cokoliv.
Já v ten moment na nic nemyslela.
Já jsem v ten moment byla šťastná.
The End.
________________________________________
Děkuju Vám za to, že jste tenhle příběh četli. Děkuju Vám za vaše komentáře, hvězdičky, zprávy. Ani nevíte, jaký úsměv na tváři mi pokaždé vykouzlily.
Přeju Vám Veselé Vánoce a Šťastný Nový rok!
A v tom novém roce se můžete těšit na nový příběh.
Je úžasné uvědomit si, že ty moje výlevy opravdu někoho baví.
Miluju Vás, všechny do jednoho!❤
ČTEŠ
Styles Twins
FanfictionJsou naprosto stejní, ale vlastně úplně rozdílní. Dalo by se říct, že jeden je ten zlý, druhý ten hodný. Jeden má po celém těle tetování, je drzý, rád chodí na party, nebo se se svou partou poflakuje po venku, druhý je tichý, hodný a nejradši sedí v...